اجرای مالیات ارزهای دیجیتال بیشتر در راه است و بسیاری از مالیات دهندگان در حال تطبیق با آنها هستند و اگر چیزی برای تمیز کردن داشته باشند، اظهارنامه های قبلی را اصلاح می کنند.

افسانه های عمده مالیاتی در مورد ارزهای رمزنگاری شده از بین رفت

رمزارز و مالیات ممکن است مطابقت ساخته شده در بهشت ​​نباشد، اما مالیات اجتناب ناپذیر به نظر می رسد، و سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) روشن کرده است که افرادی را که گزارش نمی دهند دنبال می کند. با احضار IRS به Coinbase، Kraken، Circle و Poloniex، به علاوه سایر تلاش‌های اجرایی، IRS در حال شکار است. سازمان امور مالیاتی 10000 نامه را در نسخه های مختلف ارسال کرد و از آنها درخواست تبعیت کرد، اما همه آنها برای تشویق مالیات دهندگان به رعایت قوانین بود.

شکار IRS برای کریپتو اغلب با شکار IRS برای حساب های خارجی بیش از یک دهه پیش مقایسه شده است. متأسفانه، مشخص نیست که آیا برنامه‌ای برای عفو کریپتو وجود خواهد داشت که برنامه‌های افشای داوطلبانه فراساحلی را که IRS برای حساب‌های خارج از کشور تدوین کرده است تقلید کند یا خیر.

موارد مرتبط: گزارش بیشتر رمزنگاری IRS، خطر بیشتر

IRS اولین اعلامیه بزرگ خود را در مورد رمزارز در اطلاعیه 2014-21 انجام داد و آن را به عنوان دارایی طبقه بندی کرد. این عواقب مالیاتی بزرگی دارد که با نوسانات شدید قیمت ها برجسته می شود. فروش کریپتو می تواند باعث سود یا زیان شود و مشمول مالیات باشد. اما حتی خرید چیزی با کریپتو می تواند باعث افزایش مالیات شود. حقوق کارمندان یا پیمانکاران نیز انجام می دهد. حتی پرداخت مالیات در کریپتو می تواند باعث افزایش مالیات شود.

ما در حال حاضر شاهد ممیزی ارزهای دیجیتال توسط IRS و توسط برخی ایالت ها (به ویژه هیئت مالیات حق رای در کالیفرنیا) هستیم و مطمئناً موارد بیشتری نیز دنبال خواهند شد. حداقل در حال حاضر، جایگزین های ردیابی و تهیه اظهارنامه مالیاتی وجود دارد که می تواند روند را آسان تر از روزهای اولیه کند. همه تلاش می کنند تا سودهای ارز دیجیتال مشمول مالیات را به حداقل برسانند و در صورت امکان، مالیات را به تعویق بیاندازند.

با این وجود، گیج شدن در مورد رفتار مالیاتی و اتخاذ مواضع مالیاتی که ممکن است در صورت گرفتار شدن، دفاع از آنها دشوار باشد، آسان است. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چیزهایی وجود دارد که شنیده ام، که آنها را افسانه های مالیات ارزهای دیجیتال می نامم.

افسانه 1

شما نمی‌توانید هیچ مالیاتی برای تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بدهکار نباشید مگر اینکه فرم 1099 IRS دریافت کنید. اگر فرم 1099 را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید کادر اظهارنامه مالیاتی خود را علامت بزنید که می‌گوید هیچ تراکنشی با ارز دیجیتال نداشته‌اید.

در واقع: ممکن است مالیات همچنان بدهکار باشد، حتی اگر پرداخت کننده یا کارگزار فرم 1099 را ارسال نکند. فرم 1099 مالیاتی ایجاد نمی کند که قبلاً مالیاتی دریافت نشده است، و درآمد مشمول مالیات فراوانی در فرم های 1099 گزارش نشده است. فرم 1099. ممکن است اشتباه باشد، در این صورت، آن را در اظهارنامه مالیاتی خود توضیح دهید. اما اگر حسابرسی شده اید و بهترین دفاع شما این است که ترجیح داده اید تراکنش های خود را گزارش نکنید زیرا فرم 1099 را دریافت نکرده اید، ضعیف است.

افسانه 2

اگر رمزنگاری خود را به جای صرافی از طریق یک کیف پول خصوصی نگهداری می کنید، نیازی به گزارش کریپتو در اظهارنامه مالیاتی خود ندارید.

در واقع: کیف پول شخصی یا صرافی، قوانین مالیاتی یکسان است. انگیزه پنهان کردن مالکیت از طریق انتقال ثروت به ساختارهای هلدینگ ناشناس جدید نیست. هنگامی که بانک های سوئیسی شروع به افشای حسابداران آمریکایی خود به IRS و وزارت دادگستری ایالات متحده کردند، بسیاری از مالیات دهندگان آمریکایی تقریباً همه چیز را امتحان کردند، اما تقریباً همه در پایان پرداخت کردند، معمولاً با جریمه های بزرگ. سؤال ارز دیجیتال در فرم 1040 IRS به ارزهای رمزنگاری شده از طریق صرافی ها محدود نمی شود. اگر «نه» بگویید، حتی اگر رمزارز را از طریق یک کیف پول خصوصی نگهداری کنید، به طور بالقوه در اظهارنامه مالیاتی که تحت مجازات شهادت دروغ امضا شده است، اظهارات نادرستی می کنید. شما ممکن است شرط بندی کنید که هرگز دستگیر نخواهید شد، اما هزاران مالیات دهندگان آمریکایی که دارای حساب بانکی سوئیس هستند، می توانند تأیید کنند که این شرط چقدر ضعیف است.

افسانه 3

اگر رمزنگاری خود را از طریق یک تراست، LLC یا نهاد دیگری نگهداری می‌کنید، در این صورت مالیات بر تراکنش‌های رمزنگاری‌شده مدیون نیستید و مجبور نیستید گزارش دهید. علاوه بر این (افسانه ادامه دارد)، درآمد ایجاد شده از طریق LLCها معاف از مالیات است.

در واقع: داشتن رمزارز از طریق یک نهاد ممکن است درآمد را از اظهارنامه مالیاتی شما حفظ کند. اما تا زمانی که واحد تجاری واجد شرایط باشد (و ثبت شده باشد) به عنوان یک نهاد معاف از مالیات، خود واحد تجاری احتمالاً دارای تعهدات گزارش مالیاتی خواهد بود و ممکن است مالیات بدهکار باشد. برای اهداف مالیاتی، شرکت های LLC بسته به حقایق و انتخابات مالیاتی آنها به عنوان شرکت یا شراکت مشمول مالیات می شوند. شرکت‌های LLC تک‌نفره نادیده گرفته می‌شوند، بنابراین درآمد LLC به بازگشت مالک منفرد ختم می‌شود. اگر نهاد شما یک نهاد خارجی است، قوانین مالیاتی پیچیده ای در ایالات متحده وجود دارد که می تواند شما را مستقیماً در قبال درآمد مشخصی که در نهاد خارجی تولید می شود مسئول کند.

افسانه 4

اگر من فروش کریپتو خود را به عنوان یک وام (یا هر تراکنش غیر فروش دیگری) ساختار دهم، مجبور نیستم درآمد را گزارش کنم.

در واقع: در نظر بگیرید که آیا کریپتو را وام می دهید یا می فروشید. IRS و دادگاه ها دکترین های قوی برای نادیده گرفتن معاملات ساختگی دارند. آیا همان کریپتویی را که وام می دهید پس می گیرید؟ آیا برای وام سود دریافت می کنید و در هنگام دریافت آن، مالیات آن را پرداخت می کنید؟ برخی از وام ها ممکن است آب را حفظ نکنند. و اگر کریپتو بفروشید و سفته دریافت کنید، ممکن است مالیات شما را با محاسبات فروش اقساطی پیچیده تر کند.

افسانه 5

صرافی رمزنگاری نوعی اعتماد است زیرا نمی‌توانید سیاست‌های صرافی را به‌طور یک‌جانبه تغییر دهید. بنابراین شما برای مقاصد مالیاتی مالک رمزارز حساب خود نیستید و مجبور نیستید تراکنش‌ها را از طریق صرافی گزارش دهید.

در واقع: سازمان امور مالیاتی هیچ یک از اینها را نگفته است. راهنمایی IRS نشان می دهد که IRS مالیات دهندگان را به عنوان مالک ارز رمزنگاری شده از طریق حساب های صرافی خود می بیند. بعید به نظر می رسد که IRS ارزهای دیجیتالی را که از طریق یک حساب صرافی نگهداری می شود را به عنوان متعلق به خود صرافی (به عنوان متولی) به جای اینکه متعلق به دارنده حساب باشد، ببیند. مالیات دهندگان اغلب دارایی های خود را از طریق حساب هایی که توسط مؤسسات نگهداری می شود، مانند حساب های بانکی، حساب های سرمایه گذاری، 401(k)s، IRAs و غیره مالکیت دارند.

در بیشتر موارد، قانون مالیات، مالیات دهندگان را به عنوان مالک پول و دارایی های نگهداری شده از طریق این حساب ها می داند. برخی از حساب های ویژه مانند 401(k)s و IRA قوانین مالیاتی خاصی دارند. و داشتن یک حساب به عنوان یک تراست لزوماً نتیجه مالیاتی خوبی نیست. ذینفعان تراست ها، به ویژه تراست های خارجی، تعهدات گزارشگری سنگینی دارند. بنابراین، قبل از اینکه صرافی های رمزنگاری را به عنوان تراست در نظر بگیرید، مراقب باشید که چه آرزویی دارید. تراست نامیدن چیزی به این معنی نیست که درآمد حاصل از تراست از مالیات بر درآمد معاف است.

افسانه 6

اصلاحیه کنگره در بخش 1031 کد مالیاتی که مبادلات مشابه را به دارایی‌های واقعی محدود می‌کند، صرافی‌های رمزنگاری به کریپتو را مشمول مالیات نمی‌کند.

در واقع: بخش 1001 کد مالیاتی مقرر می‌دارد که سود مشمول مالیات از «فروش یا سایر واگذاری اموال» ناشی می‌شود. فروش هر نوع ملک به صورت نقدی یا اموال دیگر می تواند سود مشمول مالیات ایجاد کند. IRS می‌گوید کریپتو دارایی است، بنابراین معامله کریپتو برای سایر ارزهای دیجیتال فروش کریپتو به ارزش کریپتو جدید است.

قبل از اعمال اصلاحیه بخش 1031 در سال 2018، مبادله رمزنگاری به ارز رمزنگاری شده ممکن است به عنوان یک صرافی مشابه تحت بخش 1031 مناسب باشد. اما IRS در حال عقب نشینی از این موضع در ممیزی های مالیاتی است و دستورالعملی را صادر کرده است که مالیات را رد می کند. درمان رایگان برای مبادلات ارزهای دیجیتال خاص . این مقدمه نیست و اسکله را پوشش نمی دهد، اما به شما می گوید که IRS در حال فکر کردن است. در هر صورت، اکنون که بخش 1031 رفتار مبادله ای مشابه را به اموال غیرمنقول محدود کرده است، مبادلات رمزنگاری به کریپتو مشمول مالیات هستند مگر اینکه واجد شرایط استثنای دیگری باشند.

غذای آماده

هر مالیات دهنده حق دارد امور و معاملات خود را برنامه ریزی کند تا مالیات را به حداقل برساند. اما آنها باید مراقب راه‌حل‌های سریع و تئوری‌هایی باشند که بیش از حد خوب به نظر می‌رسند تا درست باشند. به نظر می رسد IRS معتقد است که بسیاری از مالیات دهندگان کریپتو قوانین مالیاتی را رعایت نمی کنند و مراقب بودن در آینده و انجام برخی پاکسازی ها برای گذشته قابل تامل است. مواظب اون بیرون باش

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع