پیش بینی می شود این پلت فرم در سه ماهه اول سال 2022 راه اندازی شود و خرید، فروش و صدور مجوز دارایی های متاورس را تسهیل می کند.

MetaMundo، یک بازار مجازی غیرقابل تعویض (NFT) با تمرکز بر متاورس ها، تکمیل دور اولیه سرمایه گذاری اولیه 2.7 میلیون دلاری را اعلام کرده است.
سرمایه‌گذاری اولیه متاموندو به رهبری Animoca Brands شامل Hypersphere Ventures، Digital Currency Group، OP Crypto، Metaartel Ventures و سرمایه‌گذاری فرشته از بنیان‌گذاران Aave و Rarible بود.
این پلتفرم که بر اساس شبکه لایه دو Polygon ساخته شده است، به طراحان و سازندگان اجازه می دهد دارایی های NFT خود را برای استفاده در واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و همچنین در سراسر مجموعه ای از جهان های متاورس از جمله Decentraland، Cryptovoxels و Somnium Space ضرب، بفروشند و مجوز دهند.
در این اطلاعیه آمده است که استفاده از شبکه Polygon در مقایسه با شبکه اتریوم، هزینه گاز کمتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.
یکی از دلایلی که تصمیم گرفتیم ساختن را در @0xPolygon شروع کنیم : 
9 نوامبر 2021
به گفته MetaMundo، انتظار می‌رود این بازار در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود و میزبان یک کتابخانه وسیع از اقلام از جمله آواتارها، پوشیدنی‌ها، وسایل نقلیه و ساختمان‌ها و غیره باشد. 
Mark Studholme، یکی از بنیانگذاران MetaMundo، فناوری پشت این پروژه را توضیح داد:
MetaMundo مجموعه‌ای از ابزارها را دارد که فایل اصلی سه‌بعدی «والد» ارائه‌شده توسط سازنده را به فایل‌های «فرزند» که برای هر متاورس بهینه‌سازی شده‌اند، تبدیل، حذف و بهینه می‌کند. 
ما فایل والد را با استفاده از قرارداد ERC 721 به عنوان یک NFT برش می‌دهیم و این NFT والد یک بسته‌بندی برای فایل‌های فرزند و NFT است. 
بنابراین، وقتی NFT والد را جمع‌آوری می‌کنید، همه NFT‌های فرزند همراه آن هستند.»
Studholme اضافه کرد که وقتی پلتفرم متاورس های بیشتری را ادغام می کند، آنها “فایل های فرزند جدید را تبدیل و بهینه می کنند و آنها را به NFT والد اضافه می کنند.”
مطالب مرتبط:  
Metaverse یک فرصت 1T دلاری پس از افزایش 10 برابری کاربران است: گزارش Grayscale

یک گزارش تحقیقاتی که در اواخر نوامبر توسط گرای 
اسکیل منتشر شد، پیش‌بینی کرد که ارزش بخش متاورس می‌تواند طی سال‌های آینده به یک تریلیون دلار برسد، زیرا مخاطبان جریان اصلی به طور فعال درگیر و غوطه ور در این جهان‌های مجازی در حال رشد می‌شوند.
توکن‌های متاورس معروف MANA از Decentraland و SAND از The Sandbox در هفته‌های اخیر شاهد بالاترین رکوردهای جدید بوده‌اند، روندی که تا حدی با اخبار مربوط 
به چرخش فیس‌بوک به یک شرکت متاورس به نام Meta تحریک شده است 
.
یات سیو، رئیس اجرایی و یکی از بنیانگذاران برندهای انیموکا، در مورد ضرورت قابلیت همکاری در فضاهای متاورس مختلف اظهار داشت:
«عملکرد متقابل یکی از ویژگی های اساسی متاورس باز است. 
MetaMundo در حال ایجاد شبکه ای از سازندگان و ابزارهای سه بعدی است که امکان ساخت چندین محیط متاورس باز در حال ظهور را که ما به عنوان آینده تجربه دیجیتال در نظر می گیریم، ممکن می سازد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع