اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده می تواند برای بورس تجاری شیکاگو خیلی سریع رشد کند.

کمتر از یک هفته پس از راه اندازی ، ProShares می خواهد شیوه اجرای ETF جدید بیت کوین خود را تغییر دهد.

مایکل ساپیر ، مدیرعامل ProShares به Barron گفت شرکتش در حال معافیت از محدودیت های معاملاتی در بورس شیکاگو است ، جایی که قراردادهای آتی بیت کوین ETF خود را خریداری می کند و ProShares برای سرمایه گذاری در انواع دیگر قراردادهای مشتقه درخواست مجوز می کند. 

اریک بالچوناس ، تحلیلگر ETF بلومبرگ این خبر را در توییتر تأیید کرد: “اگر BITO دلار همچنان بزرگتر شود ، هر دو کمک بزرگی برای حفظ قرار گرفتن در معرض نمایش خواهند بود .”

5 داستان و ویژگی های برتر رمزنگاری شده در صندوق ورودی شما هر روز.

دریافت Daily Digest برای بهترین رمزگشایی. اخبار ، ویژگی های اصلی و موارد دیگر.همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

CME تعداد قراردادهای آتی بیت کوین را که در همان ماه به پایان می رسد ، به 2000 مورد می رساند. ProShares همچنین می توانید تنها نگه 4،000 قرارداد برای نوامبر، و 5000 قرارداد ترکیب شده است. ProShares دارای 2،133 قرارداد برای ماه نوامبر و 1679 قرارداد برای ماه اکتبر است که 76 درصد محدودیت آن است. 

ETF 25 درصد از پول نقد سرمایه گذاران را در یکی از شرکتهای تابعه جزایر کیمن سرمایه گذاری می کند و سپس به آن شرکت فرعی دستور می دهد که معاملات آتی بیت کوین را در بورس تجاری شیکاگو خریداری کند. پس از راه اندازی در روز سه شنبه ، دارایی ETF به بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافت.

در حال حاضر ، ProShares 75 درصد باقیمانده را در اوراق بهادار خزانه داری و بازار انبار سرمایه گذاری می کند. ProShares همچنین از بازار repo وام می گیرد تا از سرمایه گذاری خود نفوذ کند. با استفاده از این پول نقد ، ProShares در قراردادهای آتی سرمایه گذاری می کند-شرط بندی نقدی بر روی قیمت آینده بیت کوین.

صندوق بدون توجه به شرایط بازار این کار را انجام می دهد. اگر قیمت بیت کوین افزایش یابد ، ProShares از این شرط ها سود می برد. از این سود برای ایجاد و استقراض پول از بازار پول برای خرید آتی بیت کوین استفاده می کند. در صورت سقوط بیت کوین ، ProShares شرط های تسویه شده نقدی را از دست می دهد و انبار نقدینگی و قرار گرفتن در معرض بیت کوین کاهش می یابد.

ساپیر به Barron گفت که ProShares در نظر دارد 75 درصد باقیمانده را در چیزهای دیگر به غیر از اوراق بهادار خزانه یا بازپرداخت سرمایه گذاری کند: به گفته وی ، می تواند در قراردادهای با سابقه ، مبادله یا اسناد ساختار یافته سرمایه گذاری کند. 

ProShares این موضوع را در جزوه روز سه شنبه به تفصیل شرح داده است . این صندوق “پس از مشورت با کارکنان SEC” می تواند در محصولاتی سرمایه گذاری کند که با قیمت بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده مرتبط است. 

Proshares همچنین گفت که می تواند در سهامی که با بازار ارزهای رمزنگاری شده مرتبط هستند سرمایه گذاری کند ، مانند Riot ماینر بیت کوین یا MicroStrategy ، شرکت رایانش ابری ایالات متحده که سال گذشته در همین زمان برای بیت کوین تلاش کرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع