در توئیتی اخیر ، ایلان ماسک ، صد میلیاردر در مورد حمایت خود از Dogecoin صحبت کرد و آن را به عنوان ” کریپتو مردم” توصیف کرد.

ماسک توضیح می‌دهد که به این شکل به میم کوین نگاه می‌کند، زیرا بسیاری از افرادی که برای تسلا و اسپیس‌ایکس کار می‌کنند، صاحب آن هستند:

آنها کارشناسان مالی یا فناوران سیلیکون ولی نیستند. به همین دلیل من تصمیم گرفتم از Doge حمایت کنم – مانند رمز ارز مردم.

در اوایل ماه مه، زمانی که Dogecoin در آستانه رسیدن به بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 0.73 دلار بود، ماسک موافقت کرد که رمزارز شوخی “محرک خصوصی” او برای افرادی است که از بحران آسیب دیده اند.

اخیراً، او بار دیگر بر اهمیت مقیاس‌سازی Dogecoin تاکید کرد تا نیاز به راه‌حل‌های لایه‌ی ۲ امثال شبکه لایتنینگ را از بین ببرد:

بیت کوین در زمان پهنای باند نسبتا کم و تأخیر بالا شکل گرفت. اگر هر دو به بهبود قابل توجهی ادامه دهند، به نقطه ای می رسیم که نیازی به لایه دوم نیست.    

با این حال، تلاش‌های اخیر این تاجر برای تقویت Dogecoin شکست خورده است زیرا سکه سگ هنوز 63 درصد از اوج عمر خود فاصله دارد.

تقویت ارتش SHIB  

شیبا اینو در 24 اکتبر به بالاترین حد خود رسید و رعد و برق Dogecoin را در میان علاقه شدید خرده فروشی به سرقت برد.

با این حال، ماسک تنها با یک توییت توانست جلوی این تجمع هیولایی را بگیرد. وقتی یکی از اعضای “ارتش SHIB” از ماسک پرسید که این کارآفرین دارای چند توکن شیبا اینو است، او به طور خلاصه توییت کرد: “هیچ کدام”.

این پاسخ محدود باعث شد قیمت ارز رمزنگاری شده Shiba Inu 14 درصد سقوط کند و جامعه را خشمگین کند. قیمت “قاتل دوج کوین” اکنون به بالای سطح قیمت 0.00004 دلار بازگشته است، و به سرعت از نارضایتی ماسک دوری می‌کند.

“مزرعه را روی کریپتو شرط بندی نکنید”

ماسک همچنین از دارندگان رمزارزها خواست که تمام پول خود را بر روی رمزنگاری شرط نکنند و ادعا کردند که ارزش واقعی در ایجاد محصولات است.

او ادعا می کند که بیت کوین، اتر و دوج کوین را «از روی کنجکاوی» خریداری کرده است و اهمیت سرمایه گذاری خود را کم اهمیت جلوه می دهد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ، تسلا و اسپیس ایکس نیز بزرگترین ارز دیجیتال را در ترازنامه خود دارند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع