بلیک کسیدی فرار مغزها از استرالیا را می بیند زیرا ASX علاقه ای به فهرست کردن شرکت های رمزنگاری ندارد.

بلیک کسیدی، مدیر عامل برنامه سرمایه‌گذاری خرد استرالیایی Bamboo، ادعا کرده است که سوگیری بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) علیه فهرست کردن شرکت‌های ارز دیجیتال باعث فرار مغزها از سوی شرکت‌های پیشرو استرالیایی می‌شود تا به دنبال فهرست ایالات متحده باشند.

نظرات Cassidy در همان هفته منتشر شد که این شرکت یک دور سرمایه گذاری 3 میلیون دلاری (4 میلیون دلار استرالیا) سری A را اعلام کرد که شامل مشارکت از بزرگترین صندوق تامینی ارزهای دیجیتال استرالیا، تجارت متعامد، مدیریت سرمایه گذاری Mountain Ash و VP Capital می شود.

Bamboo یک برنامه سرمایه گذاری خرد است که به کاربران این امکان را می دهد تا مقادیر کمی از ارزهای دیجیتال مانند BTC و ETH را با گرد کردن دلار بعدی در هر خرید و استفاده از مابه التفاوت برای خرید هر دارایی ارائه شده توسط برنامه خریداری کنند.

کسیدی به Sydney Morning Herald گفت زمانی که او و تیمش در حال تامین حامیان برای برنامه سرمایه گذاری خرد مبتنی بر رمزنگاری بودند، از او پرسیده شد که آیا یک لیست محلی استرالیایی را دنبال خواهد کرد یا خیر. پاسخ او به آنها یک «نه» ساده بود.شرکت‌هایی مانند شرکت ما که نیاز به افزایش سرمایه و افزایش سریع دارند، باید به سمت آمریکای شمالی نگاه کنند، زیرا ما نمی‌توانیم این کار را در اینجا انجام دهیم.»

Bamboo ممکن است در حال حاضر برای گسترش بازار آمریکا و حتی یک لیست بالقوه بر اساس اطلاعات در یک اطلاعیه اخیر آماده شود. این شرکت “یک شکاف در بازار برای برنامه ساده و در دسترس خود می بیند که بر صرفه جویی های خرد متمرکز است و از استراتژی جمع آوری آنها استفاده می کند.” بخشی از 3 میلیون دلار جمع آوری شده صرف تلاش های توسعه در ایالات متحده خواهد شد.

Bamboo اولین شرکتی است که پیشنهاد می کند ASX نسبت به شرکت هایی که با ارزهای رمزنگاری شده سر و کار دارند تعصب دارد. Animoca Brands، توسعه‌دهنده بازی NFT و دارایی مجازی در پشت F1 Delta و یک بازیکن کلیدی در The Sandbox، در مارس 2020 به دلیل عدم رعایت قوانین ASX از ASX راه‌اندازی شد.

Animoca اکنون در هنگ کنگ مستقر است و پس از یک دوره مالی 65 میلیون دلاری در ماه گذشته ، حدود 2.2 میلیارد دلار ارزش داشت .

ASX بیان کرد که در حالی که آنها از علاقه به کسب و کارهای رمزنگاری استرالیا آگاه هستند، باید تعادل نظارتی برای محافظت از منافع بازار حفظ شود. ASX همچنین به تایید موقت اخیر برای بیت کوین و ETF اتریوم اشاره کرد.

مرتبط:  شرکت پزشکی قانونی بلاک چین Chainalysis دفتر استرالیا را افتتاح کرد

در جولای 2021، ASX به سرمایه‌گذاران استرالیایی نسبت به خرید ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها به دلیل نگرانی‌های مربوط به مالکیت شخصی و حضانت صرافی هشدار داد. ASX معتقد است که یک محیط تنظیم‌شده‌تر می‌تواند با برخی از خطرات بین خودسرپرستی و نگهداری سکه‌ها در صرافی مقابله کند.

کسیدی خاطرنشان کرد که یک عنصر رقابت بین ASX و صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارد و او پیشنهاد می‌کند، “احتمالاً عنصری در ضدرقابت بودن آن وجود دارد.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع