برای کمک به اطمینان از نوید کمبود دیجیتال، Adobe در حال آزمایش بتا ویژگی جدیدی است که به تأیید صحت NFTها کمک می کند.

Adobe – یک شرکت نرم افزار کامپیوتری چند ملیتی – اخیراً با بازار NFT “Rarible” برای پشتیبانی از منشأ دیجیتالی شریک شده است. آنها در حال راه اندازی نسخه بتای Adobe از ویژگی جدید «Content Credentials» هستند که به تأیید و محافظت از فراداده محتوای دیجیتال کمک می کند.

تأیید مالکیت NFT

Rarible اعلام کرد از ویژگی های جدید در یک پست وبلاگ را در سایت خود در اوایل این هفته. سازندگان اکنون ممکن است به راحتی مالکیت محتوای دیجیتال ایجاد شده در چندین پلتفرم Adobe را تأیید کنند. اینها شامل Photoshop، Stock، و Behance هستند.

هنگام استفاده از برنامه دسکتاپ فتوشاپ برای ایجاد NFT، سازندگان اکنون می توانند نمایه رسانه اجتماعی و آدرس کیف پول خود را به کار خود پیوند دهند. این اطمینان را در میان مصرف‌کنندگان افزایش می‌دهد که یک قطعه محتوا کار قانونی سازنده ادعا شده است.

Rarible و سایر بازارهای NFT با Adobe همکاری کرده اند تا به نمایش این “معتبر محتوا” کمک کنند. کمک آنها تضمین می کند که این ویژگی به طور گسترده در سراسر جهان NFT در دسترس است و به جمع کنندگان اجازه می دهد تأیید کنند که توکن های غیرقابل تعویض توسط یک کیف پول ساخته و ایجاد می شوند.

هنگام افزودن یک آدرس به کارهای ضرب شده در Rarible، پس از فهرست شدن، با متاداده های اعتبار محتوای قابل مشاهده برای عموم نمایش داده می شود. از این رو، انتساب مالکیت برای خریداران بسیار آسان تر به نظر می رسد

راریبل گفت: «ما کاملاً از مأموریت Adobe برای تبدیل دنیای دیجیتال به مکانی بازتر و امن تر برای سازندگان و مصرف کنندگان حمایت می کنیم. ما مشتاقانه منتظریم که به عنوان بخشی از CAI با هم کار کنیم تا با اطلاعات نادرست با اسناد و حقیقت قابل تأیید محتوا مبارزه کنیم.»

پروژه “Content Credentials” ادوبی بخشی از ابتکار عمل اصالت محتوا (CAI) است که در سال 2019 با همکاری آن تأسیس شد. این پروژه قصد دارد با اطلاعات نادرست بصری آنلاین مبارزه کند.

NFT ها و کمبود دیجیتال

اطمینان از اصالت خلاقیت های دیجیتال اصلی، هسته اصلی چیزی است که NFT ها و فناوری بلاک چین را بسیار خاص می کند. به این ترتیب، ورزشکاران، افراد مشهور و سرمایه‌گذاران جریان اصلی، فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را در فضای فروش کلکسیون‌های «اصیل» می‌بینند.

دیروز، جردن بلفورت – با نام مستعار “گرگ وال استریت” – علناً عشق خود را به NFTها اعلام کرد و به نقل از خودش گفت که “دوست ندارد آن را ترک کند.”

اخیراً، NFT های Shiba Inu روی صحنه رفته اند زیرا ارز دیجیتال مربوطه شاهد قیمت و محبوبیت بی سابقه است. خریداران اولیه در حال حاضر بیش از 300٪ سود در کلکسیون های خود می بینند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع