بلومبرگ گزارش داده است که Central Retail Corp، بزرگترین توسعه دهنده مراکز خرید در تایلند، در حال راه اندازی تست رمزنگاری خود است تا توسط کارکنانش در مراکز خرید و رستوران های شرکت استفاده شود .

ارز دیجیتالی که در حال آزمایش است، سی کوین نام دارد و تاکنون در مرحله سندباکس قرار دارد.

بزرگترین توسعه دهنده مرکز خرید تایلند در حال اجرای آزمایشی یک ارز دیجیتال در بین کارمندان خود است و قصد دارد این پیشنهاد را به مشتریان گسترش دهد https://t.co/CCOA74O8hq— Bloomberg Crypto (@crypto) 

28 اکتبر 2021

سی سکه بین 80000 کارمند توزیع شد تا برای کالاها خرج کنند

به گفته بلومبرگ، مرحله سندباکس در حال حاضر در حال انجام است. در حالی که آزمایش‌ها ادامه دارد، سی کوین به 80000 کارمند غول خرده‌فروشی داده می‌شود تا آنها بتوانند آن را برای پرداخت هزینه کالاها در مراکز خرید و رستوران‌های متعدد شرکای این شرکت در مرکز خرده فروشی خرج کنند .

به گفته رئیس دفتر نوآورانه Central Tech، Kowin Kulruchakorn، به محض اینکه همه کارکنان شرکت C-Coin را پذیرفتند و شرکت اطلاعات قابل توجهی در مورد نحوه عملکرد آن در زندگی واقعی به دست آورد، ممکن است این سکه به شهروندان عادی نیز داده شود.مربوطنهنگ ها 1.42 میلیارد دلار در اتر جابجا می کنند زیرا ETH بالای 4000 دلار معامله می شود

این شرکت قصد دارد بعداً C-Coin را به مشتریان خود بدهد

وی در مصاحبه ای اظهار داشت که این شرکت ممکن است شروع به گسترش مخاطبان هدف سی کوین در شبکه غول خرده فروشی کند و شروع به ارائه آن به مشتریان شرکت و شرکای آن کند تا بتوانند هزینه کالاها و خدمات مرکز خرده فروشی را پرداخت کنند. شرکت با آن.

تیم نوآوری می‌خواهد اطمینان حاصل کند که در ابتدا مشکلی در استفاده از سکه وجود نخواهد داشت. روشی که C-Coin در دسترس عموم قرار خواهد گرفت هنوز در مورد آن تصمیم گیری نشده است. اما به گفته Kowin ممکن است در صرافی ها نیز فهرست شده باشد و برای معامله در دسترس باشد.

علاوه بر مالکیت و راه اندازی چندین فروشگاه در تایلند، این شرکت مالک مرکز خرید ایتالیایی La Rinascente، خرده‌فروش دانمارکی Illum و زنجیره سوپرمارکت ویتنامی Big C است.

کوین معتقد است که سی کوین پتانسیل بالایی برای موارد استفاده در آینده دارد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع