• شیبا اینو در حالی غرق می‌شود که هراس شروع می‌شود.
  • تحلیلگر کریپتو به دارندگان SHIB هشدار می دهد که اکنون بفروشند.
  • با این حال، ارتش شیبا مقاومت نشان می دهد و به جای آن، شیب را خریداری می کند.

چند هفته پیش، memecoin ها سکه های “IT” بودند . به سرعت تا امروز، کریپتوها به تدریج در حال تخلیه هستند، به ویژه شیبا اینو . در نتیجه، تحلیلگران رمزارز از سرمایه‌گذاران می‌خواهند که همین حالا بفروشند. به گفته آنها، SHIB حتی بیشتر سقوط خواهد کرد. جالب اینجاست که جامعه شیبا بیشتر از یک رالی حمایت می کند و به هدلرها توصیه می کند SHIB بیشتری بخرند.

چیزی که ممکن است برای SHIB مانند یک تجمع به نظر برسد، وفاداران Shiba Inu را در بخش نظرات تحلیلگران رمزارز که صفحه “Altcoin daily” در توییتر را اجرا می کنند، جمع می شوند. قابل توجه است که اکثر نظرات مثبت بود و بسیاری از آنها را اعضای ارتش شیبا معرفی کردند.

با این وجود، یکی از کاربران اینترنت اشاره می کند که شیبا اینو تنها یک الگوی الگوی رفتاری است که توسط یک روایت تقویت شده است و اکنون، روایت به پایان رسیده است. وی همچنین اظهار داشت که اهداف 0.01 دلار و 1.00 دلار همگی دروغ های آشکاری بودند. وی در آخرین نکته گفت که سرمایه گذاران باید سود خود را برداشته و تا زمانی که می توانند بفروشند.

علاوه بر این، به همان اندازه که SHIB این روند نزولی را طی می کند، ما نمی توانیم به طور کامل از سکه و تأثیر آن در یک دوره کوتاه چشم پوشی کنیم. این به این دلیل است که پیشرفت فوق‌العاده‌ای از طبقه‌بندی به‌عنوان «شیت‌کوین» تا جلب توجه زیادی حتی از سوی سرمایه‌گذاران و منتقدان برجسته ارزهای دیجیتال داشته است.

نه تنها این، شیبا اینو از پایین ترین رتبه بازار به 10 ارز دیجیتال با ارزش برتر در جهان تبدیل شد. اگرچه یک روز پیش به رتبه یازدهم سقوط کرد. ارتش شیبا می‌گوید که قاطعانه در کنار SHIB ایستاده‌اند و حتی برای هدلل بیشتر خرید می‌کنند.

در وهله اول، یک جامعه سخت شوالیه چیزی است که باعث می‌شود رمزارزها حتی زمانی که هراس فروش می‌رود، زنده بمانند. با توجه به این نکته، جامعه شیبا با اطمینان دادن به مبتدیان خود که SHIB به زودی پمپاژ خواهد کرد، ترس و عدم اطمینان را از بین می برد.

علاوه بر این، آنها بر این باورند که قیمت شیبا اینو (SHIB) بیش از حد انتظار افزایش خواهد یافت زیرا تنها یک مرحله را پشت سر می گذارد . در زمان انتشار، Shiba Inu 14.0% کاهش یافت و در $0.00005701 معامله شد . حالا مسئله این است که چه کسی آخرین بار خواهد خندید – جامعه شیب یا منتقدان SHIB؟

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع