مدیر عامل Ownix، گای الحانانی، به کوین تلگراف فاش کرد که 5 NFT اول توسط باشگاه در یک رویداد ضرب در پایان ماه نوامبر معرفی خواهند شد.

باشگاه فوتبال بارسلونا با Ownix ​​همکاری کرده است تا مجموعه توکن غیرقابل تعویض خود یا NFT را با تمرکز بر تقویت ارتباط با مخاطبان جهانی خود راه اندازی کند.

بر اساس داده‌های آرشیو ویکی‌پدیا ، این مجموعه لحظات تاریخی از تاریخ 122 ساله باشگاه را به نمایش می‌گذارد، رویدادی که شامل نمایشی درخشان از 95 قهرمانی داخلی و بین‌المللی، از جمله 26 عنوان لیگ ملی و پنج عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است .

دارایی های دیجیتال از طریق بازار Ownix ​​تسهیل می شود و انتظار می رود در هفته پایانی نوامبر با استفاده از توکن ERC-20 ONX این پلتفرم راه اندازی شود.

کوین تلگراف با گای الحانانی، مدیرعامل Ownix ​​صحبت کرد تا بینش انحصاری در مورد این مشارکت داشته باشد.

کوین تلگراف: آیا مجموعه NFT فوراً در دسترس هواداران جهانی بارسلونا خواهد بود یا به عنوان مثال، به دارندگان بلیط های فصلی و سایر گروه های اصلی دسترسی زودهنگام داده خواهد شد؟ما مجموعه خود را به روی همه هواداران بارسلونا و هر کسی در سراسر جهان باز می کنیم، ما آن را به پایگاه هواداران محدود نمی کنیم.

NFT ها به سرعت در چشم انداز ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند، نه تنها به دلیل جذابیت مالی پرسودشان، بلکه به عنوان فرصتی برای درگیر کردن طرفداران و حامیان در سراسر جهان با تجربیات فراگیرتر و شخصی تر. امثال Dapper Labs، Sorare و Socios برای نام بردن چند مورد، همگی پیشرفت های قابل توجهی در این فضای نوپا داشته اند و با برخی از لیگ های حرفه ای برتر جهان، باشگاه ها و ورزشکاران همکاری می کنند. 

بازار NFT مبتنی بر اتریوم، Sorare اخیراً قراردادهای مشارکتی را با بخش برتر فوتبال اسپانیا، لالیگا، برای راه‌اندازی کارت‌های دیجیتالی بازیکنان، و همچنین لیگ مربوطه آلمان، بوندسلیگا، برای معرفی لحظات دیجیتال منعقد کرده است.

این پلتفرم حجم معاملات را بیش از 170 میلیون دلار در سال 2021 گزارش کرده است و انتظار دارد تا قبل از پایان سال، این رقم دو برابر شود.

Cointelegraph: دارایی ها چگونه در بازار عرضه می شوند؟ در یک حراج هلندی، کاهش نسخه محدود، رویداد ضرب و غیره؟5 NFT اول در یک رویداد ضرب‌کاری که ظرف چند هفته آینده در تأسیسات FCB برگزار می‌شود، راه‌اندازی خواهند شد. در چند هفته اول پس از راه اندازی، این پلتفرم آیتم های منحصر به فردی را به عنوان NFT ارائه خواهد کرد. در ادامه، نسخه‌های محدود و مجموعه‌ها نیز به حراج گذاشته می‌شوند.»

مرتبط: لیگ های ورزشی حرفه ای دیگر در برابر NFT مقاومت نمی کنند: Dapper Labs

برای پایان دادن به تبدیل خود، از الحانانی خواستیم انتظارات خود را برای استقبال هواداران و هواداران بارسلونا در استقبال از این کلاس جدید به اشتراک بگذارد.

او “شوق” بالایی را برای پذیرش ابراز کرد، زیرا هر دو طرف به دنبال پیوند روابط خود در سطح عمیق تر هستند، احساسی که در اظهارات رئیس باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا منعکس شد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع