بستر NFT شیرین Tezos را ادغام می کند

  • پلت فرم NFT شیرین Tezos را ادغام می کند.
  • Tezos تجربه طرفداران McLaren Racing Collective NFT را به Sweet می آورد.
  • هر سه نام تجاری برای پایداری از طریق نوآوری ارزش قائل هستند.

ارائه دهنده راه حل های NFT سازمانی – Sweet ، با خوشحالی ادغام Tezos را در پلتفرم خود اعلام می کند. Tezos یک شبکه بلاک چین اثبات سهام (PoS) است که به دلیل پایداری و ارتقاء ساده شناخته می شود.

این ادغام به این معنی است که مجموعه Tezos وارد پلت فرم Sweet NFT می شود. به نوبه خود ، این از ورود تجربه طرفداران بسیار معروف McLaren Racing Collective NFT به Sweet رونمایی می کند . بنابراین ، طرفداران McLaren Racing اکنون می توانند قطعات منحصر به فرد مک لارن F1 را جمع آوری کرده و شروع به ساختن ماشین NFT مک لارن F1 منحصر به فرد خود در Sweet ، با قدرت Tezos کنند.

بر این اساس ، Sweet در حال ایجاد روشهای هیجان انگیز برای مارک ها برای آوردن مجموعه های دیجیتالی به مخاطبان خود است. با افزودن پشتیبانی از Tezos ، Sweet موج جدیدی از رشد را باز می کند. به طور دقیق ، مزایای بازار پیشرو NFT شامل کارآیی و مقیاس پذیری انرژی است.

ناگفته نماند ، Sweet درها را برای استقبال از جامعه زنده و فعال Tezos NFT باز می کند. بنابراین ، بازار و کیف پول NFT بسیار بصری و کاربر پسند Sweet رونق دارد.

علاوه بر این ، ادغام به همه طرفداران McLaren Racing اجازه می دهد تا Tezos NFTs را در Sweet جمع آوری ، فروش و ایجاد کنند. طرفداران حتی می توانند مک لارن ریسینگ NFT رایگان را هم اکنون در  McLarenRacingCollective.com رزرو کنند. با این حال ، آنها باید قبل از 24 اکتبر این کار را انجام دهند.

مدیر عامل Sweet – Tom Mizzone می گوید ،

McLaren Racing با ارائه نماهایی بی سابقه از قطعات خودرو MCL35M به عنوان NFT های سه بعدی واقعی که می تواند به دور خود بچرخد ، از بین برود و از همه زوایا مشاهده کند ، انقلابی در فضای کلکسیون دیجیتال ایجاد کرده است. علاوه بر این ، McLaren Racing تجربه کل کلکسیونرها را به نمایش گذاشته است زیرا طرفداران آنها برای جمع آوری تمام اجزای اتومبیل سه بعدی به منظور باز کردن قفل ماشین تعاملی 3D MCL35M فرمول یک و دسترسی به تجربیات منحصر به فرد طرفداران مسابقه می دهند.

علاوه بر این ، Mizzone می گوید که کل McLaren Racing Collective در Tezos به دلیل سازگاری با محیط زیست ساخته شده است. در واقع ، سازگاری آن با NFT ها با موارد استفاده و برنامه های کاربردی در مقیاس وسیع بسیار عالی است. در نهایت ، Tezos به Sweet اجازه می دهد تا اولویت بندی و حفظ یک تجربه جمع آوری دیجیتال کاربرپسند و کاربرپسند را ادامه دهد. بنابراین ، Sweet انتظار دارد که حرکت بزرگی را در Tezos NFT در بسیاری از بازارها و عمودی دارنده IP مشاهده کند.

در مورد طرفداران مک لارن F1 خودروی مک لارن F1 خود را از طریق تجربه همهجانبه و بازی NFT مک لارن Racing بسازند ، چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد. به طور دقیق ، هر قسمت کمیابی خاص خود را خواهد داشت. بنابراین ، قطعات کافی فقط برای مونتاژ 35 اتومبیل کامل NFT در دسترس خواهد بود.

به همین ترتیب ، اولین دسته از قطعات کلکسیونی شامل آینه راست بال ، آینه چپ بال ، چرخ FR و چرخ FL است. اینها در 24 اکتبر 2021 ، درست در زمان جایزه بزرگ ایالات متحده در آستین ، تگزاس در Sweet نمایش داده می شوند.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع