Will-Meme-Coins-Keep-Going-to-the-Moon

  • Dogecoin و دیگر Memecoins ترس را در بین سرمایه گذاران افزایش می دهد.
  • بسیاری می پرسند آیا می توانند طعم زمان را مانند BTC و ETH تحمل کنند؟
  • Shiba Inu ، Dogecoin همچنان در حال افزایش است.

Memecoins تبدیل به ارزهای رمزنگاری جایگزین امروزی شده است . افزایش محبوبیت آنها نشان می دهد که از یک شوخی به یک سرمایه گذاری جدی تر تبدیل شده است. به لطف استقبال گسترده از Dogecoin (DOGE) ، سایر سکه های مخفی ظاهر شدند و برای رقابت با ارزهای رمزنگاری شده اصلی از نردبان رمزنگاری بالا رفتند .

از امروز ، کل سرمایه بازار Dogecoin 7 میلیارد دلار است. Dogecoin برای 150 رمزارز دیگر با موضوع میم مانند Shiba Inu (SHIB) ، Kishu Inu ، Doge Killer (LEASH) و دیگران نمونه ای دیگر ایجاد کرد. درست در سال 2021 ، Dogecoin با وجود هشدار برخی منتقدان در مورد سرمایه گذاری روی سکه ، بیش از 6000 درصد افزایش قیمت داشت.

حتی بیشتر ، انتظار می رود ارزش Doge افزایش یابد زیرا بنیاد Dogecoin اخیراً یک هیئت مدیره جدید اضافه کرده است. کارگردانان سرانجام به اجرای پروژه های دوج کمک می کنند و ارزش بازار آن را به بیش از سقف بازار فعلی 40 میلیارد دلار می رسانند. این امر پس از انحلال بنیاد در سال 2014 رخ می دهد.

عواملی که می تواند مانع موفقیت Memecoins شود

بسیاری از تحلیلگران ارزهای رمزنگاری شده به دلیل برخی نقص ها از جلب شهرت برخی از این سکه ها خودداری کرده اند. در ابتدا ، برخی از آنها خاطرنشان کردند که اکثر سکه های meme دارای طرح تجاری جامعی نیستند. به این ترتیب ، دشوار است که بدانیم کدام یک از memecoins موفق خواهند شد و طول عمر Dogecoin را به دست خواهند آورد.

ثانیاً ، دیگران ادعا کردند که memecoins هیچ ارزش اصلی ندارند. بنابراین ، طعمه آسانی برای کلاهبرداران رمزنگاری خواهد بود. این بدان معناست که کلاهبرداران می توانند رمزنگاری جدیدی ایجاد کنند ، آگاهی را در مورد آن افزایش دهند و سپس آن را برای سود بفروشند.

ثالثاً ، با افزایش تعداد memecoins ، تعیین اینکه چه تعداد از این سکه ها کلاهبرداری هستند ، برای صرافی های رمزنگاری دشوار می شود. در نتیجه ، بسیاری از سرمایه گذاران از سرمایه گذاری می ترسند.

چهارم ، مانع دیگر این است که اکثر سکه ها رهبر مشخصی ندارند. به عنوان مثال ، Shiba Inu ، مخترع (SHIB) ناشناخته است که برای هر پروژه رمزنگاری به ندرت اتفاق می افتد ، به جز رمزنگاری معروف –  Bitcoin .

سرانجام ، برخلاف رمزارزهای رایج مانند Ethereum (ETH) که انرژی خود را در توسعه بلاک چین قرار می دهند ، قراردادهای هوشمند DeFi را اجرا می کنند و مشکلات را حل می کنند ، memecoins هیچ کاربرد عملی ندارد.

جذابیت memecoins چیست؟

علیرغم مشکلات ذکر شده در مورد سکه ها ، تعداد کمی از سکه ها همچنان افزایش می یابد و حتی قیمت آن افزایش می یابد. در زمان نگارش این مقاله ، Dogecoin (DOGE) با قیمت 0.2384 دلار معامله می شود. علاوه بر این ، Shiba Inu (SHIB) با قیمت 0.00002559 دلار معامله می شود.

به طور خلاصه ، Dogecoin (DOGE) و چند یادگار دیگر قلب بسیاری را تسخیر کردند و ممکن است همچنان به این کار ادامه دهند. بنابراین ، جهان نظاره گر است تا ببیند این سکه ها در چه مسیری حرکت می کنند. به خصوص دوج کوین که تیمش اعلام کرد در حال ایجاد یک بنیاد جدید است. شاید ، مدیران جدید به تعیین ارزش ها کمک کنند و سکه را در موارد بیشتری برای توسعه رمزنگاری جذب کنند. بنابراین ، سکه های دیگر نیز از همین روش پیروی خواهند کرد. 

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکرشده بوده ومسئولیت آن با تریگوویو نمی باشد”

منبع