این صندوق مسئولیت مزایای بیش از 6،600 آتش نشان فعال و بازنشسته و همچنین اعضای خانواده بازمانده را بر عهده دارد.

بنابر گزارش ها ، صندوق بازنشستگی آتش نشانان تگزاس 25 میلیون دلار به بیت کوین و اتر اختصاص می دهد

صندوق بازنشستگی آتش نشانان در هوستون بخشی از مجموعه 4 میلیارد دلاری خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص داده است.

با توجه به گزارش پنجشنبه بلومبرگ، صندوق امداد و بازنشستگی آتش نشانان هوستون استفاده نیویورک دیجیتال گروه سرمایه گذاری، و یا NYDIG، به اجرا خرید 25 میلیون $ در Bitcoin ( BTC ) و اتر ( ETH ). سوابق عمومی از طریق دفتر کنترل تگزاس نشان می دهد که صندوق بازنشستگی بیش از 4.1 میلیارد دلار کل دارایی خالص را تا ژوئن 2020 در اختیار داشته است ، به این معنی که این گروه تقریباً 0.6 درصد از مجموعه خود را به دارایی های دیجیتال اختصاص داده است.

آژیت سینگ ، سرپرست سرمایه گذاری صندوق گفت: “ما مدتی است که این را به عنوان یک دارایی برای افزودن به سبد سرمایه گذاری خود مطالعه می کنیم.” “این تبدیل به یک کلاس دارایی شد که دیگر نمی توانیم آن را نادیده بگیریم.”

او اضافه کرد:”با اتخاذ بیشتر و بیشتر نهادها ، پویایی های بیشتری برای عرضه و تقاضا ایجاد خواهد شد. داشتن دارایی های فیزیکی – نشانه های واقعی – در آینده به ما امکان ایجاد درآمد بالقوه را می دهد. “

این صندوق است مسئول از مزایای بیش از 6600 آتش نشانان فعال و بازنشسته و همچنین زنده ماندن اعضای خانواده. به گفته این گروه، بیش از نیمی از این صندوق سرمایه گذاری در سهام مشترک و خصوصی و همچنین شامل سهام داخلی، سهام بین المللی، اوراق قرضه، پول نقد و املاک و مستغلات.

مطالب مرتبط: صندوق های رمزنگاری و بازنشستگی: مانند نفت و آب ، یا شاید هم نه؟

در ماه ژوئن ، ارائه دهنده برنامه بازنشستگی ForUsAll به مشتریان خود این امکان را داد تا حداکثر 5 درصد از دارایی های پرتفوی خود را در ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری کنند و گفت: اگر شهروندان ایالات متحده در بازنشستگی به آنها امکان دسترسی به دارایی های رمزنگاری داده نشود ، ممکن است “در خطر” قرار بگیرند. برنامه ها در اوایل سال جاری ، Grayscale همچنین گزارش داد که شاهد بودجه صندوق های بازنشستگی و صندوق های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری فعالانه در صندوق های خود با قرار گرفتن در معرض رمزنگاری بود.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد”

منبع