• Fantom یک ATH جدید می‌زند، ضربه بعدی ۵ دلار است.
  • کنفرانس توسعه دهندگان Fantom از 25 اکتبر تا 29 اکتبر 2021 در ابوظبی آغاز می شود.
  • تحلیلگران بر این باورند که این کنفرانس یکی از عوامل کلیدی برای افزایش قیمت FTM است.

کل فضای کریپتو در حال تجربه یک موج جدید است. به این ترتیب، برخی از کریپتوها احساسی از جزر و مد دارند. به طرز شگفت انگیزی ، یکی از رمزهای رمزگذاری شده در این گام جدید Fantom است. قیمت خیال (FTM) در حال افزایش است چنان سریع است که آن را سخت به عقب با آن است. در زمان نگارش کریپتو در 24 ساعت گذشته 14.13 درصد افزایش یافته است.

ارزش بازار فعلی آن 7,463,825,492 دلار است و در CoinMarketCap در رتبه 28 قرار دارد. ارزش این سکه به بالاترین حد خود یعنی 2.93 دلار رسیده است. علاوه بر این ، کنجکاوی در مورد FTM بر افزایش آن می افزاید. این به این دلیل است که برخلاف رمزارزهای محبوبی که به دلیل وزوز مطبوعات و توییت های افراد مشهور افزایش یافته 

اند، Fantom بی سر و صدا برای خودش خوب عمل می کند.

فراتر از این ، FTM هنوز موفق شده است به طور مداوم میله ها را بشکند و همچنان به شوک سرمایه گذاران و جامعه رمزنگاری در کل ادامه دهد. علاوه بر این، قیمت FTM فانتوم از 2.31 دلار در 19 اکتبر به 2.93 دلار در 25 اکتبر 2021 رسید. با ارزش بازار 7.5 میلیارد، این توکن در 30 روز گذشته سه برابر شده است. علاوه بر این، کریپتو در کمترین زمان به 5 دلار می رسد.

Fantom که به عنوان “قاتل اتریوم” شناخته می شود، پلتفرمی است که به کاربران اجازه می دهد برنامه های غیرمتمرکز بسازند . همچنین به کاربران خود اجازه می دهد تا توکن های NFT خود را ایجاد کنند . علاوه بر این ، Fantom برای حل مشکلات مربوط به سیستم عامل های قرارداد هوشمند هدف گذاری کرده است. بنابراین، موفقیت اخیر فانتوم نه تنها شگفت‌انگیز است، بلکه مدت‌هاست توسط صاحبان وفادار آن تصور می‌شد.

FTM روی پروتکل‌های مختلف وجود دارد – با توکن OPERA خود فانتوم که همه در گردش هستند، ERC-20 و BEP2. مجموع عرضه FTM 3.175 میلیارد توکن است. با این حال، در حال حاضر تنها 2,134,638,448 FTM در گردش است. طبق گفته تیم Fantom، بقیه به احتمال زیاد در سال 2023 منتشر خواهند شد. قابل ذکر است، Fantom اخیرا یک برنامه تشویقی 370 میلیون FTM برای ساخت پروتکل ها بر روی پلت فرم خود اعلام کرده است. این در تلاش آنها برای تقویت رشد شبکه است.

حتی بیشتر، کنفرانس توسعه دهندگان Fantom که در ابوظبی برگزار می شود عامل دیگری است که به عنوان یکی از دلایل افزایش آن اشاره شده است. به طور مفصل، کنفرانس امروز آغاز می شود و در 29 اکتبر به پایان می رسد. توسعه دهندگان، بنیانگذاران، مهندسان سرمایه گذاران، پیشگامان اقتصادی در سطح جهان برای آنچه برگزارکنندگان آن را “انحصاری ترین رویدادهای بلاک چین در همه جا” نامیده اند گرد هم می آیند.

Moe Levin ، بنیانگذار و مدیر عامل اصلی ADGM ، در مورد رویداد FantomDC اظهار نظر می کند ،

ما خوشحالیم که میزبان نشست دیگری از ذهنهای درخشان در قلب امارات هستیم و مشتاقانه منتظر استقبال اعضای جامعه Fantom از سراسر جهان هستیم. از سال 2015 ما متعهد شده‌ایم که شرکت‌های بیشتری را بیاوریم و منابع بیشتری را به امارات اختصاص دهیم تا استراتژی و چشم‌انداز بلاک چین آن‌ها را زنده کنیم.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع