ایلان ماسک دوج کوین

ایلان ماسک قصد دارد اولین تریلیونر دوج کوین جهان شود

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا می گوید که او اولین تریلیونر دوج کوین جهان خواهد بود.
بر اساس پیش بینی اخیر تحلیلگر مورگان استنلی ، بنیانگذار SpaceX با جمع آوری بی وقفه ثروت خود در راه تبدیل شدن به اولین تریلیونر جهان است.

یک حساب توییتری به نام UberFacts این پیش بینی را توییت کرد. سرگرم کننده ، مدیرعامل تسلا به این توییت پاسخ داد و اظهار داشت که او یک تریلیونر Dogecoin خواهد بود. با این پاسخ ، او دوباره قیمت دوج کوین را افزایش داد.

از امروز ، ماسک در حال حاضر ثروتمندترین مرد جهان است ، پیش از جف بزوس ، بنیانگذار آمازون ، که در رتبه دوم قرار دارد. بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ ، دارایی خالص او 252 میلیارد دلار تخمین زده می شود. فهرست میلیاردرهای بلومبرگ رتبه بندی روزانه ثروتمندترین افراد جهان است.

در ماه جولای ، این کارآفرین فناوری فاش کرد که صاحب بیت کوین ، دوج کوین و اتر است.

ایلان ماسک و دوج کوین

دارایی خالص ماسک به دلیل تسلا ، که قیمت سهام آن در طول ماه ها همچنان در حال افزایش است ، افزایش یافته است. در روز جمعه ، سهام این شرکت به بالاترین رقم بالاتر از 900 دلار در هر سهم رسید. ارزش دارایی خالص فعلی او بیشتر از کل تولید ناخالص داخلی (GDP) نیوزلند است.110 USDT پاداش آتی را به صورت رایگان دریافت کنید!

روز جمعه ، حساب توییتری UberFacts این پیش بینی را از مورگان استنلی گزارش کرد.

پیش بینی می شود که ایلان ماسک به لطف SpaceX اولین تریلیونر جهان شود

– UberFacts (UberFacts) 22 اکتبر 2021

ایلون سپس مستقیماً به این توییت پاسخ داد و موافقت کرد که او یک تریلیونر خواهد بود ، اما در Dogecoin.

*در Dogecoin

– ایلان ماسک (elonmusk) 22 اکتبر 2021

به طور معمول ، ذکر ماسک از Dogecoin در توییت منجر به افزایش 6 درصدی قیمت سکه در تنها یک ساعت شد. در زمان نگارش این مقاله ، Dogecoin با 0.247 دلار معامله می شود.

نمودار DOGE در TradingView.com
توییت ماسک دوگ را به 0.247 دلار رساند | منبع: DOGEUSD در TradingView.com

در ماه جولای ، ماسک فاش کرد که صاحب بیت کوین ، اتریوم و دوج کوین است. با این حال ، او همیشه الگوهایی در مورد Dogecoin به طور خاص ارسال کرده است و دائماً روی سکه میم وزن می کند.

در ماه مه ، بنیانگذار SpaceX اعلام کرد  که در سال 2022 ، SpaceX ماموریت ماه را با بودجه Dogecoin تأمین می کند. او گفت که این اولین بار است که از ارز رمزنگاری شده در فضا استفاده می شود و همچنین اولین الگوی رفتاری است که در فضا استفاده می شود.

SpaceX سال آینده ماهواره Doge-1 را به ماه می فرستد

– مأموریت پرداخت شده در Doge
– رمزنگاری اول در فضا
– اولین الگوی رفتاری در فضا

به mooooonnn !! https://t.co/xXfjGZVeUW

– ایلان ماسک (elonmusk) 9 مه 2021

پیش بینی ارزش خالص موسس SpaceX

به گزارش  گاردین ، تحلیلگران بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی پیش بینی کرده اند که ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان خواهد شد.

فوربس می گوید که این کارآفرین فناوری در حال تحول در حمل و نقل بر روی زمین است ، از طریق تولیدکننده خودروهای برقی Tesla ، و در فضا ، از طریق تولید کننده موشک SpaceX.

یک تحلیلگر مورگان استنلی می گوید می تواند از کسب و کار فضایی SpaceX خود بسیار بیشتر از تسلا درآمد کسب کند.

خواندن مرتبط | ایلان ماسک SNL را شکست می دهد و قصد دارد به طور واقعی Dogecoin را به ماه بفرستد

تحلیلگر آدام جوناس گفت که SpaceX “هرگونه تصور از پیش تعیین شده در مورد آنچه ممکن است و بازه زمانی ممکن است ، از نظر موشک ، وسایل پرتاب و زیرساخت های پشتیبانی را به چالش می کشد”.

وی افزود: “بیش از یک مشتری به ما گفته است که اگر ایلان ماسک اولین تریلیونر شود … این به خاطر تسلا نخواهد بود. برخی دیگر گفته اند که  SpaceX  سرانجام با ارزش ترین شرکت جهان – در هر صنعتی خواهد بود. “

خواندن مرتبط | ایلان ماسک ، SpaceX بیت کوین در ترازنامه خود دارد

جوناس تخمین می زند که SpaceX خصوصی که 100 میلیارد دلار در این ماه ارزش گذاری شده است می تواند 200 میلیارد دلار و حتی بیشتر از آن ارزش داشته باشد. این شرکت در حال حاضر دومین شرکت خصوصی بزرگ جهان پس از شرکت اینترنتی ByteDance است. بنیانگذار SpaceX تقریباً 48 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

باید دید آیا این پیش بینی ها در مورد مدیرعامل تسلا محقق خواهد شد یا خیر.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع