بر اساس توییت اخیر خود، ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا متقاعد شده است که پیروی از قیمت ارزهای دیجیتال می تواند باعث مشکلات روانی شود.

هشدار او پس از سقوط بیش از 7 درصدی قیمت بیت کوین در عرض یک دقیقه صورت گرفت و سپس به سرعت کل افت را در روز پنجشنبه کاهش داد. 

بازار کریپتوکارنسی این هفته بسیار آشفته بوده است و رمزارز شیبا اینو نمایش را دزدیده است.

در همین حال، اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ، ساعاتی پیش به بالاترین قیمت خود یعنی 4416 دلار رسید.  

در حالی که این میلیاردر شخصاً بیت کوین، اتر و دوج کوین را در اختیار دارد، بعید به نظر می‌رسد که دارایی‌های ماسک به اندازه‌ای بزرگ باشد که بتواند در مورد قیمت‌های کریپتو عرق کند. دارایی خالص رئیس تسلا اکنون از مرز خیره کننده 300 میلیارد دلار فراتر رفته است.

ماسک اخیراً در توییتی اعلام کرد که سکه های فوق را “از روی کنجکاوی” خریداری کرده و داشتن شیبا اینو را رد کرده است.
مربوطاگر با Shiba Inu پرداخت کنید، این رستوران سوشی 30٪ تخفیف به شما ارائه می دهد

اعتیاد به ارزهای دیجیتال واقعی است

نگرانی ماسک بی اساس نیست. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ، یک نظرسنجی نشان داد که دانشجویان از استرس و تغییرات خلقی مداوم به دلیل سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال رنج می برند.   

یک کلینیک توانبخشی در اسکاتلند برای کسانی که از اعتیاد به تجارت ارزهای دیجیتال رنج می برند وجود دارد. Castle Craig مستقر در ادینبورگ قبلاً 15 بیمار مبتلا به کریپتو را درمان کرده است. 

اگرچه اعتیاد به ارزهای دیجیتال هنوز به عنوان یک وضعیت جداگانه شناخته نشده است، اما شبیه به قمار اجباری است. رسانه‌های اجتماعی و وعده‌های دستاوردهای بزرگ، مردم را به نوسانات وابسته می‌کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع