پروژه بلاک چین Socios.com با تیم NBA لس آنجلس لیکرز همکاری کرد تا رویدادهای مجازی را برای طرفداران بسکتبال فراهم کند.

یکی از موفق ترین تیم های تاریخ NBA – لس آنجلس لیکرز – از حمایت رسمی تیم با Socios.com خبر داد. بنابراین ، دومی استراتژی توسعه خود را در بازار ایالات متحده دو برابر کرد.

پیوستن لیکرز به Crypto Space

طبق اعلام اخیر ، پیشروترین ارائه دهنده بلاک چین در صنعت ورزش و سرگرمی-Socios.com-حامی ارائه دهنده گروه فیس بوک لس آنجلس لیکرز از ابتدای فصل NBA 2021-22 خواهد بود.

به عنوان بخشی از این همکاری ، این پلت فرم رویدادهای مجازی را برای طرفداران راه اندازی می کند. در آنجا ، آنها این شانس را خواهند داشت که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و حتی در مورد موضوعات مربوط به تیم بسکتبال مورد علاقه خود رای دهند. تیم هریس – رئیس کسب و کار عملیات در LA Lakers ، اظهار داشت:

“ما به عنوان سازمانی که اهمیت زیادی برای خدمت و تعامل با طرفدارانمان قائل هستیم ، بسیار خوشحالیم که Socios.com دیدگاه مشترکی دارد و از ابتکارات ما برای خدمت به طرفداران لیکرز حمایت می کند.”

به نوبه خود ، الکساندر دریفوس – مدیرعامل Socios.com – تیم NBA را به عنوان یکی از شناخته شده ترین مارک های ورزشی طبقه بندی کرد و این همکاری را راهی عالی برای گسترش دامنه این پلتفرم در بازار آمریکا دانست:

“لس آنجلس لیکرز یکی از معتبرترین مارک های ورزشی است و من خوشحالم که با آنها کار می کنم زیرا Socios.com به سرعت در بازار ایالات متحده گسترش می یابد. چه راهی عالی برای به پایان رساندن یک هفته بزرگ و باورنکردنی دیگر از رشد.

ما برخی از پایه های واقعاً مهم را برای بالا بردن سطح مشارکت هواداران در ورزش ایالات متحده گذاشته ایم و نمی توانیم بیشتر از آنچه در آینده اتفاق می افتد هیجان زده باشیم. “

Socios.com یک پلتفرم بلاک چین است که “نشانه های طرفدار” را می فروشد و به حامیان این فرصت را می دهد تا بر تصمیمات تیم ورزشی مورد علاقه خود تأثیر بگذارند. در ماه های اخیر ، این شرکت از چندین باشگاه ، لیگ و رویداد حمایت می کند.

آن تیم ها کدامند؟

سوسیوس عمدتاً به دلیل تعامل با باشگاه های فوتبال شناخته می شود زیرا قبلا همکاری خود را با غول های اروپایی مانند یوونتوس ، میلان ، پی اس جی ، بارسلونا و … اعلام کرده است.

در آگوست امسال ، یکی از بزرگترین ستاره ها-لیونل “لئو” مسی-نتوانست قرارداد خود را با تیم قبلی خود بارسلونا ادامه دهد و بخشی از مجموعه چند میلیونی پاری سن ژرمن شد. به عنوان تماس گزارش پس از آن، آرژانتینی دریافت بخشی از “بسته خوش آمدید” (امضاء قرارداد در پرداخت هزینه) در فن cryptocurrency به رمز تیم – Socios.com – $ PSG به عنوان پرداخت شده توسط ارائه دهنده رمز ساخته شده است.

در پایان ماه گذشته، پلت فرم بلاکچین کشیده بوکا جونیورز – دامنه آن به جنوب امریکا با پیشنهاد به صدور فن رمز است که می تواند درآمد حدود 10 میلیون $ برای باشگاه فوتبال موفق ترین در آرژانتین تولید کند.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع