امارات متحده عربی رویکرد مطلوبی نسبت به ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است. اکنون اپراتور پستی آن به مناسبت روز ملی، NFT صادر می کند.

اپراتور پستی امارات متحده عربی برای گرامیداشت پنجاهمین روز ملی فدراسیون، تمبرهای توکن غیرقابل تعویض (NFT) منتشر می کند و شواهد بیشتری را ارائه می دهد که کالاهای کلکسیونی دیجیتال در حال به دست آوردن جذابیت اصلی در سطح جهانی هستند. 
گروه پست امارات، یا به اختصار EPG، این هفته اعلام کرد که 
به اولین سازمان پستی در خاورمیانه و شمال آفریقا تبدیل شده است که تمبرهای دیجیتالی کلکسیونی منتشر می کند. 
تمبرهای جدید، که در تعطیلات ملی 2 دسامبر رونمایی خواهند شد، متشکل از دوقلوهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین هستند که به عنوان کلکسیون های دیجیتالی مرتبط با همتایان فیزیکی خود فروخته می شوند.
در مجموع چهار تمبر، هر کدام با طرحی متمایز متشکل از یک موضوع ملی، منتشر خواهد شد. 
خریداران می توانند پس از اسکن کد QR چاپ شده روی کارت، طرح دیجیتال مرتبط با مهر فیزیکی را که خریداری می کنند، ببینند. 
برای فعال کردن 
کلکسیون دیجیتال در بلاک چین، کاربران باید یک کد QR پنهان شده در پشت کارت را اسکن کنند.

عبدالله محمد آلاشرام، مدیر عامل EPG به کوین تلگراف گفت که پذیرش NFT با دیدگاه شرکت مبنی بر دیجیتالی شدن بیشتر مطابقت دارد. 
در پی همه‌گیری کووید-19، EPG در حال بررسی این موضوع است که چگونه پیاده‌سازی فناوری بلاک چین می‌تواند عملیات ما را ساده‌سازی و بهبود بخشد و سایر مزیت‌های رقابتی را معرفی کند. 
وقتی از آلاشرام پرسیده شد که آیا تمبرهای NFT یک حمله یکباره به بلاک چین است یا بخشی از یک استراتژی گسترده تر برای پذیرش فناوری جدید است، آلاشرام گفت که EPG قصد دارد در آینده تمبرهای دیجیتال بیشتری را راه اندازی کند: 
“به کارگیری آخرین پیشرفت‌ها در فناوری دیجیتال در عملیات ما نیز برای رسیدگی به نسلی با فناوری است که خدمات قابل دسترسی دیجیتالی را ترجیح می‌دهند. به عنوان بخشی از تلاش‌های ما برای پر کردن شکاف بین تمبرهای پستی سنتی و دنیای دیجیتال، ما نیز در حال کار هستیم. برای راه اندازی بیشتر تمبرهای NFT.”
امارات متحده عربی نگرش مترقی را نسبت به فناوری بلاک چین و دارایی های دیجیتال اتخاذ کرده است و تنظیم کننده های محلی مجموعه ای از مقررات دوستدار رمزنگاری را تحت فشار قرار داده اند. 
در ماه سپتامبر، مقامات محلی 
چارچوب قانونی جدیدی را ایجاد کردند که از تجارت ارزهای دیجیتال و فعالیت‌های مرتبط در منطقه آزاد اقتصادی دبی پشتیبانی می‌کند و به طور بالقوه دری را برای پذیرش و نوآوری گسترده‌تر در امارت باز می‌کند.
مرتبط: ناظر مالی دبی فهرست شدن صندوق بیت کوین را تایید کرد
در اواخر اکتبر، اداره خدمات مالی دبی، همچنین به عنوان DFSA، 
مقررات مربوط به به اصطلاح توکن های سرمایه گذاری را روشن کرد. 
هدف از این چارچوب ارائه اطمینان حقوقی هم برای سرمایه گذاران و هم برای اپراتورهای بازار است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع