یک بازی جدید مبتنی بر بلاک چین برای کسب درآمد به نام Fancy Birds امیدوار است که از موفقیت پدیده اعتیادآور تلفن همراه Flappy Bird الگوبرداری کنند.

یک بازی جدید بلاک چین بازی برای کسب درآمد (P2E) که امیدوار است از موفقیت اعتیادآور پدیده موبایل Flappy Bird در سال 2013 تقلید کند، از برخی از بزرگترین نام های DeFi حمایت شده است.

Kain Warwick از Synthetix، Stani Kulechov از Aave، Tyler Ward از Barnbridge، سرمایه‌گذار فرشته سانتیاگو سانتوس (ParaFi Capital سابق) و 0xmaki از Sushi این هفته به یک دور اولیه برای Fancy Birds آتی پیوستند که قرار است حدود یک ماه دیگر عرضه شود. .

Fancy Birds یک بازی موبایل تک نفره با 8888 کاراکتر NFT است که در ابتدا با ویژگی‌های سفارشی ساخته شده‌اند، که در سطوح مختلف مبارزه می‌کنند تا جایگاه خود را به عنوان “فوق‌العاده‌ترین پرنده در لانه” به دست آورند.

بازیکنان موفق 40 درصد از عرضه توکن Fancy (FNC) را به دست می‌آورند و با ارتقاء بازی ، حالت چندنفره راه‌اندازی می‌شود، با برنامه‌ریزی‌های پرورش، شرط بندی و مسابقات. این تیم در حال مذاکره برای راه اندازی آن در پروژه مقیاس بندی لایه 2 Ethereum NFT Immutable X است.

مانند تعدادی دیگر از پروژه‌های بالقوه بزرگ میم، به نظر می‌رسید که Fancy Birds چند هفته پیش در توییتر به وجود آمد، پس از اینکه کیران وارویک، بنیانگذار Illuvium در توییتر تعجب کرد: “چطور کسی نمایشنامه‌ای برای کسب Flappy Bird خلق نکرده است ؟” او به کوین تلگراف گفتاین پیچیده نیست، فقط فوق العاده اعتیادآور و سرگرم کننده است و در اوج خود روزانه 100 میلیون کاربر داشت. معلوم شد که یک نفر واقعاً در حال ساخت آن است و اکنون در نسخه بتا است.

وارویک به عنوان یک مشاور به کار خود ادامه داد و به سازماندهی پیش دانه کمک کرد و تیم اکنون برای دور بعدی با Framework Ventures ، Delphi Digital و a16z تماس می گیرد.

پروژه گلوله برفی یادآور پروژه پپ غیرقابل جابجایی تایلر وارد، بنیانگذار بارنبریج و سرمایه گذار Flappy Bird است که در اوایل سال جاری توسط تعدادی از افراد مشابه به وجود آمد و در چند هفته قبل از تبدیل شدن به Universe.xyz به دلایل کپی رایت، میلیون ها دلار درآمد کسب کرد.

پروژه خود Warwick Illuvium یکی دیگر از بازیهای بلاک چین P2E است که به طور تصاعدی در حال رشد است . قیمت توکن ILV از 33 دلار در ژوئن به 800 دلار در حال حاضر افزایش یافته است، ارزش بازار نیم میلیارد دلاری و 200000 عضو Discord را به خود اختصاص داده است.

وارویک همچنین به آنها توصیه کرد که بر اساس مدلهای Illuvium و Synthetix ، حکومتداری اجتماعی ایجاد کنند

او گفت: “تیم واقعاً پذیرا بوده است، آنها ابتدا با یک DAO و یک شورای حاکمیتی کاملاً غیرمتمرکز می شوند و 100٪ سود (هزینه های جمع آوری شده پلت فرم) به سهامداران برمی گردد.””ما توکنومیک ها را دوباره کار کردیم ، بنابراین بسیار منطقی تر است بنابراین من فکر می کنم آنها آماده بازیگران بزرگ هستند

Illuvium یک شریک رسمی است و طرفداران می توانند از نسخه 8 بیتی شخصیت اصلی آن بازی Rhamphyre برای بازی در Fancy Birds استفاده کنند.

Fancy Birds امیدوار است بتواند برای جامعه عظیم P2E در کشورهایی مانند فیلیپین جذاب باشد. وارویک می گوید: “این مورد مشابه Axie Infinity است و روی تلفن همراه است تا هر کسی بتواند بازی کند ، بنابراین من انتظار دارم که تعداد زیادی بازیکن در کنار هم قرار بگیرند.”

تنها چند هفته از تولید تریلر گیم پلی بازی باقی مانده است. ما نمی‌توانیم بیشتر از این به کار شگفت‌انگیزی که همه مشارکت‌کنندگان اصلی ما برای زنده کردن تریلر انجام می‌دهند، افتخار کنیم.

از شکیبایی همهی شما ممنونیم! شما ناامید نخواهید شد. pic.twitter.com/Ek8Btl0Nn3– Illuvium (illuviumio) 

در همین حال، وارویک گفت که تیم ایلوویوم در حال آماده شدن برای عرضه اولین تریلر خود است که به دنیا نشان می دهد دقیقا چگونه بازی کار می کند.

“ما بدیهی است که حجم زیادی از تبلیغات ایجاد کرده ایم، ما در حال حاضر نزدیک به 200000 نفر در Discord داریم و همه چیز واقعا خوب پیش می رود. اما تنها چیزی که ما نشان نداده ایم تریلر گیم پلی ما است. “افراد زیادی در کنار خط منتظر خواهند بود، و این باید به ما کمک کند تا آنها را از خط خارج کنیم تا بگویند: “این واقعی است.” این در واقع در حال وقوع است. این یک بازی سه گانه A است.»

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع