تحلیلگران می گویند عوامل متعددی به افزایش اتریوم تا 5000 دلار اشاره دارد و انتظار نمی رود بیت کوین تا 85000 دلار با مقاومت قابل توجهی روبرو شود.

بالاترین رکورد جدید اتریوم، ETH را برای ادامه قیمت 5000 دلار آماده می کند.

پس از اینکه گاوها موفق شدند قیمت بیت کوین ( BTC ) را به نزدیک منطقه پشتیبانی 63000 دلار برسانند و اتر ( ETH ) بالاترین رکورد جدید خود را در 4460 دلار ایجاد کرد ، بازار ارزهای دیجیتال در 29 اکتبر در روحیه بالایی قرار دارد . 

نمودار 4 ساعته ETH/USDT. منبع: TradingView

این چیزی است که تحلیلگران در مورد بازار می گویند اکنون که بیت کوین در حال یافتن حمایت بالاتر از سطح 60000 دلار است و اتر به دنبال کشف قیمت است.

گاوها فکر می کنند بیت کوین می تواند به 90000 دلار برسد

حرکت‌های صعودی که در بیت‌کوین و اتر مشاهده شد، لحظه‌ای تأمل را برای تحلیلگر مستقل بازار Crypto_Ed_NL ایجاد کرد، او توییت کرد که «به نظر می‌رسد زمانی که هدف 73000 دلار تعیین شد، من به اندازه 40000 دلار صعودی نبودم».

نمودار 1 روزه BTC/USD. منبع: توییتر

پس از در نظر گرفتن حرکات اخیر، تحلیلگر اشاره کرد که “هدف تا 90000 دلار افزایش یافت و پس از اصلاح، باید شاهد 100000 دلار باشیم.”

در مورد دقیقا چگونه این سناریو قیمت اتر تاثیر می گذارد، Crypto_Ed_NL شده یک صدای جیر جیر پیگیری که چگونگی عمل از قیمت ممکن بازی کردن و او هدف از قیمت بالا 6000 $ است.

نمودار 1 روزه ETH/USDT. منبع: توییتر

Crypto_Ed_NL گفت،نیازی به قرار دادن سلب مسئولیت های معمول نیست. وقتی اشتباه می‌کنم اشتباه می‌کنم، اما از اشتباه کردن با این موضوع بسیار شگفت‌زده خواهم شد.»

85000 دلار مانع بزرگ بعدی برای BTC است

نگاهی عمیق تر به اقدام قیمت بیت کوین توسط شرکت اطلاعاتی Decentrader در بازار ارزهای دیجیتال ارائه شده است، که اشاره کرد که کاهش 14 درصدی قیمت بیت کوین در هفته گذشته از 67000 دلار «به دلیل تمایل معامله گران اهرمی با حاشیه توکن به شدت برای اجرای نهایی بود. -تا بالاترین سطح و سطوح شکست کوتاه تمام دوران.»

به گفته Decentrader، هر دو لانگ و شورت درد ناشی از افت قیمت اخیر را پس از انحلال مجموع 120 میلیون دلار پوزیشن های فروش در 20 اکتبر احساس کردند. “لانگ های دیرهنگام” نیز در روز بعد متحمل 100 میلیون دلار انحلال شدند.

نمودار 1 روزه BTC/USD. منبع: Decentrader

اکنون، قیمت بیت کوین «از ماه می امسال به نقطه رالی شکست خورده بازگشته است»، که اکنون «حمایت عملی پس از شکست شکست خورده» است.

Decentrader گفت”به عنوان یک سیگنال بازه زمانی بالاتر از ادامه روند صعودی، ما در شرف عبور 128DMA از بالای 200DMA هستیم. در بازارهای صعودی قبلی، پس از چنین کراس اوورهایی، قیمت شاهد افزایشی پایدار بوده است. از نظر فنی، چرخه بازار و بر اساس زنجیره، ما همچنان بر این باوریم که مشکل اصلی بعدی برای BTC تا زمانی که به 85000 تا 90000 دلار نزدیک نشویم، نخواهد رسید.

مرتبط: بزرگترین صندوق بیت کوین در جهان می تواند تا جولای به ETF تبدیل شود زیرا GBTC به 40 میلیارد دلار AUM نزدیک می شود

اتر برای ادامه تا 5000 دلار آماده است

یکی از سناریوهای احتمالی برای چگونگی عملکرد قیمت اتر در آینده نزدیک توسط تحلیلگر بازار و مشارکت کننده Cointelegraph، Michaël van de Poppe ارائه شده است.

نمودار 1 روزه ETH/USDT. منبع: توییتر

پوپ گفت،”تلنگر S/R خوب و احتمالاً برای ادامه قیمت تا 5000 دلار آماده است.”

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.666 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 44.2 درصد است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع