Polkadot جامعه خود را برای رأی دادن به تکامل نام تجاری خود دعوت می کند

  • Polkadot در حال راه اندازی یک ابتکار بزرگ نام تجاری غیرمتمرکز است.
  • جامعه چهار متصدی جایزه را برای رهبری این ابتکار انتخاب کرد.
  • جامعه پولکادوت برای جامعه خود تصمیم خواهد گرفت.

شبکه Polkadot در حال راه اندازی اولین عمده ابتکار نام تجاری غیر متمرکز خود را با حمایت وزارت خزانه داری پلت فرم است. این پروژه پیشرو نشان می دهد که حکومت پولکادوت چقدر در تمرکززدایی از هماهنگی اجتماعی به منظور اجرای ابتکارات پیچیده توانایی دارد.

در اقدامی دیگر از اقتدار غیرمتمرکز، جامعه چهار متصدی جایزه را برای هدایت پروژه انتخاب کرد. به طور خاص، این شامل یکی از بنیانگذاران Acala – بت چان، و رئیس بازاریابی در PureStake – کیتی باتلر است. علاوه بر این، رهبر طراحی در بنیاد Web3 – ایگناسی ‘ایگی’ آلبرو، و معاون بازاریابی در Parity Technologies – Kaye Han، به آنها خواهند پیوست.

علاوه بر این، آنها توسط مجری جایزه – کوتو استودیو همراه خواهند بود. بنابراین، با حضور این تیم، پروژه به روز رسانی برند پولکادوت آماده است. بنابراین، برای تقویت استراتژی نام تجاری شبکه، تیم به بینش عمیقی از تحقیقات جامعه خواهد پرداخت.

به طور خاص، ایگی نظرات خود را در مورد مدیریت داخلی برند پولکادوت در بنیاد Web3 قبل از این ابتکار به اشتراک می گذارد:

نام تجاری به طور سنتی یک امر بسیار متمرکز است، یک شرکت همه چیز را تعریف می کند و به جامعه خود پرتاب می شود. این پارادایم به ویژه با مارک های شبکه های بلاک چین غیرمتمرکز سازگار نیست – جامعه باید در نقطه شروع باشد و آنها باید با ابزارهای برند منعطف برای استفاده توانمند شوند، نه قوانین برند سفت و سخت که باید از آنها پیروی کنند.

در واقع، این رویکرد منحصر به فرد نسبت به توسعه برند، توجه افراد فراتر از جامعه بلاک چین را به خود جلب کرده است . این به این دلیل است که این فرآیند کاوش را به راه‌های جدید برای همکاری و موفقیت جوامع دعوت می‌کند.

بنابراین، با رعایت فلسفه تمرکززدایی که برای چشم انداز پولکادوت ضروری است، این پلت فرم به جامعه خود اجازه می دهد تا در هدایت هویت آینده خود سهیم باشد. به همین ترتیب، جامعه پولکادوت به زودی می تواند در جهت دلخواه خود رای دهد. این می تواند از طریق طراحی لوگوی تکراری یا تایپوگرافی منبع باز مورد استفاده در مواد برند باشد.

در همین حال، مدیر مشتری در استودیو کوتو – رزی کانرز، افکار خود را در مورد این روش جدید انجام کارها به اشتراک می گذارد. برای مشخص کردن، او می‌گوید که فرآیندی که تا به حال از آن استفاده کرده‌اند، برخلاف هر پروژه دیگری که قبلاً روی آن کار کرده‌اند، بوده است.

از این رو، تیم کوتو چیزهای زیادی در مورد فناوری Polkadot و همچنین در مورد دنیای بلاک چین آموخت. در نهایت، او می‌گوید که از آنجایی که این برند متعلق به جامعه است، تیم هیجان‌زده است تا دو منطقه‌ای را که روی آن کار می‌کردند آزاد کند، امیدوار است ببیند که به کدامیک بیشتر پاسخ خواهند داد.

در مجموع، این رای برند زنجیره ای نقطه عطفی برای پولکادوت است. مطمئناً کار برای رسیدن به این نقطه عطف واقعاً باورنکردنی است. به طور مفصل، شامل ماه‌ها تحقیق اجتماعی، استراتژی و توسعه برند بود که در آن مهندسان، اعضای جامعه، اپراتورهای زیرساخت و سهامداران برای تعریف فرصت‌ها، چالش‌ها و نیازهای جامعه در مورد برند Polkadot مصاحبه شدند.

در نهایت، مدیر استراتژی – لویی زیگن، می‌گوید که دیدن این همه اعضای جامعه با هم صحبت می‌کنند تا تصویری از برند آینده پولکادوت را ترسیم کنند، بسیار لذت بخش بوده است. علاوه بر این، او می‌گوید که برای دیدن مسیری که جامعه انتخاب می‌کند، به همان اندازه پر از فتنه و هیجان است. مهمتر از همه، این تصمیم می‌گیرد که برند در آینده چگونه تکامل خواهد یافت.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع