• السالوادور 420 بیت کوین اضافی خریداری می کند
  • این کشور اکنون در مجموع دارای 1120 بیت کوین است

السالوادور همچنان یکی از کشورهای مورد بحث در دنیای رمزنگاری است. این بار، السالوادور با خرید 420 توکن بیت کوین دیگر بار دیگر به تیتر خبرها تبدیل شد. علاوه بر این، این خرید بیت کوین که اخیرا توسط السالوادور انجام شده است، اولین خرید بیت کوین انجام شده توسط دولت این کشور است.

این آرشیو بیت کوین را ایجاد کرد. یکی از علاقه مندان بیت کوین، در پست توییتی واکنش نشان می دهد:

در پست توییتی ایجاد شده توسط آرشیو بیت کوین آمده است که السالوادور اخیراً افت بیت کوین را خریداری کرده است. در نتیجه، کشور السالوادور اکنون در مجموع دارای 1120 بیت کوین است که در زمان نگارش این مقاله تقریباً 66 میلیون دلار ارزش دارد. در واقع، می توان گفت که السالوادور به طور کامل از فناوری بیت کوین استقبال می کند.

انتظار طولانی بود، اما ارزشش را داشت.

ما فقط دیپ را خریدیم!

420 # بیت کوین جدید ??

— Nayib Bukele ?? (@nayibbukele) 27 اکتبر 2021

علاوه بر این، اقدام السالوادور در پذیرش دارایی های رمزنگاری شده به افرادی در این کشور که قادر به باز کردن حساب های بانکی نیستند کمک می کند. از این طریق، جامعه بدون بانک در کشور هم اکنون می تواند به طور یکپارچه وجوه را به خارج از مرزها منتقل کند.

از نظر نقدینگی، السالوادور تعداد زیادی دستگاه خودپرداز بیت کوین را در این کشور مستقر کرده است . به این ترتیب دارندگان بیت کوین می توانند به راحتی برداشت کنند و سایر تراکنش های رمزنگاری را در نوک انگشتان خود انجام دهند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت صعودی تقریباً 60 هزار دلار برای هر کریپتو معامله می شود . علاوه بر این، ارزش بازار هیولایی به ارزش بیش از 1 تریلیون دلار دارد که آن را به پادشاه دارایی های رمزنگاری تبدیل می کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع