معامله گران همیشه به دنبال یک کارگزار ایمن و مطمئن هستند زیرا در سفر تجاری شما، کارگزاران مهمترین نقش را ایفا می کنند. در اینجا به بروکر PrimeFin می پردازیم که خدمات معاملاتی خود را با خدمات اجرای سریع تجارت ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله زیر را با دقت بخوانید.

PrimeFin چیست؟

Cap Solutions Ltd. خدمات تجاری خود را با نام دامنه PrimeFin.com ارائه می دهد. این کارگزار بیش از 350 ابزار برای معاملات مانند فارکس ، ارز رمزنگاری شده ، شاخص ها ، سهام و فلزات ارائه می دهد. علاوه بر این، کارگزار دسترسی به 10000 بازار را به مشتریان خود ارائه می دهد. این کارگزار به دلیل خدمات عالی خود مانند برنامه های معاملاتی چند دستگاهی ، برداشت سریع، پلتفرم چندکاره ، سرعت اجرای معاملات سریع، برداشت سریع و امنیت داده در سطح بالا، نام خود را در بازار مطرح کرده است . این کارگزار تحت شماره مجوز MB/20/0052 توسط اداره خدمات مالی Labuan (LFSA) تنظیم و مجاز است. ارائه دهنده سه نوع حساب مختلف مانند حساب نقره ای، حساب طلایی و حساب پلاتینیوم ارائه می دهد.

در پورتال آنلاین کارگزاری PrimeFin که خدمات معاملاتی را بدون کمیسیون به مشتریان خود ارائه می دهد که حاشیه سود شما را افزایش می دهد. در اینجا سرمایه گذاران حداکثر اهرم 1: 100 و اسپرد ناچیز را دریافت خواهند کرد. تیم پشتیبانی مشتری اختصاصی PrimeFin همیشه آماده است تا مشکلات مشتریان خود را 24/7 حل کند. این کارگزار از Firewalls و نرم افزار SSL برای تأمین امنیت بالای داده ها و یافته های مشتریان خود استفاده می کند. ارائه دهنده خدمات برداشت و سپرده سریع و روان را ارائه می دهد. کارگزار هیچ هزینه اضافی برای برداشت از مشتریان خود دریافت نمی کند.

ویژگی ها و گزینه ها

این کارگزار سه نوع حساب را ارائه می دهد که شامل چندین ویژگی برای برآوردن نیازهای حرفه ای ها و مبتدیان است. حساب ها به سه دسته تقسیم می شوند: حساب نقره ای، حساب طلایی و حساب پلاتینیوم. معامله گران می توانند بر اساس اهرم موجود و تخفیف مبادله، هر حسابی را از بین سه حساب انتخاب کنند. در نتیجه، معامله گران می توانند از اسپردهای ناچیز در پورتال PimeFin برخوردار شوند.

حساب نقره ای

معامله گران که تازه وارد بازارهای مالی شده اند و تجارب کمتری در زمینه معاملات دارند می توانند با یک حساب نقره ای پیش بروند. این دارندگان حساب به بیش از 350 دارایی قابل تجارت دسترسی خواهند داشت. حداقل سپرده این حساب 250 دلار است. در اینجا معامله گران حداکثر اهرم 1:100 را برای فارکس و حداقل اهرم 1:2 را برای ارزهای دیجیتال دریافت خواهند کرد. کارگزار اسپردی را ارائه می دهد که از 0.07 پیپ شروع می شود.

دارندگان حساب نقره ای از فرآیندهای واریز و برداشت بدون کمیسیون که به آرامی انجام می شود، لذت می برند. پشتیبانی اختصاصی مشتری و دسترسی به مرکز آموزشی نیز در این حساب موجود است که به شما در افزایش دانش تجارت خود کمک می کند. ارزهای پایه موجود عبارتند از EUR/USD، NZD/USD، USD/JPY، AUD/USD، GBP/USD، USD/CHF، USD/CAD، EUR/GBP

حساب طلایی

سرمایه گذارانی که به دنبال ویژگی های بیشتر از حساب نقره ای هستند می توانند برای حساب طلایی ثبت نام کنند. این حساب تمام ویژگی های یک حساب نقره ای را پوشش می دهد و همچنین ممکن است ویژگی های جدید دیگری مانند اخبار سرمایه گذاری سفارشی، Hedging، VPS رایگان، اعشار پنجم و بسیاری ویژگی های دیگر را نیز داشته باشد. علاوه بر این، معامله گرانی که با حساب طلایی ثبت نام می کنند، یک مدیر حساب اختصاصی دریافت خواهند کرد. و تخفیف سوآپ 25 درصدی. ارزهای پایه موجود عبارتند از EUR/USD، NZD/USD، USD/JPY، AUD/USD، GBP/USD، USD/CHF، USD/CAD، EUR/GBP.

اسپرد حساب طلا از 20 نقطه آغاز خواهد شد که برای معامله گران باتجربه ناچیز است. سرمایه گذاران اهرم فارکس 1:100 را دریافت خواهند کرد. معامله گران باید حداقل 250 دلار سپرده را برای ثبت حساب Gold ارسال کنند. در وب سایت آنلاین کارگزاری PrimeFin از خدمات معامله بدون صفر استفاده کنید.

حساب پلاتینیوم

حساب پلاتینیوم برای برآوردن نیازهای معامله گران حرفه ای و با تجربه طراحی شده است. حداقل سپرده یک حساب پلاتین 100 دلار است و اسپرد از 0.03 شروع می شود. علاوه بر این ، دارندگان حساب های پلاتینی 50 درصد تخفیف مبادله ای دریافت می کنند. این حساب شامل تمام ویژگی های حساب Gold و حساب های نقره ای مانند اخطار اخبار ، VPS رایگان ، مدیر شخصی ، وبینارها و ویدیوها ، علائم تجاری ، Hedging و موارد دیگر است.

دارندگان حساب پلاتینیوم همچنین به مرکز آموزشی دسترسی خواهند داشت که شامل فیلم های تجاری ، مقالات مربوط به امور مالی و غیره است. همه این مطالب به معامله گران در افزایش دانش و ارتقای مهارت های آنها کمک می کند. ارزهای پایه موجود عبارتند از EUR/USD، NZD/USD، USD/JPY، AUD/USD، GBP/USD، USD/CHF، USD/CAD، EUR/GBP.

توجه: همه دارندگان حساب به حساب آزمایشی دسترسی خواهند داشت. با حساب دمو، معامله گران می توانند مهارت ها و استراتژی های معاملاتی خود را بهبود بخشند. معامله گران حرفه ای نیز از این ویژگی برای آزمایش استراتژی های معاملاتی جدید خود استفاده می کنند. حساب نمایشی شامل محیطی مشابه معاملات زنده است که به شما کمک می کند با روند معاملات زنده و نوسان قیمت دوست باشید.

دارایی های قابل معامله

PrimeFin بیش از 350 دارایی قابل معامله مانند سهام، فارکس، ارز دیجیتال، شاخص ها و فلزات گرانبها را ارائه می دهد. و دسترسی با یک کلیک به 10000 بازار را فراهم کنید. همه این دارایی ها از انعطاف پذیری خوب و فرصت های کسب سود تشکیل شده است. اطلاعات کامل درباره دارایی ها را از اینجا بررسی کنید.

تجارت فارکس

بازار فارکس، ارز یا ارز این روزها با گردش مالی روزانه 6 تریلیون دلاری به یک جاذبه تبدیل شده است. کارگزار اجازه می دهد تا به CFD ها در بیش از 40 جفت ارز اصلی مانند USD/JPY، GBP/ USD، EUR/USD و غیره دسترسی داشته باشید.             

معاملات سهام

سهام نشان دهنده کسب و کاری است که به صورت عمومی اجرا می شود و در حال حاضر برای خرید در قالب سهام در دسترس است. معامله گران می توانند سهام اصلی شرکت های مختلف را “IBM ، تسلا ، آمازون ، اپل و سایر شرکت های مختلف معامله کنند.

معاملات شاخص ها

شاخص ها باید به عنوان بازارهای اقتصادی اینچ ، صنعت و کشورها در نظر گرفته شوند. این کارگزار به شما امکان دسترسی به شاخص های محبوب جهانی مانند DAX 20، S&P 500 و NASDAQ 100 را می دهد.

تجارت کالا

کارگزار PrimeFin کالاهای نرم، فلزات گرانبها و انرژی هایی مانند گندم، شکر، قهوه، روغن آهن و کالاهای مختلف دیگر را به مشتریان خود ارائه می دهد. کالاها امن ترین منطقه سرمایه گذاری برای معامله گران جدید هستند.

تجارت فلزات

بازار فلز برای سرمایه گذاری بلند مدت بهترین است. این کارگزار CFD های طلا، نقره، پلاتین و چندین فلز گرانبها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تجارت ارزهای دیجیتال

بازار کریپتو، بازار به سرعت در حال رشد دنیای مالی است. معامله گرانی که به تجارت ارزهای دیجیتال علاقه دارند می توانند در پورتال آنلاین کارگزاری PrimeFin ثبت نام کنند تا CFD ارزهای رمزنگاری شده اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بسیاری دیگر را دریافت کنند.

پلت فرم معاملاتی

این کارگزار یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی، MetaTrader 4 را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که شامل بسیاری از ویژگی‌های داخلی مانند موقعیت باز و بسته با یک کلیک و پویایی قیمت است. این به شما اجازه می دهد تا حد ضرر شخصی خود را تعیین کنید و محدودیت های سود را در نظر بگیرید. پلتفرم معاملاتی MT 4 سرعت اجرای بالا، حالت های متعدد اجرای معاملات، جعبه ابزار تحلیلی و تاریخچه سفارشات شما را در اختیار شما قرار می دهد.

معامله گران می توانند از چندین ویژگی پنجره نمودار پلت فرم MT 4 برای مقایسه دارایی های مختلف استفاده کنند. در این پلتفرم، می‌توانید سطح تعادل واقعی و سوئیچ حساب را با یک کلیک نیز بررسی کنید. معامله گران می توانند از طریق رایانه شخصی، لپ تاپ، مک و دستگاه های تلفن همراه به این پلتفرم دسترسی داشته باشند. پلتفرم MT 4 از هر دو دستگاه iOS و Android پشتیبانی می کند. سرمایه گذاران می توانند این پلتفرم MT 4 را در هر مرورگری اجرا کنند. ممکن است برای اجرای پلتفرم MetaTrader 4 نیازی به دانلود برنامه دیگری نداشته باشید.

آیا PrimeFin ایمن است؟

PrimeFin یک کارگزار تنظیم شده است که خدمات معاملاتی بیش از 350 دارایی را ارائه می دهد. این کارگزار توسط اداره خدمات مالی Labuan (LFSA) تحت مجوز شماره MB/20/0052 مجاز و تنظیم می شود. Cap Solution Ltd این کارگزار را اداره می کند. این شرکت با شماره ثبت LL16622 به ثبت رسیده است. خدمات پشتیبانی مشتری اختصاصی کارگزار همیشه برای کمک شما در دسترس است. مدت پشتیبانی PrimeFin همیشه از دوشنبه تا جمعه از ساعت 07:00 تا 17:00 GMT برای کمک شما آماده است. علاوه بر این، معامله گران می توانند از طریق چت زنده، ایمیل و تماس های تلفنی با آنها تماس بگیرند.

دفتر مرکزی این شرکت در Almack House 26-28 King Street، لندن، انگلستان (بریتانیا) واقع شده است. این کارگزار عضو صندوق های جبران سرمایه گذاران (ICF) است. کارگزار برای حفظ امنیت در سطح بالا، وجوه معامله گر را در حساب بانکی جدا نگه می دارد. کارگزار از قوانین و مقررات MiFID اتحادیه اروپا (کمیسیون امنیت) پیروی می کند. کارگزار سپرده و برداشت بدون کمیسیون را به مشتریان خود ارائه می دهد. سرمایه گذاران می توانند وجوه خود را از طریق کارت بدهی/اعتباری، مسترکارت، وی پی و غیره به حساب خود واریز کنند.

خوراکی های کلیدی

در این بررسی PrimeFin ، بهترین قسمت در مورد کارگزار این است که ممکن است هزینه های برداشت و سپرده را دریافت نکند و خدمات بدون کمیسیون را به مشتریان خود ارائه دهد. در اینجا معامله گران می توانند از خدمات تجاری بیش از 350 CFD مانند سهام ، فارکس ، شاخص ها ، کالاها ، فلزات گرانبها و ارزهای رمزنگاری شده برخوردار شوند. همچنین کارگزار متشکل از مراکز آموزشی با مقالات مختلف مالی، فصل گزارش درآمد، ایده های تجاری، تقویم اقتصادی و دوره های معاملاتی است. در اینجا ویژگی Assets hub نیز برای خرید و فروش مستقیم دارایی ها پس از افتتاح حساب در دسترس است.

فرآیند باز کردن حساب PrimeFin بسیار روان و سریع است. کسانی که با زبان انگلیسی احساس راحتی نمی کنند می توانند به زبان مادری خود ثبت نام کنند. وب سایت کارگزار از چهار زبان مختلف پشتیبانی می کند. فرایند ثبت نام به پنج مرحله ساده تقسیم می شود: حساب ، اطلاعات ، پرسشنامه ، سند و سپرده. کارگزار دسترسی 24/7 به پلتفرم را ارائه می دهد. معامله گران می توانند از طریق چت زنده، ایمیل و تماس های تلفنی با آنها تماس بگیرند. هر حسابی را بنا به نیاز خود انتخاب کنید و از تجارت در این پلت فرم آنلاین لذت ببرید. برنامه تلفن همراه آن به شما کمک می کند تا در هر زمان و هر زمان به بازار دسترسی داشته باشید.

الآن امتحانش کن

نتیجه:

همانطور که می دانید، انتخاب کارگزار صحیح بخش بسیار مهمی از تجارت است. در پلتفرم کارگزاری آنلاین PrimeFin، می‌توانید تجارت ایمن و مطمئن را با بیش از 350 CFD تجربه کنید و کارگزار به شما امکان دسترسی به 10000 بازار را می‌دهد. کارگزار حداکثر اهرم 1:100 و اسپرد ناچیز را برای مشتریان خود به شما ارائه می دهد. معامله گران می توانند هر کسی را از بین سه گزینه حساب مانند حساب نقره، طلا، حساب و حساب پلاتین انتخاب کنند. کارگزار خدمات معاملاتی خود را بدون کمیسیون ارائه می دهد و هیچ هزینه پنهانی در این وب سایت وجود ندارد. قبل از شروع معاملات ، اطلاعات کامل درباره کارگزار را از این صفحه جمع آوری کنید.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع