گرینیج این ادعا را رد کرده است که در حال حاضر اقدام قانونی را دنبال می‌کند یا «منع می‌کند هر کسی موضع خود را به اشتراک بگذارد».

Greenidge Generation LLC، یک شرکت استخراج بیت کوین ( BTC ) واقع در نیویورک، بر اساس ادعاهای مکرر «به‌طور آشکار نادرست» فعالان محلی، تهدید به اقدام قانونی کرده است.

Greenidge BTC را در نیروگاه گازی خود در نزدیکی دریاچه Seneca در درسدن استخراج می کند و شرکت در یک نبرد طولانی مدت با فعالانی که ادعا می کنند اقدامات این شرکت به محیط زیست محلی آسیب می رساند، گرفتار شده است .

ایوان تیلور و ابی بودینگتون، فعالان، ادعا می‌کنند که دیل اروین، مدیرعامل Greenidge، در پاسخ به مخالفت‌های عمومی آنها علیه شرکت، نامه‌های “تهدیدآمیز” برای آنها ارسال کرده است. این نامه‌ها از آن زمان به‌طور عمومی به اشتراک گذاشته شده‌اند و به پیگیری «همه راه‌حل‌های قانونی موجود» در صورتی که فعالان همچنان به «فریب عمدی مردم با دروغ‌گویی آشکار در مورد عملیات شرکت ما» ادامه دهند، اشاره دارد.

تیلور یکی از بنیان‌گذاران گروه محیط‌بانی Seneca Lake Guardian است که گرینیج را متهم کرده است که «گازهای گلخانه‌ای را پخش می‌کند و روزانه میلیون‌ها گالن آلودگی حرارتی را به دریاچه سنکا بازمی‌گرداند». بودینگتون بارها علیه این شرکت صحبت کرده و انطباق قوانین و اثرات زیست محیطی آن را زیر سوال برده است.

در طی مصاحبه ای با اسپکتروم نیوز 1 پایتخت امشب در 27 اکتبر، تیلور در مورد ماهیت تهدیدات قانونی مورد سوال قرار گرفت. او ادعا می کند که گرینیج آنها را تهدید کرده بود که اگر “سکوت” نکنند در اوایل این ماه شکایت خواهد کرد و پیشنهاد کرد که نامه ها بخشی از یک تاکتیک ترساندن است.

تیلور به Capital Tonight گفت: «علیرغم این واقعیت که این بسیار بی‌ثبات‌کننده بوده است، من از امنیت خود می‌ترسم.من برای امنیت خانواده‌ام می‌ترسم. احساس می‌کنم که طرف حق هستم و حق آزادی بیان را در متمم اول قانون اساسی دارم.»

گرینیج به ادعاهای تیلور پاسخ داد و استدلال کرد که اقدام قانونی را دنبال نمی کند یا “ممانعت از اشتراک گذاری هر کسی در موضع خود” نیست.

در بیانیه‌ای به Capital Tonight، این شرکت اعلام کرد که باید از این دو سوال شود که چرا آنها بارها ادعاهای «به‌طور آشکار نادرستی» علیه گرینیج کرده‌اند.

گرینیج گفت: «منتقدان ما که توجه خود را به اظهارات عمومی نادرست و گمراه‌کننده مکرر خود جلب می‌کنند، استراتژی جالبی است. “همچنین طعنه آمیز است که کسانی که امروز می گویند نگران طرح دعوی قضایی بالقوه هستند، همان افرادی هستند که در حال حاضر از گرینیج و شهر کوچک توری شکایت کرده اند. Seneca Lake Guardian و دیگران نیز قبلاً از ایالت نیویورک در مورد گرینیج شکایت کرده بودند و باختند. در دادگاه

مطالب مرتبط: کسب و کارهای نیویورک از فرماندار می خواهند که مجوز استخراج ارز دیجیتال را رد کند

در هر دو نامه خطاب به فعالان، گرینیج با به اشتراک گذاشتن داده های عملیاتی خود و سوابق مطابقت با محیط زیست و مقررات، ادعاهای آنها را رد می کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع