یکی از راه‌های کسب درآمد در این پلتفرم، پرورش موجودات درون بازی به نام Axies با استفاده از کریپتو، ضرب کردن آن‌ها به عنوان NFT و فروش آنها به بازیکنان دیگر است.

بازی NFT نبرد هیولاها Axie Infinity در بین کشورهای در حال توسعه محبوبیت زیادی پیدا می کند

بر کسی پوشیده نیست که پلتفرم‌های پخش بازی‌های ویدیویی، مانند Twitch، این امکان را برای بازیکنان فراهم کرده‌اند که با پخش تجربه بازی خود برای مخاطبان علاقه‌مند به بازی، درآمد کسب کنند. اما در حال حاضر، توکنومیک بازی‌های دیجیتال مبتنی بر بلاک چین مانند Axie Infinity این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که با انجام بازی به سادگی درآمد کسب کنند. در  زمان انتشار، Axie Infinity بیش از 360000 بازیکن همزمان دارد.

بر اساس داده‌های ActivePlayer.io، در حالی که ایالات متحده از نظر بازیکنان فعال Axie Infinity در رتبه سوم قرار دارد، همه کشورهای دیگر در لیست کشورهای در حال توسعه هستند. تخمین زده می شود که 40 درصد از بازیکنان تنها در فیلیپین مستقر هستند . به گفته کاربر توییتر Saharan-sub، بازیکنان Axie Infinity در غنا می توانند تقریباً 854 تا 2562 سدی غنا در ماه (140 تا 420 دلار) درآمد داشته باشند که چندین برابر حداقل دستمزد این کشور است.

من درآمد بازیکنان غنای خود را در 4 ماه گذشته پیگیری کرده ام و این میانگین درآمد ماهانه آنهاست که #AxieInfinity بازی می کنند .
من در مورد پایان دادن به گرسنگی جهان نمی دانم، اما ثابت شده است که بازی-2-earn یک جریان درآمد اضافی است.

3 نوامبر 2021

Axie Infinity توسط سازنده بازی های ویدیویی ویتنامی Sky Mavis در سال 2018 ساخته شده است. این بازی شامل موجوداتی به نام “Axies” است که بازیکنان آنها را جمع آوری کرده و برای دوئل کردن با دیگر بازیکنان و دشمنان استفاده می کنند. هر Axie یک توکن غیر قابل تعویض یا NFT است که بر روی بلاک چین اتریوم ( ETH ) ساخته شده است.

یکی از راه های برجسته برای کسب درآمد، خرید و فروش Axies در بازار است. محورها دارای انواع نادر، نقاط قوت و ویژگی‌های متفاوتی هستند. اکثر Axies آمار بسیار ضعیفی دارند، اما تعداد کمی از آنها بسیار قوی هستند که از طریق پرورش آزمون و خطا ایجاد شده اند. اینها بیشترین درخواست را دارند. هر Axie را فقط می توان چند بار برای کنترل جمعیت پرورش داد که باعث کمبود می شود.

سه ارز دیجیتال برای پرورش Axies مورد نیاز است. Smooth Love Potion (SLP)، Axie Infinity Shard (AXS) و Ethereum (ETH) که برای هزینه گاز استفاده می شود. بینش بازی از لرز Axie ذکر شده مورد نیاز برای پرورش نادر بالای لایه Axie به 10200 SLPs (683.90 $)، 1 AXS (137.81 $)، و 0.1813 ETH (823.30 $) برای کل هزینه 1،645.01 $.

داده‌های بازار حاکی از آن است که در ماه‌های گذشته بیش از ۲ میلیون Axies خرید و فروش شده است – به ارزش ۱۴۰۹۵۶.۷ ETH (۶۳۹.۵ میلیون دلار). رکورد گران ترین Axie که تا به حال فروخته شده است، سال قبل با 300 اتریوم به دست آمد که امروز به 1.375 میلیون دلار می رسد.

6 نوامبر 2020

اما پتانسیل کسب درآمد به خرید و فروش Axies محدود نمی شود. با تکمیل ماموریت‌های روزانه، شکست دادن هیولاها و برتری دادن سایر بازیکنان در عرصه‌ها، کاربران می‌توانند SLP را به عنوان پاداش دریافت کنند. سپس می توان آنها را در صرافی ارزهای دیجیتال به فروش رساند. در ماه ژوئیه، ویدیوهای فاش شده، کل مزارع متشکل از تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های الکترونیکی را نشان می دهد که به برداشت SLP در Axie Infinity اختصاص یافته اند. برخی از بازیکنان علیه این مزارع تجمع کرده اند و از آنها به عنوان سوء استفاده از اکوسیستم بازی برای کسب درآمد یاد می کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع