بازارهای ارزهای دیجیتال امروز صبح در قرمزی فرو رفته اند زیرا بیش از 200

میلیارد دلار دارایی دیجیتال و مشتقات در 24 ساعت گذشته نقد شده است.

ارزش کل بازار کریپتوها از دیروز تا کنون 216 میلیارد دلار کاهش یافته است که طبق CoinGecko آن را به کمتر از 2.78 تریلیون دلار رسانده است.

پس از انحلال معامله گران مشتقات اهرمی در 11 نوامبر که منجر به افت 125 میلیارد دلاری شد، این حذف گسترده دومین مورد از این نوع در این ماه است.

دیلان لیکلر، تحلیلگر زنجیره ای، دوباره از موقعیت های اهرمی برای رکود عظیم امروز استفاده کرده است.

Shakeout اهرمی نزدیک به تکمیل $BTC است pic.twitter.com/rQyfaT8HUd

— Dylan LeClair (@DylanLeClair_) 16 نوامبر 2021

ارزش کل بازار اکنون به سطح اوایل نوامبر کاهش یافته است زیرا دارایی‌های اصلی ارز دیجیتال همچنان از بالاترین رکورد اخیر خود در حال اصلاح هستند.

بیت کوین منجر به افت می شود

بیت کوین در جریان معاملات صبح روز سه شنبه آسیا، بازارها را به سمت قرمز هدایت می کند. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 7.3 درصد از دست داده است و به حدود 61 هزار دلار در زمان نگارش این مقاله رسیده است.

BTCUSD_2021-11-16_09-33-14
نمودار توسط TradingView

پادشاه کریپتو 11.6 درصد از بالاترین رکورد خود در 10 نوامبر عقب نشینی کرده است که بیش از 69 هزار دلار بوده است. مدل‌های قیمت‌گذاری مانند سهام به جریان همچنان سودهای بزرگ‌تری را برای بیت‌کوین تا قبل از پایان سال جاری پیش‌بینی می‌کنند و قیمت هدف آن 135 هزار دلار است.

علیرغم این ضرر اخیر، قیمت بیت کوین از ابتدای سال که در حدود 29 هزار دلار معامله می شد، همچنان بیش از دو برابر شده است. طبق گفته Tradingview، میانگین متحرک 50 روزه که در حدود منطقه قیمتی 58800 دلار است، پشتیبانی وجود دارد.

سقوط بیت کوین تنها یک روز پس از آن رخ می دهد که ارتقای حریم خصوصی Taproot آن بدون هیچ مشکلی آغاز شد .

آلتکوین ها در سقوط کریپتو

طبق معمول، بقیه بازار کریپتو توسط برادر بزرگ به پایین کشیده می شود. اتریوم با کاهش 8 درصدی در روز به 4329 دلار در زمان نگارش این مقاله رسیده است. اتریوم هم اکنون 11.2 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 4878 دلار در 10 نوامبر از دست داده است.

بازار آلت‌کوین‌ها در حال حاضر دریایی از قرمز است و هیچ نشانه‌ای در بین 50 بازار برتر وجود ندارد و امروز سود می‌برد. بایننس کوین، سولانا، کاردانو، XRP و پولکادوت همگی بین 6 تا 11 درصد در 24 ساعت گذشته ضرر کرده اند.

سایر آلتکوین ها مانند Litecoin (LTC)، Chainlink (LINK) و Crypto.com (CRO) ضررهای بزرگتری را احساس می کنند که همگی بیش از 12٪ در روز کاهش یافته اند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع