SOL در پی افزایش قیمت 14.200 درصدی خود در سال جاری ، یک پرچم گاو تشکیل می دهد.10396تعداد بازدیدها102مجموع سهامبه مقاله گوش دهید2:50

بهتر است با SOL تماس بگیرید: تلفیق یک ماهه قیمت سولانا را در مسیر 275 دلار قرار می دهد

قیمت فنی Solana (SOL) نشان می دهد که SOL می تواند در جلسات آینده به 275 دلار برسد.

چشم انداز صعودی cryptocurrency به ششمین در جهان توسط سرمایه بازار می آید به عنوان آن را در داخل یک محدوده تحکیم که به نظر می رسد مثل یک پرچم گاو نر است.

به طور مفصل ، Bull Pennants شاخص های تداوم صعودی هستند که با تقویت قیمت در داخل یک ساختار مثلثی متقارن به دنبال یک حرکت قوی صعودی شکل می گیرد.

روند ادغام با کاهش حجم همراه است ، که نشان دهنده ضعف اساسی این روند است.

و با نزدیک شدن قیمت به نقطه اوج – نقطه ای که خطوط روند پرچم همگرا می شوند ، به سمت صعودی متمایل می شود و هدف گاو نر به طول برابر با ارتفاع روند صعودی قبلی یعنی میله پرچم است.

نمودار قیمت روزانه SOL/USDT شامل تنظیم پرچم گاو نر. منبع: TradingView

ارتفاع میله پرچم سولانا تقریبا 125 دلار است. با این حال ، حرکت شکست در راس نقطه (حدود 150 دلار) SOL را در مسیر 275 دلار قرار می دهد.

جفت SOL/BTC نیز با وجود بیت کوین در 60 هزار دلار افزایش می یابد 

چشم انداز سولانا برای رسیدن به 275 دلار در شرایطی است که قیمت کلی در بازار رمزنگاری افزایش می یابد .

با این حال ، قیمت SOL نیز در دو روز گذشته 8 درصد در برابر بیت کوین ( BTC ) افزایش یافت تا حدی به دلیل قرار گرفتن آن در صرافی ارزهای رمزپایه کره جنوبی Upbit .

به طور کلی ، SOL یکی از بهترین آلتکوین ها در سال 2021 بوده است و سود سالیانه آن 8500 درصد بوده است. SOL در اوایل ماه سپتامبر با رکورد 216 دلار معامله شد.

ورود موسسات باعث افزایش قیمت SOL می شود

بر اساس گزارشی از CoinShares که در اوایل این هفته منتشر شد ، با وجود توجه فعلی بیت کوین ، به احتمال زیاد قیمت سولانا از طریق سرمایه گذاری اختصاص یافته از طریق سرمایه های اختصاصی افزایش یافته است .

CoinShares خاطرنشان کرد: “محصولات سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال 500 ورودی در مجموع 226 میلیون دلار داشته است ، که 8 هفته ورودی ها را به 638 میلیون دلار می رساند.””این تصویری ترکیبی در سایر آلتکوین ها بود که سولانا (12.5 میلیون دلار) و کاردانو (3 میلیون دلار) همچنان شاهد ورود ورودی بودند ، نشان می دهد تمرکز به طور کامل روی بیت کوین متمرکز نشده است.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع