فروش گاه به گاه ریپل از توکن های XRP همیشه به عنوان یکی از دلایل آن ذکر شده است اقدام قیمت پایین XRP. بار دیگر، بارگذاری اخیر مقدار قابل توجهی XRP توسط این شرکت ارز دیجیتال نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است در مورد تاثیر منفی آن روی توکن ارز دیجیتال

Ripple Offload 240 میلیون XRP

داده های روی زنجیره نشان می دهد که ریپل در مجموع 240 میلیون توکن XRP را در دو تراکنش جداگانه به آدرسی ناشناخته منتقل کرده است. اولین تراکنش در 5 مارس رخ داد که 100 میلیون XRP به آدرس مورد نظر ارسال کرد. سپس در 13 مارس، کیف پول ریپل دوباره 140 میلیون XRP را به این آدرس منتقل کرد.

این معاملات باعث ایجاد ابروها شده است و اعضای آن انجمن XRP در حال بررسی این موضوع هستند که آیا این فروش ها دلیل سقوط اخیر قیمت XRP بوده است یا خیر. به ویژه، توکن کریپتو افزایش یافت در 11 مارس قبل از مشاهده یک اصلاح شدید به 0.74 دلار رسید.

شایان ذکر است که قیمت XRP در 5 مارس، روزی که اولین تراکنش انجام شد، سقوط کرد. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که توکن کریپتو که در آن روز تا 0.65 دلار معامله می‌شد، در همان روز به 0.55 دلار کاهش یافت. با این حال، مشخص نیست که آیا اقدام ریپل مستقیماً مسئول این کاهش قیمت بوده است یا خیر.

در همین حال، قیمت XRP در روز وقوع دومین تراکنش بسیار پایدار بود، اگرچه همچنان از بالاترین سطح هفتگی خود یعنی 0.7 دلار که در 11 مارس ثبت شده بود، در حال کاهش بود. فروش XRP ریپل در بازار همچنان به شدت در میان کسانی که در بازار هستند انجمن XRP.

جری هال یوتیوبر کریپتو Pro-XRP قبلا ادعا شده بود ریپل با فروش ماهانه خود قیمت XRP را کاهش می داد. با این حال، همچنین وجود داشته است گزارش که فروش ریپل بر قیمت‌ها در صرافی‌های ارز دیجیتال تاثیر نمی‌گذارد.

اگر ریپل نه، پس چه کسی؟

عمل قیمت ریپل منطق را به چالش می کشد، به ویژه با توجه به این که اصول توکن و تحلیل تکنیکال نشان می دهد که برای حرکت سهموی آماده شده است. به همین دلیل است که صحبت ها در مورد دستکاری احتمالی بازار همچنان ادامه دارد. همچنین قابل درک است که همه انگشتان فوراً به ریپل اشاره می کنند زیرا آنها همان انگشت هستند بزرگترین دارندگان XRP.

با این حال، اگر ریپل واقعاً مسئول آن نباشد اقدام قیمت راکد XRP، پس نیاز به توضیح دیگری برای اینکه چرا XRP به عملکرد ضعیف خود ادامه داده است وجود دارد. اگرچه توکن کریپتو همچنان در رتبه بندی ۱۰ توکن بزرگ ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار قرار گرفته است، اما شایان ذکر است که یکی از معدود توکن هایی است که سود سال به روز (YTD) منفی دارد.

در زمان نگارش این مقاله، XRP در حدود 0.61 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

Token price at $0.6 | Source: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از BitIRA، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر