ارزش بازار ارزهای دیجیتال در یک روز 100 میلیارد دلار کاهش یافت زیرا بیت کوین به پایین ترین حد هفتگی خود سقوط کرد.

خرس‌ها در ۲۴ ساعت گذشته بیت‌کوین را به سمت جنوب سوق دادند و دارایی به پایین‌ترین سطح هفتگی ۶۲۰۰۰ دلار کاهش یافت. اکثر آلت کوین ها نیز در وضعیت قرمز قرار دارند و لایت کوین بیشترین ارزش را در یک روز از دست می دهد.

بیت کوین یک هفته پایین آمد

همین چند روز پیش، ارز دیجیتال اولیه دو بار متوالی ATH قبلی خود را شکست و آخرین اوج به 69000 دلار رسید.

از آنجایی که جامعه پیش‌بینی می‌کرد قیمت 70000 دلاری دیگر افزایش یابد، کل چشم‌انداز تغییر کرد. بیت کوین به جای صعود به سمت بالا، مستقیماً به سمت جنوب حرکت کرد. تنها در عرض چند ساعت، بیت کوین بیش از 6000 دلار از ارزش خود را از دست داد و به 63000 دلار رسید.

همانطور که دیروز گزارش شد ، در ابتدا افزایش یافت و به بالای 65000 دلار رسید . با این حال، این افزایش قیمت نیز کوتاه مدت بود و خرس ها آن را یک بار دیگر به سمت پایین سوق دادند. این بار، ارز دیجیتال به 62300 دلار (در بیت استمپ) سقوط کرد که پایین ترین قیمت از 7 نوامبر بود.

در حال حاضر، بیت کوین بیش از 1000 دلار بهبود یافته است و ارزش بازار آن 1.2 تریلیون دلار است.

آیا این به روز رسانی بازار را دوست داشتید؟
این تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا هیچ اقدام قیمتی را در بازارهای خروشان کریپتو از دست ندهید. شروع به دریافت این خلاصه، به صورت رایگان، هر روز کنید:

BTCUSD.  منبع: TradingView
BTCUSD. منبع: TradingView

Alts Retrace به عنوان LTC Humps سخت

سکه‌های جایگزین نیز روزهای بهتری را به خود دیده‌اند، روزهایی که چندان دور نبودند. اتریوم چند روز پیش آخرین ATH خود را با قیمتی نزدیک به 4900 دلار عرضه کرد. با این حال، از آن زمان تاکنون، اتریوم تقریباً 300 دلار از دست داده است و در حال حاضر در تلاش است تا بالای 4600 دلار باقی بماند.

سولانا نیز اخیراً به اوج جدیدی در 260 دلار رسیده است، اما در حال حاضر به 225 دلار کاهش یافته است. در مقیاس 24 ساعته، Ripple، Polkadot و Dogecoin نیز اندکی در قرمز هستند، در حالی که Shiba Inu بیش از 3٪ از ارزش خود را از دست داده و کمی بیش از 0.00005 دلار است.

لایت کوین بیشترین ضرر را از آلت‌های بزرگ‌تر داشته است. LTC تقریباً 10 درصد در یک روز کاهش یافت و به 250 دلار رسید.
در مقابل، بایننس کوین، کاردانو و ترا سودهای جزئی داشته اند. بهمن 3.5 درصد افزایش یافته و بار دیگر به 90 دلار نزدیک شده است.

برخی از آلت‌های با کلاهک پایین‌تر و متوسط، دستاوردهای قابل‌توجه‌تری ایجاد کرده‌اند. این موارد عبارتند از Decentraland (21%)، IoTeX (20%)، The Sandbox (20%)، Chilliz (15%)، CRO (11%) و هلیوم (10%).

بازار ارزهای دیجیتال در یک روز 100 میلیارد دلار از دست داده است و در CoinGecko به 2.9 تریلیون دلار کاهش یافته است.

بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال.  منبع: Quantify Crypto

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع