افشاگر ادوارد اسنودن کر از منتقدان که زنگ در مورد شیبا Inu مطرح کرده اند پیوسته است.

مشاور سابق آژانس امنیت ملی در توئیتی اخیر به پیروان خود هشدار داد که پولی که به سختی به دست آورده‌اند را در «کلون پول سگ» سرمایه‌گذاری نکنند.

من این را با عشق می گویم:

اگر به دلیل اینکه یک الگوی رفتاری گفته بود که ثروتمند می شوید، در مورد پس اندازهای که به سختی به دست آورده اید با پول سگ جدید معاوضه شده اید، لطفاً به دقت در نظر بگیرید که شانس خود را برای پیشی گرفتن از بازاری که سهم خود را در آن به شما فروخته است در نظر بگیرید * نه حتی پول سگ اما کلون پول سگ*— ادوارد اسنودن (@Snowden) 

31 اکتبر 2021

او معتقد است که شانس پیشی گرفتن از بازار بسیار کم است. او در ادامه توئیت، کسانی را که با اخطار او مشکل دارند، تشویق کرد تا کمی سود ببرند.مربوطادوارد اسنودن از ارز دیجیتالی که کره چشم مردم را اسکن می کند انتقاد می کند

مزرعه خود را روی سکه های سگ شرط بندی نکنید  

“قاتل دوج کوین” با دستاوردهای خیره کننده خود سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. کریپتوکارنسی عجیب در این ماه 826 درصد رشد کرد و به 10 ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شد.

در اوایل این هفته، Shiba Inu عنوان بزرگترین ارز رمزنگاری شده میم را به دست آورد و برتری Dogecoin را به چالش کشید .

اسنودن وقتی با یکی از اعضای جامعه روبرو شد، گفت که با مردمی که «زباله» می خرند، کاملاً خوب است. با این حال، او نگران کسانی است که ممکن است برای خرید شیبا اینو به “رهن دادن مزرعه” دستکاری شوند.

نظرات یکشنبه اسنودن منعکس کننده نظرات ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده استصد میلیاردر، که گمان می‌رود مسئول شوق سکه‌های سگ باشد، در توییتی نوشت که از روی کنجکاوی مقداری ارز دیجیتال خریده و از دنبال‌کنندگانش می‌خواهد که مزرعه خود را روی طبقه دارایی‌های سوداگرانه شرط‌بندی کنند.    

مکیدن شاگردان جدید  

داستانی الهام‌بخش درباره شخصی که ارزش ۸۰۰۰ دلار شیبا اینو را به ۵.۷ میلیارد دلار تبدیل می‌کند، توسط رسانه‌های اصلی در سراسر جهان پوشش داده شده است.    
 
با این حال، مخالفان استدلال می کنند که این افزایش ممکن است به دلیل ارزش گذاری عظیم سکه پایدار نباشد و به نظریه احمق بزرگتر اشاره می کند.  

Shiba Inu و Dogecoin در حال حاضر بیش از 388 شرکت در شاخص S&P 500 ارزش دارند.

در توئیتی اخیر، مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، شیبا اینو را با تولیدکننده خودروهای الکترونیکی تسلا مقایسه کرد و ادعا کرد که هر دوی آنها توسط جوامعی هدایت می‌شوند که «شاگردهای جدید را می‌مکند».

تسلا GameStop است کاردانو amc است شیبا است. بالا رفتن چون مردم می خواهند بخرند. جدا از واقعیت قدیمی خود و توسط جوامعی که مدام شاگردان جدید را به درون خود می‌کشند، هدایت می‌شوند.— مایک نووگراتز (@novogratz) 

30 اکتبر 2021

شیدایی شیبا اینو به سایر ناک‌آف‌های Dogecoin سرایت کرده است و Dogelon Mars طی هفته گذشته 270 درصد افزایش یافته است.  

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع