اولین ارتقا در زنجیره اثبات سهام اتریوم با موفقیت انجام شد اما این امر مانع از کاهش قیمت ها نشد.

در 27 اکتبر، رائول جردن، توسعه‌دهنده هسته اتریوم، اعلام کرد که ارتقاء Altair در Beacon Chain با موفقیت اجرا شده است.

سهامداران اتریوم نیازی به انجام هیچ اقدامی نداشتند، زیرا همه بهبودها در پس زمینه انجام شده بودند، اما اعتبارسنجی ها باید توجه می کردند. ارتقای Altair یک گام دیگر به راه اندازی کامل ETH 2.0، فاز 0 و “ادغام” مورد انتظار نزدیک تر است.

اولین ارتقاء شبکه در زنجیره اثبات سهام اتریوم، Altair، موفقیت آمیز بود! واقعاً به توسعه دهندگان راک استار که در @prylabs از آنها یاد می گیرم و همه کسانی که در اتریوم دست دارند که این اتفاق را انجام داده اند، افتخار می کنم . می‌توانید اکسپلورر بلوک را در اینجا دنبال کنید https://t.co/AvgfGaQ2tp

— رائول جردن (@rauljordaneth) 27 اکتبر 2021

این ارتقا تقریباً یک سال پس از فعال شدن Beacon Chain و شروع به‌کارگیری انجام می‌شود. پرستون ون لون، توسعه دهنده کلاینت اتریوم اظهار داشت:

«نهایی بدون وقفه بود و مشارکت در اولین دوره Altair به 93.3 درصد کاهش یافت (تعداد دقیق باید تأیید شود). مشارکت در حال حاضر بالای 95٪ است.

Altair Under the Hood

با توجه به انتشار بنیاد اتریوم (EF) در اوایل سال جاری، Altair یک ارتقاء است که پشتیبانی سبک از مشتری، وصله‌های جزئی برای مشوق‌ها و حسابداری نشت عدم فعالیت هر اعتبارسنجی را به ارمغان می‌آورد. همچنین افزایش شدت کاهش و پاکسازی را برای حسابداری پاداش های اعتبارسنجی برای مدیریت ساده دولت معرفی می کند.

بیشتر ویژگی های آن ارتقاء پشت صحنه است که اکنون پس از 11 ماه عملیات موفقیت آمیز Beacon Chain قابل اعمال است. توسط EF به عنوان “ارتقای گرم کردن” برای زنجیره و مشتریان توصیف شده است.

«سیستم اثبات سهام اتریوم از زمان پیدایش کاملاً روان کار می‌کند، اما قبل از انجام ادغام با ریسک بالا، تیم‌های مشتری می‌خواهند فرآیند ارتقای زنده را برای آزمایش بیشتر و آماده کردن پایگاه‌های کد و سیستم زنده خود انجام دهند.»

پس از Altair، هیچ تغییر عمده‌ای در بلاک چین تا زمانی که «ادغام» در سه ماهه اول یا دوم سال 2022 پیش‌بینی می‌شود، وجود نخواهد داشت. این زمانی است که بلاک چین 1.0 موجود اتریوم به زنجیره ETH 2.0 متصل می‌شود.

در زمان نوشتن این مقاله، فقط بیش از هشت میلیون ETH وجود دارد بنا بر زنجیره ای چراغ است. با قیمت های فعلی، این مبلغ حدود 32 میلیارد دلار است.

قیمت ETH به

قیمت ETH به زیر 4 هزار دلار می رسد

اخبار صعودی توسعه مانع از سقوط قیمت ETH به زیر سطح روانی 4000 دلار نشده است . طبق گزارش Tradingview، قیمت ETH در معاملات صبح پنجشنبه آسیا به 3900 دلار کاهش یافت.

ر زمان نگارش این مقاله، آن‌ها اندکی بهبود یافته بودند و 4 هزار دلار را دریافت کردند، اما در روز 4.6 درصد کاهش یافتند. طبق معمول، اتریوم در سایه بیت کوین معامله می شود که از بالاترین رکورد اخیر نیز در حال اصلاح است .پیشنهاد ویژه (با حمایت مالی)کوپن رایگان Binance Futures 50 USDT: برای ثبت نام و دریافت 10% تخفیف و 50 USDT هنگام معامله 500 USDT (پیشنهاد محدود) 

زیر 4 هزار دلار می رسد

اخبار صعودی توسعه مانع از سقوط قیمت ETH به زیر سطح روانی 4000 دلار نشده است . طبق گزارش Tradingview، قیمت ETH در معاملات صبح پنجشنبه آسیا به 3900 دلار کاهش یافت.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع