با اضافه شدن 100 سکه امروز، السالوادور دارای 1220 بیت کوین به ارزش تقریبی 66.3 میلیون دلار پس از کاهش دارایی کریپتو به 54000 دلار است.

السالوادور جمعه سیاه را جشن می گیرد، 100 بیت کوین را با 20 درصد تخفیف خریداری می کند

رئیس جمهور السالوادور، نایب بوکله، دوباره این کاهش را خرید و بیش از 5 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد، زیرا قیمت امروز به زیر 54000 دلار کاهش یافت.

رئیس جمهور السالوادور روز جمعه در توییتی گفت که در پی فروش جهانی در بازار جهانی در پاسخ به نوع جدیدی از کووید-19 کشف شده در آفریقای جنوبی، 100 بیت کوین ( BTC ) خریداری کرده است . طبق داده‌های Cointelegraph Markets Pro ، از زمانی که بیت‌کوین در 10 نوامبر به قیمت 69000 دلاری رسید، بیش از 20 درصد کاهش یافته و به 54343 دلار در زمان انتشار رسیده است که 8 درصد کاهش در کمتر از 24 ساعت است.

السالوادور به تازگی دیپ را خریده است.

26 نوامبر 2021

Bukele برای اولین بار اعلام کرد که السالوادور در آستانه اجرایی شدن قانون بیت کوین کشور در 7 سپتامبر، با خرید 200 بیت کوین زمانی که قیمت آن تقریباً 52000 دلار بود، یک خرید عمده BTC انجام خواهد داد. او هر بار توییت کرده است که دولت سکه‌ها را در طول کاهش قیمت خریداری کرده است و این کشور قبل از آخرین خرید، 1120 بیت کوین در اختیار دارد. با اضافه شدن 100 سکه امروز، السالوادور دارای بیت کوین به ارزش تقریبی 66.3 میلیون دلار در زمان انتشار است.

قیمت بیت کوین به دنبال اخبار مربوط به نوع جدید COVID-19 در آفریقای جنوبی بیش از 8 درصد کاهش یافت. منبع: TradingView

از زمان اولین اعلام قانونی با هدف تبدیل بیت کوین به عنوان مناقصه قانونی در السالوادور در ماه ژوئن، Bukele چندین ابتکار در این کشور در مورد پذیرش و استخراج پیشنهاد داده است. دولت ساخت زیرساخت‌ها را برای حمایت از کیف پول دولتی بیت‌کوین Chivo آغاز کرده است و اخیراً از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی شهر بیت‌کوین خود در پایه یک آتشفشان پرده‌برداری کرده است که در ابتدا از طریق یک میلیارد دلار اوراق قرضه بیت‌کوین تامین می‌شود. 

مطالب مرتبط:  السالوادور 20 مدرسه بیت کوین با مازاد بیت کوین تراست می سازد

بسیاری از مردم سالوادور از ابتکارات ارزهای دیجیتال، به ویژه اعتراض به Bukele و بیت کوین، عقب نشینی کرده اند. در ماه سپتامبر، ساکنانی که در پایتخت راهپیمایی می کردند، یکی از کیوسک های چیوو را تخریب کردند و بقایای آن را با آرم ها و علائم ضد BTC تخریب کردند. بلوک مقاومت و شورش مردمی کشور و همچنین گروهی متشکل از بازنشستگان، جانبازان، بازنشستگان از کارافتادگی و سایر کارگران نیز تظاهراتی را علیه قانون بیت کوین برگزار کرده اند. 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع