همبستگی 30 روزه بین اتر و بیت کوین در 0.81 بالای صفر باقی می ماند.

اتریوم به بالاترین سطح خود رسیده است چرا که قیمت ETH 4 هزار دلار پس می گیرد

تحلیل بازار

توکن بومی اتریوم ( ETH ) به احتمال زیاد در کوتاه مدت به بالاترین حد خود می رسد زیرا ETH به بالای 4000 دلار رسیده است ، یک سطح مقاومت بسیار مهم.

اتریوم با سقوط 4000 دلار ، به بالاترین سطح تاریخ خود رسید

قیمت ETH در 20 اکتبر بیش از 5 درصد افزایش یافت و برای اولین بار از ماه مه 2021 به 4100 دلار در صرافی Coinbase رسید. افزایش ارز دیجیتال بالای 4000 دلار عمدتا در پی شکستن بیت کوین (BTC) بالای 65000 دلار برای کشف قیمت به وجود آمد. به

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط رمزنگاری ساعت، همبستگی 30 روزه بین Bitcoin و اتر آمد می شود .81. که 81٪ همبستگی خطی مثبت بین دو دارایی را نشان می دهد.

ETH/USD در مقابل قیمت روزانه BTC/USD. منبع: TradingView

در نتیجه ، توانایی بیت کوین برای کشف قیمت چشم اندازهای مشابهی را برای اتر باز می کند ، که هنوز چند صد دلار کمتر از بالاترین سطح فعلی خود یعنی 4385 دلار معامله می کند.

مطالب مرتبط:  این الگوی نمودار قیمت اتریوم نشان می دهد که ETH می تواند در سه ماهه چهارم به 6.5 هزار دلار برسد

Rekt Capital ، تحلیلگر مستقل بازار ، اظهار داشت: “اگر BTC به بالاترین سطح تاریخ خود برسد ، نمی دانم چرا ETH چنین نمی کند.””4000 دلار پوند را به پشتیبانی تبدیل کنید ، و ETH برای استراحت به رکورد جدید همه ساله به 4،400 دلار افزایش می یابد.”

راه اندازی مثلث صعودی قیمت ETH

جدیدترین پمپ ETH سود سالیانه آن را تقریباً 450 درصد افزایش داد ، در مقایسه با بازدهی 130 درصدی بیت کوین در همان دوره. این امر همچنین باعث می شود که Ether در جلسات آینده سودهای بهتری نسبت به بیت کوین ارسال کند و بدین ترتیب به سطوح بسیار بالاتر از هدف Rekt Capital 4،400 دلار برسد.

روز چهارشنبه ، قیمت ETH از خط روند بالای مثلث عبور کرد . با این وجود ، این حرکت صعودی باعث کاهش حجم معاملات شد ، که می تواند ETH را در روند نزدیک به عنوان حمایت در آینده نزدیک دوباره آزمایش کند.

نمودار قیمت روزانه ETH/USD با تنظیم مثلث صعودی. منبع: TradingView.com

همانطور که Cointelegraph قبلاً گزارش کرده بود ، ETH نقاشی یک سازه مثلث صعودی را با هدف صعودی 6500 دلار انجام داده بود

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع