یکی دیگر از پروژه های بازی منحصر به فرد دیگر از صنعت بلاک چین به نام OneRare، اولین Foodverse یا Food Metaverse ظهور کرده است. 

OneRare اولین بازی بلاک چین غذایی است که غذا را جشن می گیرد و به همه اجازه می دهد تا به سادگی با رشد محصولات کشاورزی و جمع آوری دستور العمل های غذا، توکن به دست آورند.

راه‌اندازی شبکه آزمایشی ثابت می‌کند که بازی یک قدم به دستیابی به چشم‌انداز خود نزدیک‌تر است، که موج بعدی پذیرش بلاک چین را تسهیل می‌کند. این پروژه ماموریت دارد تا یک موضوع غذایی را ایجاد کند که برای همه جذاب باشد، و در نتیجه دسترسی جهانی به صنعت غذای پرطرفدار ایجاد کند.

متحد کردن همه از طریق مواد غذایی نوآورانه

OneRare یک بازی صرف نیست که فقط در مورد دستور العمل ها و مواد غذایی صحبت کند. در یک مصاحبه نزدیک با Supreet Raju، مدیر عامل OneRare، گفت که این بازی برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر، تجلیل از فرهنگ جهانی غذا، تنوع و ایجاد جامعه‌ای مشتاق از آشپزها و غذاخوری‌های پرشور ساخته شده است.

غذا یک زبان جهانی است که فراتر از سن، جنسیت و جغرافیا است و وحدت جهانی را تقویت می کند. در حالی که هر کسی ممکن است نظری در مورد غذا داشته باشد، شکی نیست که غذا نقش مهمی در جشن ها، جشن ها، مناسبت های خاص و غیره دارد.

غذا از یک غذای ساده پخته شده در آشپزخانه به یکی از بزرگترین محرک های محتوا در رسانه های چاپی و غیر چاپی تبدیل شده است. به گفته تیم موسس، ظهور Covid-19 بیشتر علاقه به توسعه بازی OneRare را برانگیخت. در حالی که همه در اتاقک خود قفل شده بودند، نزدیک بود که یک بازی مهیج ارائه شود که نه تنها همه را درگیر خود نگه می دارد، بلکه آنها را در معرض غذاهای داخلی در راحتی میز کارشان قرار می دهد.

ایده نوآورانه و گیم پلی هیجان انگیز

این پروژه با فناوری های Web3 در کنار React و Material UI طراحی شده است تا یک گیم پلی یکپارچه و تجربه ای همه جانبه را به کاربران ارائه دهد. این یک Foodverse ویژه با پویایی بازی هیجان‌انگیز و یک لایه توکن‌سازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از مواد کشاورزی و فروش، جمع‌آوری آنها و برش NFT‌های Dish درآمد کسب کنند.

بازیکنان با پختن یک غذای NFT، که شامل جمع آوری مواد لازم برای یک دستور غذا است، درآمد کسب می کنند. پس از ارسال مواد در آشپزخانه، بازیکن یک ظرف مبتنی بر NFT دریافت می کند. تیم توسعه دهندگان با تجربه فاش کرده اند که بازیکنان می توانند دو نوع غذا را بپزند – غذای کمیاب یا نادرتر از همه.

غذاهای نادر دستور العمل های محبوب در سراسر جهان هستند در حالی که نادرترین آنها دستور العمل های منحصر به فردی هستند که یک بار پخته می شوند. بازیکنان می‌توانند از چهار راه پاداش‌های پرسود کسب کنند: مزرعه، بازار کشاورز، آشپزخانه و زمین بازی.

مزرعه به بازیکنان این امکان را می‌دهد که مواد را بر اساس دستوری که می‌خواهند برش دهند، پرورش دهند و آنها را در بازار کشاورز بفروشند تا توکن‌های ORARE به دست آورند. توکن‌های ORARE توکن حاکمیتی است که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا در بازی بازی کنند و در بازار کشاورز معامله کنند. به گفته توسعه دهندگان، کشاورزان تنها می توانند یک محصول را در یک زمان در منطقه مزرعه مشترک کشت کنند.

این پروژه دارای یک بازار کشاورز است که بازار داخلی بازی است و دارای سه فروشگاه است. این یک فروشگاه کشاورز است که در آن مواد کشاورزی به فروش می رسد، فروشگاه OneRare که در آن مواد ویژه فروخته می شود، و فروشنده ظروف که در آن صاحبان Dish NFT ظروف خود را برای توکن های ORARE می فروشند.

آشپزخانه هسته اصلی مواد غذایی است، جایی که تمام دستور العمل ها از سراسر جهان جذب می شوند. بازیکنان با جمع‌آوری لیستی از مواد مخصوص غذا درآمد کسب می‌کنند و پس از تکمیل، بازیکن یک Dish NFT دریافت می‌کند که به بازیکن اجازه می‌دهد در زمین بازی شرکت کند. بازیکنان در یک سری از مینی بازی ها برای برنده شدن توکن های ORARE با یکدیگر مبارزه می کنند.

فرصتی برای ملاقات با سرآشپزهای مشهور به دست آورید

بازیکنان چیزهای بیشتری برای جستجو در بازی OneRare دارند. کسب یک NFT تنها چیز نیست، اما این NFT ها همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که با سرآشپزهای مشهور، مارک های مواد غذایی و دسترسی به رستوران ها ملاقات کنند.

علاوه بر این، دارندگان NFT می توانند NFT های OneRare خود را با وعده های غذایی در رستوران های سراسر جهان تعویض کنند. OneRare همه چیز سرگرم کننده نیست – Foodverse همچنین ماموریت دارد تا با جمع آوری سرمایه از بازی به گرسنگی جهان پایان دهد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع