روستین بهنام گفت: داشتن یک پلیس اصلی در بازار نوظهور که شامل ارزهای رمزپایه و استیبل کوین می‌شود، بسیار مهم است.

انتخاب بایدن برای کرسی CFTC از آژانس می خواهد که یک "پلیس شکست خورده" با اختیار نظارت بر 60 درصد بازار دارایی های دیجیتال باشد.

روستین بهنام، رئیس موقت کمیسیون معاملات آتی کالا یا CFTC، اجرای سازمان دولتی فضای دارایی دیجیتال را به پلیسی در حال انجام وظیفه تشبیه کرده است.

در اکتبر 27 جلسات کمیته سنای آمریکا در مورد کشاورزی، تغذیه، جنگلداری و به فرض و موقعیت خود را در به صورت دائم، بهنام گفت به رئیس دبی اتبنو کمیسیون معاملات سلف کالا شده است “به شدت به دنبال موارد اجرای” در فضای رمزنگاری برای برخی از زمان از جمله پرونده 100 میلیون دلاری آن علیه صرافی مشتقات رمزنگاری BitMEX و 42.5 میلیون دلار جریمه ای که علیه Tether و Bitfinex وضع کرده است. با این حال، او از کمیته درخواست کرد که با توجه به بازار دارایی های دیجیتال در حال ظهور، اختیارات CFTC را گسترش دهد.

بهنام گفت: این نوک کوه یخ است. از دیروز، حجم کل بازار دارایی دیجیتال 2.7 تریلیون دلار بود. در میان آن 2.7 تریلیون دلار، نزدیک به 60 درصد کالاها بودند […] با توجه به اندازه، وسعت و مقیاس این بازار در حال ظهور، نحوه تعامل و تأثیر آن بر مشتریان خرده‌فروشی، و با مقیاس رشد بسیار سریع و بالقوه. خطرات ثبات مالی در آینده، من فکر می کنم بسیار مهم است که یک پلیس اصلی در ضرب و شتم باشد.

بهنام همچنین به سوال شرود براون، سناتور اوهایو مبنی بر اینکه آیا CFTC به «ابزارهای اضافی» برای اجرای اعمال در فضای کریپتو نیاز دارد، پاسخ داد و گفت که آژانس و همچنین کمیسیون بورس و اوراق بهادار احتمالاً به «یک ساختار نظارتی برای هر دو اوراق بهادار نیاز دارند». و کالاها.» هر دو گروه علاوه بر شبکه اجرای جرایم مالی در حال حاضر مقررات دارایی های دیجیتال را در ایالات متحده مدیریت می کنند، اما با ادعاهای قضایی متفاوت، که منجر به یک رویکرد تکه تکه می شود، شرکت ها باید برای فعالیت قانونی حرکت کنند.

بهنام افزود: «بازارها و معاملات بازاری که در حال حاضر در حال انجام است، بخش بزرگی از ریسک دارایی‌های دیجیتال است.

مرتبط: کمیسیونر CFTC می گوید آژانس دارای اختیارات اجرایی گسترده ای در مورد مشتقات ارز دیجیتال است

از زمان خروج دن برکوویتز در اوایل ماه جاری، برایان کوینتز در ماه اوت و رئیس سابق هیث تاربرت در ژانویه، در حال حاضر تنها دو کمیسیون از پنج نفر عادی در CFTC خدمت می کنند. بهنام – که پس از کناره گیری تاربرت به عنوان رئیس موقت آژانس خدمت کرده است – منتخب رئیس جمهور جو بایدن برای رهبری CFTC است. علاوه بر این، بایدن کریستین جانسون و کریستی گلداسمیت رومرو را برای پر کردن دو کرسی از سه کرسی باقی مانده انتخاب کرده است. همه باید توسط سنای تحت کنترل دموکرات ها تایید شوند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع