سرمایه‌گذاری مجدد به‌موقع ۳۲۰۰ دلار چک‌های محرک در بیت‌کوین، سود کل ۴۵۱۴ دلار (تقریباً ۷۱ درصد) را تا پایان اکتبر به ارمغان می‌آورد.

یک مالیات دهنده متوسط ​​آمریکایی سه دور چک محرک از دولت ایالات متحده به عنوان وسیله ای برای احیای مجدد اقتصاد از طریق افزایش پتانسیل هزینه های مصرف کنندگان دریافت می کند. برای بسیاری، این به معنای فرصتی برای سرمایه گذاری در بیت کوین ( BTC ) بود.

گزارش کوین تلگراف از 26 آگوست نشان می دهد که 11 درصد از پاسخ دهندگان بین 18 تا 34 سال ، بخشی از چک های محرک خود را مجدداً در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کردند . بزرگسالان آمریکایی که دور اول پرداخت‌های محرک را از آوریل 2020 مجدداً در بیت کوین سرمایه‌گذاری کردند، به سود خالص تقریباً 442 درصدی دست یافتند و از 31 اکتبر 2021، سرمایه‌گذاری 1200 دلاری را به 5304 دلار تبدیل کردند.

دومین چک محرک 600 دلاری بین دسامبر 2020 و ژانویه 2021 توزیع شد، درست دو ماه قبل از اینکه بیت کوین برای اولین بار به بالاترین رقم تاریخ 65000 دلار دست یابد. در صورت سرمایه گذاری مجدد در بیت کوین، چک دوم سودی معادل 152 درصد (تقریباً 312 دلار) به همراه خواهد داشت.

میانگین پرداختی برای سومین چک محرک 1400 دلار تعیین شد که از مارس 2021 برای مالیات دهندگان واجد شرایط در دسترس قرار گرفت. از آن زمان، بیت کوین تحت یک بازار نزولی سه ماهه قرار گرفت اما به طور کامل بهبود یافت و از 65000 دلار در ارزش معاملاتی عبور کرد. بار اول. علیرغم نوسانات، سرمایه‌گذاری مجدد سومین چک محرک در بیت‌کوین می‌تواند در زمان نگارش این مقاله 7 درصد یا 98 دلار سود داشته باشد. 

بر اساس یافته‌های بالا، سرمایه‌گذاری مجدد به‌موقع ۳۲۰۰ دلار چک‌های محرک در بیت‌کوین، سود کل ۴۵۱۴ دلار (نزدیک به ۷۱ درصد) را تا پایان اکتبر به ارمغان می‌آورد. در مطالعه‌ای که توسط Harris Poll به نمایندگی از یاهو فاینانس انجام شد، اکثر آمریکایی‌هایی که مایل به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند، علاقه اصلی خود را به بیت‌کوین و اتر ( ETH ) عنوان کردند.

پیش بینی تحلیلگر کریپتو PlanB در مورد بیت کوین برای سومین ماه متوالی بررسی می شود.

طبق برنامه PlanB، ارزش بیت کوین تا پایان نوامبر از 98000 دلار فراتر خواهد رفت. اگر پیش‌بینی درست باشد، سرمایه‌گذاری‌های چک محرک بیشتر از قیمت بازار امروز 58 درصد سود خواهند داشت.

مطالب مرتبط: السالوادور 420 بیت کوین بیشتر می خرد

السالوادور بیت کوین را در 7 سپتامبر به عنوان یک ارز قانونی اعلام کرد و از آن زمان شروع به سرمایه گذاری مجدد ذخایر دلاری خود برای تهیه بیت کوین کرده است.

رئیس جمهور Nayib Bukele اضافه شدن 420 بیت کوین را در 28 اکتبر اعلام کرد و ذخیره ملی را به 1120 BTC به ارزش 87.4 میلیون دلار رساند.

به گفته Bukele، زمانی که کشور از سرمایه گذاری بیت کوین خود سود به دست آورد، مبلغی معادل از ذخایر دلاری آن برای تامین مالی طرح های مختلف مجددا سرمایه گذاری می شود. در نتیجه، ارزش کل ذخایر ملی السالوادور ارزش اصلی خود را بر حسب دلار آمریکا حفظ می کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع