بنیانگذاران رالی استودیوی سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را با پشتیبانی شریک a16z راه اندازی کردند

دو کارآفرین بلاک چین یک صندوق ارز دیجیتال جدید راه اندازی کرده اند که برای راه اندازی استارت آپ های امیدوارکننده وب 3 طراحی شده است و سیگنال قوی را ارسال می کند که سرمایه گذاری خطرپذیر به سازندگان بعدی اینترنت غیرمتمرکز چشم دوخته است. 

روز جمعه، کوین چو و ماهش ولانکی از SuperLayer، یک استودیوی مخاطره‌آمیز کریپتو که پروژه‌های Web 3 را مستقیماً در شبکه Rally می‌سازد، پرده‌برداری کردند، یک پلتفرم کریپتو اجتماعی که به سازندگان و هنرمندان اجازه می‌دهد ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کنند. استودیوی مخاطره‌آمیز پروژه‌های خود را قبل از استخدام مدیران محصول برای توسعه بیشتر کسب‌وکار راه‌اندازی می‌کند.

قابل توجه است که SuperLayer از سرمایه گذاران بزرگی از جمله مارک اندرسن از شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz، کریس دیکسون، پاریس هیلتون، ناس، مایکل اویتز، کارتر ریم و دیگران حمایت کرده است. در ابتدا، SuperLayer 25 میلیون دلار سرمایه گذاری اولیه را به کار خواهد گرفت و به جمع آوری سرمایه به صورت مستمر ادامه خواهد داد.

کوین چو در The Cointelegraph Top 100 برای سال 2020 در رده فرزندخواندگی قرار گرفت. قبل از تأسیس Rally با همکار ماهش ولانکی در سال 2018، چو در راس شرکت Kabam، یک شرکت بازی‌های ورزشی الکترونیکی بود که در سال 2017 به قیمت یک میلیارد دلار فروخته شد.

مطالب مرتبط: پلتفرم کریپتو رالی 12 میلیون دلار به توسعه دهندگان شخص ثالث اختصاص می دهد

Andreesen Horowitz از مارک اندرسن پشت برخی از بزرگترین دورهای تامین مالی ارزهای دیجیتال بوده است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، پلتفرم بلاک چین Alchemy اخیرا یک دور سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری سری C را که توسط شرکت سرمایه گذاری سیلیکون ولی رهبری می شد، به پایان رساند. در اوایل سال جاری، این شرکت بزرگترین صندوق سرمایه گذاری رمزارز را به ارزش 2.2 میلیارد دلار راه اندازی کرد .

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، صندوق رمزنگاری Andreesen اخیراً دو مهندس برجسته از فیس بوک را برای پیوستن به این شرکت به عنوان مدیر ارشد فناوری و مدیر ارشد امنیت اطلاعات استخدام کرده است. در همین حال، فیس‌بوک به متا تغییر نام داد ، که منعکس‌کننده جاه‌طلبی‌های گسترده‌اش فراتر از رسانه‌های اجتماعی و به وب 3 و تجربیات واقعیت افزوده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع