توسعه بیت کوین سیتی شاهد مشارکت فعال شرکت‌های رمزنگاری برجسته از جمله صرافی ارزهای دیجیتال Bitfinex و Adam Back’s Blockstream خواهد بود.

السالوادور همچنان رهبری حرکت 
پذیرش 
بیت کوین ( 
BTC ) را به عهده دارد، زیرا رئیس جمهور نایب بوکله راه اندازی شهر بیت کوین را اعلام کرد، که در ابتدا با یک میلیارد دلار اوراق قرضه بیت کوین تامین می شود. 
این ابتکار اولین بار توسط Bukele در کنفرانس هفته بیت کوین السالوادور اعلام شد که به دنبال جشن گرفتن پذیرش جریان اصلی بیت کوین در کشور و افزایش مشارکت شهروندان بود.

21 نوامبر 2021
به قول بوکله:
«در #BitcoinCity ما آموزش دیجیتال و فناوری خواهیم داشت. 
انرژی زمین گرمایی برای کل شهر و حمل و نقل عمومی کارآمد و پایدار

توسعه بیت کوین سیتی شاهد مشارکت فعال شرکت‌های رمزنگاری برجسته از جمله صرافی ارزهای دیجیتال Bitfinex و Adam Back’s Blockstream خواهد بود. 
به گفته مدیر ارشد فناوری Bitfinex Bitfinex Paolo Ardoino، این صرافی از طرح بیت کوین شهر السالوادور با راه اندازی یک پلت فرم اوراق بهادار برای نگهداری اوراق قرضه بیت کوین حمایت خواهد کرد. 
او اضافه کرد:
«[این پلت فرم] به زودی میزبان بسیاری از دارایی‌های دیجیتال داخلی و خارجی خواهد بود که مقررات جدید دارایی دیجیتال را برای کشور توسعه می‌دهند! 
السالوادور، Bitfinex و Blockstream با هم در حال ساختن تاریخ هستند.
رئیس جمهور تصور می کند بیت کوین سیتی تبدیل به یک شهر کاملاً کاربردی با مناطق مسکونی، مراکز خرید، رستوران ها، یک بندر و «همه چیز پیرامون بیت کوین» شود. 
علاوه بر این، ساکنان فقط مشمول مالیات بر ارزش افزوده (VAT) می شوند که به گفته بوکله برای پرداخت اوراق شهرداری و بقیه برای زیرساخت های عمومی و نگهداری شهر استفاده می شود.
در این کنفرانس، رئیس افسر امنیتی سامسون مائو Blockstream را 
روشن  امکان یافتن منابع اوراق قرضه بیتکوین $ 1 میلیارد دلار:
با Bitfinex، آنها نهنگ های زیادی دارند. 
من مشکلی برای پر کردن اوراق قرضه 1 میلیارد دلاری نمی بینم.”
مائو همچنین به شهروندان اطلاع داد که اوراق قرضه بیت کوین به ارزش 500 میلیون دلار مشمول یک دوره قفل پنج ساله می شود و عملاً سرمایه سرمایه گذاری شده را از گردش جهانی خارج می کند. 
علاوه بر این، این کارآفرین توضیح داد که چگونه افزایش 10 برابری طرح‌های مشابه از کشورهای دیگر، در نهایت نیمی از ارزش بازار 21 میلیون بیت‌کوین را از چرخه خارج می‌کند.
مطالب مرتبط: السالوادور 20 مدرسه بیت کوین با مازاد بیت کوین تراست می سازد
اندکی پس از پذیرش جریان اصلی بیت کوین، دولت السالوادور در حال سرمایه گذاری مجدد سودهای تحقق نیافته در پروژه های مختلف زیرساختی است.
اوایل نوامبر، Bukele اعلام کرد که مازاد به دست آمده از حساب بیت کوین تراست ایالت برای ساخت 20 مدرسه جدید استفاده خواهد شد:
«زمانی که این پروژه شروع شد، ما به اندازه‌ای که اکنون درآمد داشته‌ایم، در FIDEBITCOIN [حساب دولتی BTC Trust] درآمد کسب نکرده بودیم. 
بنابراین ما تصمیم گرفتیم 20 مدرسه اول بیت کوین را بسازیم.
در اواسط اکتبر، دولت السالوادور 4 میلیون دلار از 
سود بیت کوین تراست خود را برای ساخت یک بیمارستان دامپزشکی جدید در پایتخت، سن سالوادور، سرمایه گذاری کرد.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع