• مارک یوسکو ، مدیر صندوق های سرمایه گذاری ، در مورد قیمت بلند مدت بیت کوین صعودی است.
  • یوسکو پیش بینی می کند که در کوتاه مدت ممکن است قیمت تثبیت شود و در مورد تغییر احتمالی هشدار می دهد.
  • قیمت بیت کوین می تواند در عرض پنج سال به 250،000 دلار برسد و دارایی ارزشمندی مانند طلا باشد.

بیت کوین در دو هفته اخیر به شدت رشد کرده و باعث ایجاد هیجان در سرمایه گذاران شده است. روز جمعه ، بیت کوین دوباره موفق شد سد 60 هزار دلاری را برای اولین بار از آوریل بشکند و روز دوشنبه ساعت 12:13 بعد از ظهر (EST) به 62،161 دلار رسید. اما آینده بیت کوین چیست؟

این حرکت رو به بالا را می توان با هیجان ناشی از IPO احتمالی ETF های بیت کوین در روز سه شنبه توضیح داد.

"ما به وضوح هیجان زده هستیم که مردم تصدیق می کنند که احتمالاً تأیید قریب الوقوع است." 

مارک یوسکو ، مدیرعامل Morgan Creek Capital Management ، گفت:

"ما مدتهاست که در مورد ارزهای رمزنگاری شده و به ویژه بیت کوین صعودی هستیم."

یوسکو در اظهارات خود به CNBC گفت. شریک مدیریتی Morgan Creek Digital انتظار دارد سرمایه گذاران به دلیل افزایش فوق العاده قیمت ارز رمزنگاری شده سود کسب کنند.

به گفته مدیر صندوق پرچین ، “بسیاری از مردم فکر می کنند که ما می توانیم تا پایان سال 100،000 دلار به دست آوریم. مدل موجودی به جریان می گوید ما باید. “

"من همچنین از یکپارچگی کوچک شگفت زده نخواهم شد. ببینید ، ما در این ماه 40 درصد افزایش یافته ایم و تنها 15 روز است. "

او پیش بینی کرد با این حال ، یوسکو معتقد نیست که BTC می تواند روند صعودی خود را برای مدت طولانی حفظ کند.

او خاطرنشان می کند که ما باید مراقب باشیم زیرا می توانیم “وقفه ای را که با توجه به میزان خرید بیش از حد ما در حال حاضر شاداب می کند ، من را شگفت زده نکند. خطر خرید شایعه و فروش اخبار وجود دارد. “

آیا بیت کوین می تواند به اندازه طلا ارزشمند باشد؟ آیا می تواند به 250 هزار دلار برسد؟

یوسکو نسبت به رشد قیمت بیت کوین خوشبین است و تخمین می زند که در پنج سال نه تنها به 250،000 دلار می رسد ، بلکه به سرمایه بازار مشابه طلا نیز می رسد. اما در عین حال هشدار می دهد که سودآوری در هر صورت موقتی خواهد بود.

پیش بینی آن بر اساس عملکرد ارز رمزنگاری شده و قوانین عرضه و تقاضای بازار است. او گفت: “یکی از ویژگیهای خوب بیت کوین به عنوان دارایی این است که عرضه محدود دارد.”

"ما تا 140 سال آینده هر روز می دانیم که چه تعداد بیت کوین در فرآیند استخراج تولید می شود." 

او اضافه کرد.

"من فکر می کنم بیت کوین جایگزین طلا شده و در حال جایگزینی آن است. حالا طلا دیجیتالی است ، "

یوسکو گفت

در بلندمدت ، مقامات اجرایی معتقدند که به زودی یک روند تورم زدایی برخلاف افزایش شدید پدیده تورمی که همه جهان به دلیل آثار اقتصادی ناشی از همه گیری در حال تجربه آن هستند ، رخ خواهد داد.

"من فکر می کنم احتمال اینکه یک دوره تورم کامل داشته باشیم ، بسیار بسیار کم است."

او گفت.

"طبیعی است که ما در مارپیچ مرگ تورم زا هستیم. این چند دهه است که ادامه دارد "

او توضیح داد.

یوسکو پیش بینی تورم را بر اساس اطلاعات مختلف از جمله پیری جمعیت و تأثیر محرکهای عظیم برای جلوگیری از فروپاشی اقتصادی بر اقتصادها قرار می دهد.

بنابراین چگونه می توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی برای قیمت بیت کوین می افتد؟

کارشناسان توصیه می کنند برای اطلاع از خرید یا فروش بیش از حد BTC ، می توانید از نوارهای Bollinger استفاده کنید. این نوارها یک شاخص عالی برای تحرکات ثبت شده توسط بازارها هستند.

معامله گران اغلب از آنها برای تجزیه و تحلیل فنی بازارها استفاده می کنند ، که به آنها امکان می دهد بفهمند آیا بازارها در حال افزایش ، تجمیع یا اصلاح هستند. 

به عنوان مثال ، اگر قیمت BTC بالاتر از محدوده بالا باشد ، به این معنی است که ارز رمزنگاری شده بیش از حد خریداری شده است. در عوض ، زمانی که قیمت از محدوده پایین تر پایین می آید ، دارایی رمزنگاری بیش از حد فروخته می شود.

از طریق این شاخص ، اوج و پایین ترین قیمت ارزهای رمزنگاری شده تشخیص داده می شود. این فرصت ها را برای کوتاه آمدن از تجمع قیمت تمام شده یا خرید در معکوس شدن شدید نشان می دهد.

در یک بازار پر روند ، همپوشانی می تواند سرمایه گذاران را متحمل ضرر کند. بنابراین ، پیدا کردن محل تلاقی معیارهای تحلیلی یک عمل خوب قبل از انجام ریسک خرید یا فروش است.

آن روی سکه

  • بر اساس تجزیه و تحلیل یوسکو ، این ارز رمزپایه قبلاً وارد منطقه خرید بیش از حد شده است ، که می تواند مانع از افزایش قیمت آن در روزهای آینده شود.
  • همین افزایش ارزش توسط شاخص قدرت نسبی بیت کوین (RSI) تأیید می شود ، که دارایی رمزنگاری شده را در منطقه خرید بیش از حد قرار می دهد. بنابراین اگر در روزهای آینده اصلاح قیمت صورت گیرد تعجب آور نخواهد بود.
  • کتی استاکتون ، تحلیلگر Fairlead Strategies اخیراً گفته است که BTC یک موقت شکست خواهد داشت و به مشتریان خود توصیه کرده است که هرگونه خرید را فعلا به تعویق بیندازند.

چرا باید مراقبت کنید؟

  • بیت کوین دوباره به حداکثر قیمت تاریخی 64000 دلار نزدیک شده است و بسیاری بر این باورند که اگرچه نوساناتی وجود خواهد داشت ، اما افزایش آن قابل توقف نیست.
  • در حال حاضر به عنوان هشتمین دارایی با ارزش جهان ثبت شده است. ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر 1.16 تریلیون دلار است.
  • بر اساس داده های companymarketcap.com ، ارز دیجیتال هنوز باید تا 15 درصد افزایش یابد تا به عنوان دارایی مهم نقره شناخته شود .

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع