اگر قیمت بیت کوین حمایت 62 هزار دلاری را از دست بدهد، معامله گران منتظر کاهش تا 58 هزار دلار هستند

اکشن قیمت Whipsaw پس از از دست دادن قیمت بیت کوین ( BTC ) در 67100 دلار و کاهش به سطح 62000 دلار به بازار ارزهای دیجیتال بازگشت.  

سقوط فلش ​​87 درصدی قیمت  بیت کوین در اوایل صبح در بایننس ایالات متحده باعث شد که قیمت آن برای مدت کوتاهی به 10000 دلار برسد و ممکن است بازار را در معرض خطر قرار دهد، اما به طور کلی، به نظر می رسد که این یک رویداد منفرد بوده است. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که خرس‌ها برای مدت کوتاهی کنترل بازار را به دست گرفته‌اند و قیمت آن در حال حاضر بین 62000 تا 63500 دلار در نوسان است.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه معامله گران و تحلیلگران در مورد اقدام اخیر قیمت بیت کوین می گویند و آنچه می تواند برای دارایی دیجیتالی با رتبه برتر باشد.

66000 دلار نیاز به پشتیبانی دارد

صعود سریع بیت کوین طی سه هفته گذشته، قیمت را به سطح مقاومت اصلی که در آوریل با آن مواجه بود، برگرداند، واقعیتی که توسط تحلیلگر مستقل ارزهای دیجیتال Rekt Capital برجسته شده است. همانطور که در زیر نشان داده شده است، یک رد قاطع در نزدیکی سطح مقاومت 63500 دلار وجود داشت.

در اواسط آوریل 2021، #BTC از ناحیه مقاومت نارنجی رد شد

امروز، $BTC در حال تلاش برای آزمایش مجدد همین منطقه است اما این بار به عنوان پشتیبانی #Crypto #Bitcoin pic.twitter.com/0V2Geql47T— Rekt Capital (@rektcapital) 

تفاوت اصلی این بار این است که گاوهای نر در حال تلاش برای ایجاد این سطح به عنوان منطقه پشتیبانی جدید هستند که به BTC پایه خوبی برای افزایش بیشتر فشار می دهد.

در کوتاه مدت، این در حال حاضر به یک سطح قیمتی کلیدی تبدیل شده است که باید با نزدیک شدن بازار به هفته پایانی اکتبر، آن را زیر نظر داشت.

Q4 از نظر تاریخی صعودی بوده است

رسیدن به بالاترین سطح تاریخ ، بسیاری را در سراسر جهان مورد بحث قرار داده است که آیا اکنون زمان مناسبی برای کسب سود است یا زمان افزایش اندازه موقعیت به جای آن است.

به گفته دیوید لیفچیتز، شریک مدیریت و مدیر ارشد سرمایه گذاری در ExoAlpha، “در سرزمین رمزنگاری، همه چیز امکان پذیر است” و او پیشنهاد کرد که “یک روند صعودی مداوم بیت کوین را در مدت کوتاهی به 80000 دلار می رساند، یا یک عقب نشینی ملایم به 58000 دلار یا حتی کاهش می دهد. به 53000 دلار قبل از اینکه به سمت 80000 دلار و بالاتر حرکت کنید” هر دو در محدوده احتمالات قرار داشتند.

به گفته لیفچیتز، که سطوح 64500 و 58000 دلاری را به عنوان برخی از حوزه‌های کلیدی برای زیر نظر گرفتن پتانسیل برای «سبک‌تر کردن موقعیت‌ها در صورت بروز مشکل»، از نظر تاریخی، «احتمالات پس از سواری شدید اخیر به نفع برخی عقب‌نشینی‌ها است». اگر عقب نشینی عمیق تر شد ، عقب نشینی و بارگذاری مجدد در منطقه 53 هزار دلاری انجام شود ، یا در صورت عمیق نشدن این عقب ، در جایی که اولین توقف ها ضربه زده شد دوباره بارگیری کنید. “

به طور کلی، لیفچیتز نشان داد که مسیر پیش رو برای بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال با ورود به سه ماهه پایانی سال 2021 مثبت به نظر می رسد.

لیفچیتز گفت:سه ماهه چهارم از نظر تاریخی صعودی بوده است، بنابراین هدف صعودی تا پایان سال را ترجیح می دهد. بنابراین به طور کلی میان مدت صعودی است، اما ممکن است تلاطم خفیفی در پیش باشد.

مطالب مرتبط: گاوهای بیت کوین پس از انقضای گزینه های BTC روز جمعه ، سود 830 میلیون دلاری را به دست آوردند

بیت کوین باید 62000 دلار نگه دارد

چشم انداز نهایی توسط کاربران با نام مستعار توییتر E-باشگاه تجارت، که ارائه شده بود نوشته شده جدول زیر نشان عمل قیمت های اخیر و حمایت و مقاومت مهم مناطق است.

نمودار 1 روزه BTC/USD. منبع: توییتر

این تحلیلگر گفت:”اندکی سود از بیت کوین دریافت می کند زیرا به پایین ترین سطح قبلی یعنی 65000 دلار می رسد. باید بالای 62000 دلار نگه داشته شود، در غیر این صورت می‌توانیم 58000 دلار را در چند جلسه آینده دوباره آزمایش کنیم. خوشحالم که در حال حاضر از راه دور هستم.»

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.548 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 46.5 درصد است.

“این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد”

منبع