صندوق افینیتی متاورس بر سرمایه‌گذاری‌های اولیه برای پروژه‌های ساخت افینیتی تمرکز خواهد کرد.

پلتفرم بازی بلاک چین Enjin در حال تاسیس یک صندوق جدید برای حمایت از توسعه اکوسیستم متاورس و غیرمتمرکزتر کردن آن است.

این استارت‌آپ روز پنجشنبه اعلام کرد که Enjin، استارت‌آپی پشت بلاک چین مبتنی بر توکن غیرقابل تعویض (NFT) Efinity، یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از پذیرندگان Efinity و همچنین سایر پروژه‌های مرتبط تشکیل داده است .

انجین گفت: «اکنون زمان آن فرا رسیده است که این موضوع را به یک بخش رسمی، عمومی و آگاهانه از استراتژی رشد خود تبدیل کنیم و از یک متاورس آزاد، باز و غیرمتمرکز حمایت کنیم. و خریدهای رمزی برای پرورش اکوسیستم.

این صندوق جدید که “صندوق Efinity Metaverse” نام دارد، سازمان‌هایی را نیز هدف قرار می‌دهد که بر ادغام زنجیره‌ای متقابل با اکوسیستم Enjin و همچنین پروژه‌های NFT مشترک در Efinity و Polkadot متمرکز هستند. این صندوق همچنین از پروژه‌های بازی ساخته شده بر روی «همه پلت‌فرم‌ها» در کنار سایر حوزه‌های مرتبط با متاورس، NFT و زیرساخت اصلی Efinity پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط: Sandbox 93 میلیون دلار برای گسترش متاور NFT خود جمع آوری می کند

در اوایل سال جاری، انجین 18.9 میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران، از جمله صرافی رمزنگاری بزرگ Crypto.com برای معرفی Efinity، بلاک چین مبتنی بر پولکادوت خود برای صنعت NFT، تضمین کرد. EFI از cryptocurrency به بومی Efinity، رفت و زندگی می کنند در اوت 2021 پس از یک 20 میلیون $ فروش توکن در ماه جولای.

آخرین حرکت انجین به سمت دنیای متاورس در بحبوحه تبلیغات فزاینده پیرامون مفهوم متاورس انجام می‌شود که پس از آن که غول رسانه‌های اجتماعی فیسبوک رسماً نام شرکت خود را به Meta تغییر داد، بیشتر شد . مفهوم متاورس برای توصیف ترکیبی از فناوری‌ها استفاده می‌شود که واقعیت مجازی سه بعدی را با فعالیت‌هایی مانند بازی‌های آنلاین و پاتوق‌ها ایجاد می‌کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع