ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا، با بیانیه‌ای اخیر، بحث‌های جاری درباره تورم را تقویت کرده است.  

در حالی که این صد میلیاردر از انجام پیش بینی های بلندمدت خودداری کرد، در پاسخ به توئیت کتی وود، مدیرعامل Ark Invest در مورد کاهش سرعت پول در ایالات متحده، نوشت که در کوتاه مدت “فشار تورمی قوی” وجود دارد.

در مورد بلندمدت اطلاعی ندارم، اما در کوتاه مدت شاهد فشار تورمی شدید هستیم— ایلان ماسک (@elonmusk) 

26 اکتبر 2021

میلیاردرها به بحث تورم می پیوندند

هفته گذشته، جک دورسی ، مدیر عامل توییتر، پس از هشدار در مورد تورم فوق العاده قریب الوقوع که قرار است «همه چیز را تغییر دهد» سر و صدای زیادی در توییتر ایجاد کرد.      

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اخیراً تورم بالا را «ناامیدکننده» توصیف کرد، اما پیش‌بینی کرد که در نهایت کاهش خواهد یافت.

در حالی که اعضای جامعه بیت کوین سریعاً رئیس توییتر را به دلیل اثبات مجدد نظرات آنها تحسین کردند، منتقدان سریعاً پیش بینی شوم او را ترسناک رد کردند. استیو هانکه

اقتصاددان، که به عنوان یک شکاک سرسخت ارزهای دیجیتال شناخته می شود، دورسی را به دلیل اظهار نظرهای “غیر مسئولانه” مورد انتقاد قرار داد. وی به این واقعیت اشاره کرد که در حال حاضر هیچ کشوری در جهان از جمله ونزوئلا با ابر تورم مواجه نیست. میلیاردر با ایموجی “اشک شوق” پاسخ داد.

62 ابر تورم تایید شده در تاریخ جهان وجود داشته است. در حال حاضر هیچ کشوری با تورم فوق العاده مواجه نیست. @jack باید بهتر از توییت کردن بیانیه‌های عمومی غیرمسئولانه بداند. https://t.co/elNQdp1Zy2— استیو هانکه (@steve_hanke) 

23 اکتبر 2021مربوطایلان ماسک می گوید که اولین تریلیونر Dogecoin خواهد شد

دارایی خالص ماسک به 289 میلیارد دلار می رسد

اظهارنظر اخیر ماسک در مورد تورم پس از آن بیان شد که ثروت شخصی او به لطف افزایش مجدد تسلا به 289 میلیارد دلار رسید.

در 25 اکتبر، پس از اینکه شرکت کرایه خودرو هرتز اعلام کرد که 10000 خودروی برقی از تسلا خریداری خواهد کرد، سهام این سازنده پیشرو خودروهای الکترونیکی برای اولین بار از سطح 1000 دلار گذشت.

با این حال، ماسک ثروتمندترین انسان مدرن نیست. وقتی برای تورم تنظیم شد، ثروت جان دی. راکفلر به دلار امروزی 340 میلیارد دلار بود، به این معنی که رئیس تسلا کارهایی برای انجام دادن دارد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع