اقتباسی از جلد نمادین مارول توسط راب پریور از استن لی به عنوان شخصیت هایی که به حراج بلاک چین می روند

طرفداران مارول جمع می شوند! تو هر آنچه هستی را در برای درمان واقعی این ماه، به عنوان 10 اثر قابل توجه از هنر توسط هنرمند پاپ مشهور و نقاش عملکرد راب قبل، هر امضا شده توسط کمیک افسانه ای کتاب های استن لی، در یک حراج ویژه توسط بروید مغول محصولات ، جهانی غیر -بازار نشانه توپ (NFT) و بستر مالی غیر متمرکز (DeFi) برای فیلم و سرگرمی. 

قسمت اول این مجموعه ، با عنوان مجموعه میراث: پرتره های استن لی ، شامل 10 اثر هنری از 95 برنامه ریزی شده است. هر قطعه منحصر به فرد لی را روی جلد های کمیک نمادین مارول و عصر طلایی کمیک ها ، به عنوان یکی ، جشن می گیرد. شخصیت های مورد علاقه اش یا در نقش کمدی. این مجموعه یکی از معتبرترین مجموعه های کاری خواهد بود که تا کنون به عنوان مجموعه ای از NFT ها منتشر شده است. این مجموعه چهارشنبه 27 اکتبر ساعت 5 بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام در Mogul به حراج گذاشته می شود و فروش آن تا 29 اکتبر ساعت 5 بعد از ظهر ادامه دارد. برندگان حراج یک اثر هنری فیزیکی اصلی متصل به 1: 1 ERC-1155 NFT دریافت خواهند کرد.

داستان دل انگیز پشت مجموعه میراث: پرتره های استن لی

مجموعه میراث: پرتره های استن لی تلاشی چند ساله بود که در سال 2017 آغاز شد ، هنگامی که دیوید گلد ، دوست مشترک ، پیشنهاد کرد که پریور و لی همکاری کنند تا جلد افسانه ای روی جلد های کمیک بوک مشهور شود. این 95 نقاشی ، علاوه بر یک دسته ورق خالی برای به روز رسانی شخصیت ها ، گواهی بر دوستی دوستی بود و از آخرین مواردی بود که لی قبل از مرگش در سال 2018 امضا کرد. 

نقاشی ها خود از نظر اهمیت و اندازه ، عظیم هستند و بزرگترین نقاشی با ارتفاع تقریباً 9 فوت ایستاده است. پریور وقتی از اندازه این مجموعه صحبت می کرد ، به عمد بودن آن اشاره کرد. “چه بهتر از بزرگترین خالق محتوای زمان خود نسبت به برخی از بزرگترین نقاشی های ممکن ، تجلیل کنیم؟”

میراث استن لی و شخصیت های او

لی یک نماد واقعی کتاب کمیک بود که برخی از ستایش شده ترین شخصیت های موجود را خلق کرد. او موج جدیدی از قهرمانان و اشرار را وارد کرد که صنعت کمیک بوک را از جهات مختلف دگرگون کرد. از محبوب ترین شخصیت های او می توان به مرد عنکبوتی ، مرد آهنی ، هالک ، ثور ، ناتاشا رومانوف ، دکتر استرنج ، لوکی ، پلنگ سیاه ، مردان ایکس ، تنبیه کننده ، مرد مورچه ای و تعداد بیشماری دیگر اشاره کرد. 

در بسیاری از موارد ، شخصیت های لی افراد عادی بودند که در موقعیت هایی قرار گرفتند که به طور تصادفی اتفاق افتاده و توانایی های جدیدی را بیدار کردند. این مورد در مورد گاز گرفتن پیتر پارکر توسط عنکبوت رادیواکتیو و بمباران چهار نفر فوق العاده با تابش کیهانی مشاهده می شود. شخصیت های او همچنین به دلیل ارتباط بیشتر/کمتر با توجه به خط داستانی و پیشرفت شخصیت مورد ستایش قرار می گیرند. به عنوان مثال ، چهار فانتزی مشکلات خانوادگی داشتند و مردان ایکس با مشکلاتی روبرو بودند که امروزه هنوز در جهان وجود دارد ، مانند تبعیض ، نژادپرستی و تعصب. 

برای خوشحالی طرفداران استن لی و همچنین علاقه مندان به هنرهای طنز و هنر در سراسر جهان ، این میراث از طریق The Legacy Collection به اوج جدیدی می رسد: پرتره های استن لی به عنوان مجموعه ای از NFT ها در بازار Mogul منتشر می شود. در ادامه ، لی به تاریخ سازی از خارج ادامه خواهد داد.

مجموعه Legacy بر اساس موفقیت قبلی NFT راب پریور ساخته شده است

مجموعه میراث: پرتره های استن لی بازگشت پریور را به پلت فرم MFG NFT نشان می دهد. پیشتر در سال 2021 ، پریور برای اولین رویداد “NFT Proof of Origin” به Mogul پیوست. در طی آن رویداد ، هزاران گردآورنده NFT از سراسر جهان به تماشای Prior پرداختند که از “فرمانروایی پول … چه مبلغی دلار” ، نقاشی اصلی با الهام از فیلم گرگ وال استریت رونمایی کرد. در پایان این رویداد ، درست زمانی که حراج شروع شد ، پریور نقاشی را سوزاند و NFT را ترک کرد. 

“Reign of Money … what the f $ ck” 24 ساعت بعد به قیمت 182،050 دلار فروخته شد و این یکی از بهترین افت های اولیه NFT در سال 2021 بود. با مجموعه The Legacy Collection ، پریور امیدوار است که به طرفداران چیزی دیجیتالی و ملموس بدهد که بتوانند آن را حفظ کنند.

پریور گفت: “استن بیش از هفتاد سال بخش مهمی از فرهنگ پاپ بود.” “امیدوارم این نقاشی ها به طرفداران او ، که بسیاری از آنها همچنین مجموعه داران NFT هستند ، راهی برای ادامه جشن میراث خود بدهد.”

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع