داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که بزرگترین نهنگ‌های اتریوم اخیراً به خرید خود ادامه داده‌اند، زیرا عرضه آن‌ها بالاترین رکورد جدیدی را ثبت می‌کند.

بزرگترین کیف پول های اتریوم به سرعت در حال انباشته شدن هستند

طبق داده های شرکت تحلیل زنجیره ای Santiment، بزرگترین کیف پول های اتریوم غیر صرافی اخیراً به انباشت سریع خود ادامه داده اند.

شاخص مربوطه در اینجا «عرضه نگهداری شده توسط آدرس های غیر مبادله ای برتر» است که کل مقدار اتریوم را که 150 اتریوم بزرگ است، پیگیری می کند. خود نگهبانی کیف پول ها در حال حاضر موجودی ترکیبی خود را دارند.

به طور طبیعی، 150 کیف پول بزرگ غیر مبادله ای متعلق به بالا هستند نهنگ موجودیت های شبکه به این ترتیب، روند در متریک می تواند نکاتی را در مورد احساسات پیرامون ارز دیجیتال در میان این دارندگان بزرگ ارائه دهد.

وقتی این شاخص بالا می رود، به این معنی است که این نهنگ ها در حال حاضر دارایی های خود را گسترش می دهند. چنین روندی به طور طبیعی نشان می دهد که آنها در حال حاضر نسبت به دارایی صعودی هستند.

از سوی دیگر، معیار ثبت کاهش می‌تواند خبر بدی برای قیمت ارز دیجیتال باشد، زیرا نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاران بزرگ تصمیم گرفته‌اند در برخی از فروش‌ها شرکت کنند.

اکنون، در اینجا نموداری وجود دارد که روند عرضه توسط آدرس‌های برتر غیرمبادله اتریوم را در چند سال گذشته نشان می‌دهد:

Looks like the metric's value has been constantly going up during the last few months | Source: Santiment on X

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، عرضه این 150 نهنگ برتر از آوریل 2023 به سرعت در حال افزایش بوده است. این نشان می دهد که رالی در ماه های اولیه سال توجه این نهادهای بزرگ را به خود جلب کرده و آنها را به انباشتگی سوق داده است.

جالب اینجاست که رکود بین آگوست و اکتبر نیز برای منصرف کردن این دارندگان کافی نبود، زیرا آنها فقط به خرید بیشتر ادامه دادند. به همین ترتیب، این نهنگ ها همچنان به آخرین سقوط قیمت ارز دیجیتال ادامه داده اند.

پس از جدیدترین ولگردی خرید، عرضه این کیف پول‌های اتریوم غیر صرافی به 56.25 میلیون اتریوم رسیده است که بالاترین رکورد جدید برای این اندیکاتور است.

در همین نمودار، شرکت تحلیلی نیز داده‌های مربوط به عرضه را که در اختیار بالا قرار دارد، ضمیمه کرده است تبادل آدرس ها. این معیار به طور طبیعی تعداد کل سکه هایی را که کیف پول های متصل به پلتفرم های متمرکز در حال حاضر حمل می کنند اندازه گیری می کند.

در حالی که نهنگ های خودسرپرست عرضه خود را افزایش داده اند، 150 کیف پول برتر مبادله ای در همان دوره ثابت حرکت کرده اند. در حال حاضر، این شاخص در حال حاضر دارای ارزش 9.46 میلیون ETH است که تقریباً پایین ترین سطح مشاهده شده از ژوئن 2018 است.

به طور کلی، یکی از دلایل اصلی که سرمایه گذاران سکه های خود را به صرافی ها واریز می کنند، اهداف فروش است. بنابراین عرضه این نهنگ های مبادله ای کم ماندن نشانه مثبتی است.

انباشت سریعی که نهادهای نهنگ خودسرپرست نشان می‌دهند، همراه با این واقعیت که کیف پول‌های صرافی در سطوح پایین قرار دارند، می‌تواند به این معنی باشد که چشم‌انداز بلندمدت ممکن است برای اتریوم خوش‌بینانه باشد.

قیمت ETH

در حالی که بیت کوین در حال حاضر کمی پس از سقوط خود بهبود یافته است، اتریوم تا کنون تنها توانسته است اندکی افزایش یابد، زیرا قیمت آن در حدود 2250 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت اتریوم

The price of the asset appears to have been mostly moving flat since the plummet | Source: ETHUSD on TradingView

تصویر برجسته از Flavio در Unsplash.com، نمودارها از TradingView.com، Santiment.net

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر