Arbitrum (ARB)، راه حل مقیاس پذیری لایه 2 اتریوم (L2) اخیراً از طریق یک رویداد باز کردن قفل به عنوان بخشی از نقشه راه 2024 آن. با این حال، این رویداد نگرانی هایی را در مورد چگونگی واکنش قیمت توکن در بحبوحه رکود بازار ایجاد کرد.

یک هفته از کاهش قیمت بیت کوین می گذرد. با وجود بیت کوین بهبود، بازار هنوز هم اعداد قرمز را نشان می دهد. تحلیلگران کریپتو نسبت به ARB و بازار خوشبین هستند اجرا صعودی

آیا نهنگ‌های آربیتروم هنوز در صرافی‌ها دامپینگ می‌کنند؟

رویداد 16 مارس 1.1 میلیارد توکن ARB را باز کرد. این توکن‌ها بین تیم، مشاوران و سرمایه‌گذاران توزیع شد که 438.25 میلیون ARB، تقریباً 40 درصد از کل توکن‌های باز شده را دریافت کردند.

از آن زمان، نهنگ های آربیتروم میلیون ها ARB را در صرافی ها ریخته اند. مانند گزارش شده است توسط NewsBTC، یازده نهنگ اخیراً بیش از 58 میلیون دلار از این توکن را به مکان های تجاری مختلف ارسال کردند.

دیروز، این روند ادامه یافت زیرا دو نهنگ ARB حدود 12.72 میلیون دلار ARB را به صرافی Binance ارسال کردند. این نهنگ ها به ظاهر سرمایه گذارانی هستند که دریافت کرده اند حدود 28.43 میلیون توکن ARB در طول باز کردن قفل.

همانطور که توسط یکی از کاربران X گزارش شده است، اولین کیف پول در 16 مارس 19.845 میلیون ARB دریافت کرد. این نهنگ 3 ARB را قبل از بارگذاری به عنوان آزمایش به Binance ارسال کرد. 3.9 میلیون توکن به ارزش 6.9 میلیون دلار.

نهنگ دوم دیروز 3.424 میلیون توکن ARB را طی دو تراکنش به بایننس ارسال کرد که مبلغ 5.79 میلیون دلار بود. از 28 میلیون توکنی که این سرمایه گذاران در طول بازگشایی Arbitrum دریافت کردند، کیف پول ها اکنون تنها 804000 ARB به ارزش حدود 1.42 میلیون دلار را در خود جای داده اند.

تحلیلگران برای ARB پیش بینی می کنند

جدیدترین مسیر نزولی آربیتروم درست قبل از رویداد باز کردن قفل آغاز شد. پس از اینکه قیمت ARB نتوانست سطح حمایت 2 دلاری را حفظ کند، توکن بیش از 30 درصد کاهش یافت و در 19 مارس حدود 1.48 دلار معامله شد.

از آن زمان، ARB شروع به افزایش و آزمایش مجدد سطوح مقاومت خود کرده است. به گفته تحلیلگر کریپتو World Of Charts، ARB شکست یک پرچم صعودی در 20 مارس.

آزمایش مجدد ARB بالاتر از محدوده قیمت پیشنهادی در ساعات بعد با موفقیت انجام شد. این توکن در ساعات اولیه امروز قبل از بازگشت به محدوده قیمتی 1.75 دلار تا مرز 1.8 دلار افزایش یافت.

Bluntz، تحلیلگر کریپتو، پس از نزدیک شدن قیمت به سطح مقاومت 1.8 دلار، برای Arbitrum پیش بینی کرد. همانطور که تحلیلگر تاکید کرد، عملکرد قیمت ARB یک الگوی زیگزاگ a،b و c را نشان می‌دهد که می‌تواند یک مسیر صعودی را برای توکن نشان دهد. علاوه بر این، او نسبت به سلامت بازار بر اساس عملکرد توکن ابراز خوش بینی کرد.

ARB در زمان نوشتن با قیمت 1.76 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 5.2 درصدی در 24 ساعت گذشته است. اگرچه در بازه های زمانی هفتگی و ماهانه 14 و 12 درصد کاهش نشان می دهد، اما قیمت فعلی آن همچنان 29.4 درصد است. موج از آغاز سال

ARB's price trends to the upside on the hourly chart. Source: ARBUSDT on Trading.view.com 

تصویر ویژه از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر