بازی های مبتنی بر بلاک چین که به بازیکنان اجازه می دهد در حین بازی خود ارزهای دیجیتال کسب کنند ، راه را برای دوران جدیدی در بازی باز می کنند.

بازی های بازی برای کسب درآمد در حال ظهور در نسل بعدی سیستم عامل ها هستند

صنعت بازی های آنلاین در چند سال گذشته و به دلایل خوبی در حال رشد بوده است. از همه گیری جهانی که باعث ایجاد انقلاب آنلاین تا افزایش روزافزون موبایل و اینترنت می شود ، افراد بیشتری وقت بیشتری را آنلاین صرف می کنند. 

جای تعجب نیست که این صنعت پول بزرگی است و تنها برای سال 2020 بیش از 20 میلیارد دلار درآمد دارد. با وجود حدود 1 میلیارد گیمر آنلاین که در حال حاضر در سراسر جهان فعال هستند ، کارشناسان پیش بینی می کنند که تعداد آنها تا سال 2025 به 1.3 میلیارد بازی باز فعال برسد.

عددها خودشان گویای مطلب هستند. گیمرها آنقدر مشتاق بازی های مورد علاقه خود هستند ، به طوری که برخی از آنها صدها دلار صرف این می کنند که نماد خود را ارتقا دهند یا به یک آیتم مورد نظر در بازی دسترسی پیدا کنند که به آنها کمک می کند.

بازی های مبتنی بر بلاکچین بازی برای کسب درآمد (P2E) قرار است قوانین بازی را به معنای واقعی کلمه تغییر داده و زمینه بازی مساوی را برای همه افراد درگیر کرده و به بازیکنان مالکیت و همچنین منبع درآمد را بدهد و وقت خود را برای بازی ارزشمند کند. به

در اینجا نگاهی داریم به برخی از بازی های برتر بازی برای کسب درآمد که صنعت بازی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

Axie Infinity

Axie Infinity به دلیل محبوبیت روزافزون که باعث شده روزانه یک میلیون گیمر برای انجام بازی حضور داشته باشند ، راه را برای بازی هایی که درآمد کسب می کنند پیشرو می کند. موفقیت نجومی که Axie Infinity از آن لذت می برد بیشتر ناشی از این واقعیت است که بازیکنان می توانند هنگام بازی پول واقعی کسب کنند.

Axie Infinity یک بازی مبتنی بر Ethereum است که دارای حالت پخش در مقابل محیط (PvE) و همچنین حالت پخش در مقابل پخش کننده (PvP) است. در حالت PvE ، بازیکن با محیط داخلی یا هیولاهای موجود در بازی رقابت می کند. حالت PvP حالتي است كه در آن بازيكن در سناريويي از نوع metaverse با ساير بازيكنان رقابت مي كند.

بازیکنان باید “Axies” را بدست آورند که در قالب هیولاهایی طراحی شده اند که برای نبرد با انبوهی از هیولاهای کوچک گرد دیگر طراحی شده اند.

22 اکتبر 2021

بازی را می توان بر روی رایانه یا دستگاه های تلفن همراه انجام داد و مدل بازی برای کسب درآمد به گونه ای است که هر هیولا و هر وسیله دیگری که در بازی استفاده می شود به شکل یک نشانه غیرقابل جوش (NFT) ارائه می شود.

برندگان این درگیری ها با غنایم نبرد در قالب ارزهای رمزنگاری شده به نام معجون های صاف عشق (SLP) به خانه می روند. هدف بازیکنان این است که مجموعه ای از ارزشمندترین و قدرتمندترین محورها را بسازند زیرا ارزش آن توسط قیمت Ether ( ETH ) تعیین می شود.

بازیکنان می توانند در قالب توکن های SLP که می توانند با ارزهای فیات معامله شوند یا زمانی که ارزش آن محورها به دلیل پیروزی در نبردها افزایش یابد ، بفروشند.

در نوامبر 2020 ، Axie به مبلغ 300 ETH به ارزش بیش از 1.2 میلیون دلار در موجی از هیجان فروخته شد که مخصوصاً گیمرهای ویتنام و فیلیپین را مجذوب خود کرد و از این بازی به عنوان وسیله ای برای درآمدزایی در میان همه گیری جهانی استفاده کردند.

Gods Unchained

Gods Unchained یک بازی مبارزه با ورق رایگان است که در آن بازیکنان می توانند برای شکست دادن دشمنان خود در بازی ، کارت هایی را خریداری کرده و بفروشند.

یک نسخه نزدیک از فوق العاده محبوب Blizzard “Hearthstone: Heroes of Warcraft” ، Gods Unchained دارای یک ویژگی رمزنگاری شده برای بازی است ، بنابراین به بازیکنان بازی Blizzard یک آشنایی آشنا با فناوری رمزنگاری و بلاک چین می دهد.

21 اکتبر 2021

مسلماً گیم پلی God Unchained به خودی خود مبتنی بر بلاک چین نیست ، با این حال ، کارت ها بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده اند ، بنابراین مالکیت واقعی را برای بازیکنان امکان پذیر می کند تا بتوانند کارت های خود را در بازارهای ثانویه معامله کنند.

این بازی مبارزه با کارت به صورت نوبه خود در سال 2019 بسیار محبوب شد و تعداد بازیکنان آن تقریباً سه برابر بلافاصله پس از وقوع بدنام هنگ کنگ Blizzard سه برابر شد . در اوج خود ، یکی از کارت های درون بازی به قیمت 137.8 اتر فروخته شد که در حال حاضر بیش از نیم میلیون دلار آمریکا ارزش دارد.

تا به امروز ، Gods Unchained با راه اندازی اخیر مجموعه توسعه ای به نام Trial of the Gods همچنان در حال رشد است .

گیاه در مقابل ارواح

Plant vs Undead یک بازی دفاع دفاعی رایگان است که در دنیایی پسا آخرالزمانی که توسط مهاجمان زامبی غرق شده است اتفاق می افتد. بازیکنان باید بطور استراتژیک گیاهان را آماده کنند تا خود را برای حمله از یک مستعمره مهاجم زامبی آماده کنند. مدل بازی برای به دست آوردن بازی Plant vs Undead قصد دارد از این جنبه که ارزش پخش قابل توجهی دارد استفاده کند.

درست مثل محبوبیت روزافزون Axie Infinity در فیلیپین و ویتنام ، Plant vs Undead در برزیل و دیگر نقاطی که چنین بازی های P2E تفاوت چشمگیری در درآمد مردم ایجاد می کند ، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

13 سپتامبر 2021

بازیکنان می توانند دانه هایی را برای شروع بازی بدست آورند ، که ممکن است در بازار این پلتفرم با نشانه های PVU (رمز اصلی بازی) خریداری شوند.

جنبه دیگری که توجه این بازی PvP را به خود جلب می کند این واقعیت است که گیمرها می توانند NFT کسب و جمع آوری کنند. در حال حاضر ، NFT ها با کنترل کامل دارایی های درون بازی ، انقلابی در صنعت بازی های ویدئویی ایجاد کرده اند. با Plant vs Undead ، تمام دارایی های درون بازی می توانند در بازار بومی این پلتفرم فروخته یا معامله شوند.

همراه با خدایان

بازی With The Gods که بر روی بلاکچین Polygon ساخته شده است ، یک بازی نقش آفرینی P2E است که به بازیکنان در NFT ها و ارزهای رمزنگاری شده پاداش می دهد. بازی حول قهرمانان اکشن قدرتمند پنج کلاس می چرخد.

هر قهرمان دارای ویژگی ها ، مهارت ها و قابلیت های متمایزی است که باید در نبردها مورد استفاده قرار گیرد. انتظار می رود بازیکنان تیم هایی از قهرمانان دلخواه خود را ایجاد کرده و آنها را تقویت کرده و از استراتژی های مختلف برای پیروزی در نبردها استفاده کنند.

6 اکتبر 2021

همه موارد درون بازی به عنوان NFT بر روی بلاک چین Polygon ساخته می شوند بنابراین امکان نهایی شدن تراکنش بهتر و با هزینه معاملات ارزان تر را فراهم می کند.

دنیای کشاورزان

بازیهای مزرعه ای در سالهای اخیر به لطف استراتژی های ساده گیم پلی خود محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده اند ، جایی که تنها مورد نیاز این است که شما بکارید ، برداشت کنید و محصولات خود را ارتقا دهید یا به سادگی از ساختن انبار لذت ببرید.

Farmers World یک بازی P2E است که به بازیکنان اجازه می دهد از ابزارهای مختلف برای ارتقاء محصولات و برداشت آنها استفاده کنند. علاوه بر این ، در حالی که کشاورزان منتظر دوره برداشت خود هستند ، ممکن است به سایر کشاورزان حمله کنند.

ما عمداً ابزاری ارزان برای کشاورزان مبتدی ساخته ایم. شانس هنوز برای شما وجود دارد ،

30 آگوست 2021

کشاورزان می توانند به سادگی در فعالیتهای ساخته شده در بازی ، GOLD (نشانه اصلی بازی) و موارد درون بازی مبتنی بر NFT را استخراج یا ضرب کنند.

کشاورزان همچنین می توانند از مزارع خود در برابر حمله حیوانات وحشی و هیولاها محافظت کنند. از طریق نشانه های GOLD استخراج شده ، کشاورزان می توانند ابزارهای کشاورزی مبتنی بر NFT خود را برای ایجاد مزرعه و کشت محصولات خود ایجاد کنند.

این بازی دارای جنبه عضویت است که در آن کاربران مجبور به خرید بسته های عضویت از برچسب قیمت در محدوده 322 تا 514 دلار هستند. عضویت بازیکنان را قادر می سازد تا NFT را در میان سایر نشانه های درون بازی بازی کرده و به دست آورند.

گام بعدی در صنعت بازی

بازی های مبتنی بر بلاک چین P2E راه آینده هستند. این بازی ها به بازیکنان امکان کنترل دارایی های درون بازی ای را که به طور خستگی ناپذیری برای آن کار می کنند ، می دهد و همچنین فرصتی برای گذران زندگی با کسب ارز رمزنگاری شده و NFT در حین بازی فراهم می کند.

مطالب مرتبط:  پیشنهاد بازی NFT به عنوان تنظیم کننده و عقب نشینی سنتی بازی

همانطور که شرکت های بیشتری در صنعت بازی سازی از فناوری بلاک چین استفاده می کنند ، شاهد توسعه تصاعدی این بازی ها نیز خواهیم بود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع