به 
گزارش کانبرا تایمز ، 
یکی از مقامات بانک مرکزی استرالیا می گوید، 
در حالی که 
بدون شک 
Dogecoin در 
اوایل سال جاری قلب و ذهن سرمایه گذاران را تسخیر کرد، ممکن است آنطور که مردم فکر می کنند محبوبیت نداشته باشد 
.


تونی ریچاردز، رئیس پرداخت‌های RBA، صحت نظرسنجی‌هایی را که نرخ بالای پذیرش ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهند، زیر سوال برده است.
او به طور خاص به یکی از نظرسنجی‌های اخیر اشاره کرد که نشان می‌دهد 5 درصد از استرالیایی‌ها دارای رمزارز میم دوج کوین هستند.
ریچاردز توضیح می‌دهد که چنین نظرسنجی‌های آنلاین احتمالاً افراد مسن‌تر و مناطقی که اتصال اینترنتی ضعیفی دارند حذف می‌کند.


این مقام RBA به این واقعیت اشاره کرد که ارزش بازار ارز دیجیتال میم در اوایل سال جاری به رقم خیره کننده 88 میلیارد دلار رسید که به اعتقاد او وضعیت بازار را نشان می دهد.


مربوط
“Dogecoin Killer” Shiba Inu توسط یکی از پردازشگرهای پیشرو پرداخت کریپتو ادغام شده است


هیچ تهدیدی برای دلار استرالیا وجود ندارد
علیرغم گسترش سریع ارزهای دیجیتال، ریچاردز فکر نمی‌کند که آنها تهدیدی برای دلار استرالیا به شمار می‌روند، زیرا او معتقد نیست که این ارزها به‌عنوان وسیله‌ای پرداخت به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد:
من نمی‌توانم مغازه‌هایی را ببینم که قیمت‌های خود را در ارزهای دیجیتال ارسال می‌کنند یا شرکت‌هایی که گزارش‌های سالانه خود را با ارزهای دیجیتال انجام می‌دهند یا افراد زیادی که می‌خواهند با ارزهای دیجیتال پول دریافت کنند.
او معتقد است که سرمایه‌گذاران ممکن است در مورد خطرات مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند عدم قطعیت نظارتی، 
تأثیرات زیست‌محیطی آنها 
و موارد استفاده مجرمانه هوشیارتر شوند.


ریچاردز علیرغم اینکه یک بدبین به ارزهای دیجیتال بود، در سال 2014 از زمانی که در مورد ابزارهای پرداخت جدید به عنوان بخشی از کار خود یاد گرفت، یک کیف پول رمزنگاری ایجاد کرد.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
منبع