از آنجایی که بیت کوین با تثبیت خود به بالای 60000 دلار ادامه می‌دهد، بایننس کوین پس از یک روند قابل توجه به ATH خود نزدیک شده است.

حرکات غیر قطعی قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته ادامه داشته و ارز دیجیتال بالای 60000 دلار باقی مانده است. بایننس کوین یکی از بهترین عملکردها از آلت‌های با سقف بزرگ‌تر بوده است، زیرا این دارایی به ATH نزدیک شده است.

BNB Eyes New ATH; افزایش 12 درصدی آواکس

همانطور که گزارش شد ، بیشتر سکه های جایگزین دیروز کمی قرمز بودند ، اما امروز چشم انداز نسبتاً متفاوت است. اتریوم به زیر 4500 دلار سقوط کرده بود، اما افزایش جزئی 2 درصدی در مقیاس 24 ساعته، دومین ارز دیجیتال بزرگ را به بالاتر از این سطح رساند.

سولانا پس از قیمت مشابه، به 250 دلار رسیده است. پولکادوت پس از افزایش 5 درصدی از دیروز، رکورد دیگری را ثبت کرده است. Dogecoin، Ripple و Terra نیز در سبز هستند.

بهمن بیشترین سود را نسبت به دیروز داشته است و همچنین رکورد جدیدی بالای 85 دلار داشته است.

از سوی دیگر، بایننس کوین در چند روز گذشته عملکرد خوبی داشته است. افزایش 8 درصدی دیگر در یک روز، BNB را به 670 دلار رساند که بالاترین سطح قیمت از اواسط ماه مه است. این دارایی تنها چند اینچ با علامت گذاری ATH جدید خود فاصله دارد، در حالی که ارزش بازار آن بسیار بالای 100 میلیارد دلار افزایش یافته است.

آیا این به روز رسانی بازار را دوست داشتید؟
این تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا هیچ اقدام قیمتی را در بازارهای خشمگین کریپتو از دست ندهید. شروع به دریافت این خلاصه، به صورت رایگان، هر روز کنید:

سودهای بیشتر از Kadena (50%)، هلیوم (18%)، OKB (10%)، Chiliz (10%) و Loopring (9%) حاصل می شود.
به این ترتیب، ارزش بازار کریپتو از دیروز حدود 40 میلیارد دلار اضافه شده است و نزدیک به 2.750 تریلیون دلار است.

بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال.  منبع: Quantify Crypto
بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال. منبع: Quantify Crypto

ادغام بیت کوین ادامه دارد

در حالی که برخی از سکه های جایگزین سودهای چشمگیر و رکوردهای جدید ثبت کرده اند، بیت کوین در هفته گذشته نسبتاً آرام بوده است، به خصوص از زمانی که از اواسط هفته با قیمت 64000 دلار شروع به ردیابی کرد.

مدت کوتاهی پس از انتشار اخبار تورم از ایالات متحده، این ارز دیجیتال به 60000 دلار سقوط کرد اما به همان سرعت بهبود یافت. این در اکثر موارد در محدوده ای بین آن سطح مطلوب و 63000 دلار باقی مانده است و حتی لایحه بحث برانگیز زیرساخت های ایالات متحده که در کنگره تصویب شده است نتوانست آن را تغییر دهد.

پس از تلاش ناموفق برای غلبه بر 62500 دلار، BTC بار دیگر به زیر 62000 دلار بازگشت. ارزش بازار آن 1.150 تریلیون دلار را پس گرفته است، در حالی که تسلط بر alts به کمی بیش از 42٪ کاهش یافته است.

BTCUSD.  منبع: TradingView

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع