افزايش قيمت افزونه (PLI) ، پس از ليست شدن ، بيش از 67 درصد افزايش مي يابد

  • افزونه در Bitrue راه اندازی می شود.
  • توکن PLI در 24 ساعت فهرست بندی 676.84 درصد افزایش یافت.
  • در زمان نگارش این مقاله ، قیمت PLI 0.8381 و حجم معاملات 24 ساعته 479.029.78 دلار است.

برای حل هزینه های بالای گاز و ارائه یک سیستم پایدار ، تمرکززدایی در فضای رمزنگاری حاکم است. این همان چیزی است که پلاگین ارائه دهنده خدمات اوراکل با توکن ابزار PLI XRC-20 به آن دست یافته است. همین دیروز ، Bitrue اعلام کرد که پس از تصویب موفقیت آمیز #BTRVote ، پلاگین PLI را فهرست کرده است. پس از آن ، قیمت PLI در 24 ساعت فهرست بندی بیش از 676.84 درصد افزایش یافت.

افزونه (PLI) با ارائه داده های با کیفیت بالا در داخل و خارج ، یک ارائه دهنده خدمات اوراکل غیر متمرکز است که در بالای سیستم Xinfin EcoSystem توسعه یافته است . این افزونه صحت داده های دریافت شده از دنیای خارج را تضمین می کند.

از آنجا که در بالای سیستم Xinfin EcoSystem ساخته شده است ، انرژی مورد نیاز آن حداقل است و از یک الگوریتم اثبات سهام (XDPoS) استفاده می کند. در مقایسه با Chainlink (LINK) ، افزونه (PLI) سریعتر و ارزانتر است. در حقیقت ، 125 کیف پول تا 80 از Chainlink را در خود جای داده است ، که آن را به ویژه در برابر دستکاری قیمت آسیب پذیر می کند. همچنین عرضه محدود و کاربرد بالا.

از سوی دیگر ، افزونه با موفقیت سه نگرانی اصلی مانند “هزینه گاز بالا” ، “راه اندازی پیچیده گره” و “مدل هویج و چوب” را شکست داد. این یک مزیت برای ارائه دهنده خدمات اوراکل ایجاد کرده است. به لطف استاندارد XRC-20 XinFin ، توکن های PLI هزینه گاز کمتری خواهند داشت و زمان معاملات سریع تری خواهند داشت. همچنین ، افزونه در مدت زمان کوتاهی به میلیاردها کاربر می رسد.

علاوه بر این ، افزونه موارد استفاده متفاوت را پشتیبانی می کند. اینها شامل مالی غیر متمرکز ، پیش بینی آب و هوا ، داده های تورم و حوزه بیمه است. در زمان نگارش این مقاله ، قیمت PLI 0.8381 با حجم معاملات 24 ساعته 479.029.78 دلار است.

این توکن نوآورانه ، PLI ، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این یک سرمایه گذاری بزرگ دیگر برای علاقه مندان به رمزنگاری است که به دنبال ثروت خود هستند.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع