“گزارش بازار” با کوین تلگراف در حال حاضر با مهمان ویژه اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF برای بلومبرگ پخش می شود.

  • به مجری و تحلیلگر Cointelegraph، بنتون یاون، در کنار متخصصان بازار مقیم جردن فینست و مارسل پچمن بپیوندید تا آخرین اخبار این هفته را در بازارها ارائه کنند. در اینجا آنچه را که در تفکیک اخبار بازارهای این هفته باید انتظار داشت آمده است: 

پس از به‌روزرسانی اخبار بازار، مهمان ویژه اریک بالچوناس درباره ETF استراتژی بیت‌کوین Proshares که اخیراً راه‌اندازی شده است، معنی آن برای بازارها و آنچه در آینده باید از صندوق‌های مشابه قابل معامله در بورس داشته باشیم، بحث می‌کند.

کارشناسان کوین‌تلگراف با استفاده از بینش‌های Cointelegraph Markets Pro ، پلتفرمی برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال که می‌خواهند یک قدم جلوتر از بازار باقی بمانند، دو آلت‌کوین SHIB و NEAR را شناسایی می‌کنند که در این هفته برجسته بودند.

در نهایت، جردن فینست، تحلیلگر بازار کوین تلگراف، نبرد جالبی را که در پشت صحنه بین دو گروه از مردم در جریان است، روشن می کند: آنهایی که از طبیعت فرار و بازیگوش ممکوین ها لذت می برند و کسانی که برای نوآوری فناوری در رمزارز هستند.

آیا سوالی در مورد سکه یا موضوعی دارید که در اینجا مطرح نشده است؟ نگران نباش! به اتاق چت یوتیوب بپیوندید و سوالات خود را در آنجا بنویسید. کارشناسان کوین تلگراف تمام تلاش خود را می کنند تا مطمئن شوند که پاسخ مورد نظرتان را دریافت می کنید.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع