شرکت وام دهنده سلسیوس 400 میلیون دلار جمع آوری کرد ، Rari Capital از TVL از 1 میلیارد دلار گذشت و آمریکای شمالی شاهد افزایش حجم رمزنگاری بود – همه این موارد در بازتعریف مالی این هفته گنجانده شد.

بازتعریف مالی: سانتیگراد 400 میلیون دلار افزایش می دهد و بازده 7.5 هزار درصدی راری ، 11 الی 15 اکتبر

به آخرین نسخه خبرنامه مالی غیرمتمرکز Cointelegraph (DeFi) خوش آمدید.

در هفته ای که Rari Capital به نقطه عطف 1 میلیارد دلاری TVL دست یافت ، ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چرا OlympusDAO در محبوب ترین پروتکل خود مبلغ چهار رقمی به دست می آورد.

آنچه می خواهید بخوانید یک نسخه کوتاهتر و مختصرتر از خبرنامه است. برای خلاصه ای از پیشرفتهای DeFi در هفته گذشته ، در زیر مشترک شوید.هر روز جمعه تحویل داده شدمشترک خبرنامه Financial Refined شویدآدرس ایمیلاشتراک دربا عضویت ، موافقت خود را با ما اعلام می کنیدشرایط خدمات و خط مشی رازداری

شبکه سلسیوس 400 میلیون دلار برای گسترش خدمات نهادی جمع آوری می کند

پلتفرم وام دهی ارزهای دیجیتال Celsius Network اعلام کرد این هفته 400 میلیون دلار سرمایه خالص به رهبری صندوق بازنشستگی کانادایی Caisse de dôpôt et placement du Québec (CDPQ) و شرکت سهامی WestCap دریافت می کند و ارزش شرکت را بیش از 3 میلیارد دلار می گیرد.

این شرکت قصد دارد از این بودجه در یک استراتژی دوگانه استفاده کند: افزایش محصول و ارائه خدمات نهادی خود و همچنین دو برابر شدن نیروی کار به نزدیک به 1000 کارمند در سراسر جهان.

الکس ماشینسکی ، مدیر عامل شبکه سلسیوس ، به Cointelegraph تأثیر مالی این پلتفرم بر بخش وام دهی را فاش کرد:”با بیش از 25 میلیارد دلار دارایی و بیش از 850 میلیون دلار سود به بیش از 1.1 میلیون کاربر ، سلسیوس 10 برابر بیشتر از سایر وام دهندگان سود برای جامعه رمزنگاری توزیع کرده است.”

این اخبار مربوط به تامین مالی همزمان با افزایش نظارت سیاسی برای سیستم عامل های وام دهی رمزنگاری در ایالات متحده است. در سپتامبر سال جاری ، سلسیوس با مقاومت قانونی هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس و دفتر اوراق بهادار نیوجرسی مواجه شد که به دلیل ادعای فروش اوراق بهادار ثبت نشده تهدید به پایان فعالیت کرد.

با وجود این ، سلسیوس به طور مداوم بی گناهی خود را در مورد اعمال اشتباه حفظ کرده و مایل به برقراری ارتباط و همکاری با سازمان های نظارتی بوده است.

Rari Capital یک میلیارد دلار TVL را شکست 

پروتکل DeFi Rari Capital در این هفته از ارزش کلی یک میلیارد دلاری (TVL) عبور کرد و بر اساس داده های تحلیلی پلتفرم رتبه بندی DeFi Pulse به بالاترین حد خود یعنی 1.225 میلیارد دلار رسید .

مجموع هشت رقمی نشان می دهد که از 500 میلیون دلار دو هفته پیش و فقط 100 میلیون دلار از سه ماه قبل ، یک افزایش قابل توجه است. Rari که در جولای 2020 راه اندازی شد ، یک استراتژی بهینه سازی عملکرد خودکار را برای شرکت کنندگان در فضای DeFi ارائه می دهد که به دنبال حصول بالاترین بازده ممکن از سرمایه گذاری خود هستند.

تعدادی از حوضه های نقدینگی آن برای بازدهی پردرآمد خود توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده اند ، مانند سپرده های USDC ، که 21.67٪ درصد بازده سالیانه (APY) را ارائه می دهند ، و استخر Dai ، که 26.43٪ APY را ارائه می دهد.

علیرغم این بازدهی بالاتر از متوسط ​​در مقایسه با استاندارد صنعت ، این OlympusDAO در قفسه Tetranode’s پروتکل فیوز بوده است که در چند ماه گذشته واقعا سرفصل ها را به سرقت برده است.

OlympusDAO یک مدل بازسازی مجدد مبتنی بر الگوریتم است که بر اساس آن ، توازن توکن بسته به تغییرات قیمت توکن و عرضه در گردش ، در طول زمان متغیر است. در زمان نگارش ، توکن OlympusDAO sOHM دارای زلزله ای 7،594 AP APY است . 

افزایش حجم DeFi در آمریکای شمالی 

بر اساس داده های منتشر شده این هفته توسط پلت فرم تجزیه و تحلیل Chainalysis ، حجم معاملات ماهانه ارزهای رمزپایه در منطقه آمریکای شمالی به دلیل رشد بخش DeFi طی یک سال از ژوئیه 2020 تا ژوئن 2021 به میزان 1000 درصد افزایش یافت .

گزارش سالانه جغرافیای ارزهای رمزنگاری شده نشان داد که حجم ماهانه در ماه مه 2021 به 164 میلیارد دلار رسید و قبل از آن در ماه ژوئن به 100 میلیارد دلار رسید. علاوه بر این ، معاملات DeFi معادل 37 درصد از کل حجم منطقه با 276 میلیارد دلار بود.

دیوید گوگل ، سرپرست رشد در مبادله مشتقات غیر متمرکز dYdX ، در مورد یافته هایی اظهار داشت که بیشترین حجم ثبت شده توسط مصرف کنندگان خرده فروشی بوده است:”در حال حاضر ، DeFi به سمت افراد داخلی رمزنگاری شده است. این افرادی هستند که مدتی در این صنعت فعالیت می کنند و سرمایه کافی برای آزمایش دارایی های جدید دارند. “

اجراهای توکن

داده های تحلیلی نشان می دهد که ارزش کل قفل DeFi در طول هفته 8.11 increased افزایش یافته و به رقم 146.89 میلیارد دلار رسیده است.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که 100 توکن برتر DeFi بر اساس ارزش بازار در هفت روز گذشته متفاوت بوده است .

پروتکل همیشگی (PERP) با 29.7 respect قابل احترام ، جایگاه بالای تریبون را تأمین کرد . RenBTC (renBTC) با 6.03 in دوم شد ، در حالی که Bitcoin Wrapped (wBTC) با 6.00 a سوم شد.

تجزیه و تحلیل و شیرجه های عمیق هفته گذشته:

  • DeFi با رونق بخشیدن به بلاکچین های متناوب و NFT ها سرعت خود را افزایش می دهد
  • آیا هنوز بیت کوین را با حباب لاله مقایسه می کنید؟ متوقف کردن!
  • تعصب بازماندگی منجر به عدم تعادل در اکوسیستم رمزنگاری شده است

  • “این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکرشده بوده ومسئولیت آن با تریگوویو نمی باشد”
  • منبع